تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798772972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای برگزیدگان خود را شناخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای برگزیدگان خود را شناخت تهران- ایرنا- اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با شعار ˈ سینمای اخلاقˈ طی مراسمی با حضور مسوولان فرهنگی، هیات داوران و جمع گسترده ای از فیلمسازان جمعه شب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این مراسم سیدرضا میرکریمی، هادی مقدم دوست، محمدعلی فارسی و امیرمحمد دهستانی از اعضاء هیات داوران جشنواره، حبیب اسماعیلی، محرم زینال زاده و داریوش اسدی، کریج کومسون(وزیر مختار سفارت تایلند) و هوشمند(وابسته فرهنگی سفارت افغانستان) در کنار دیگر مسئولان و هنرمندان برای اهدای جوایز و تقدیر از فیلمسازان برتر جشنواره روی سن رفتند.
بنا بر این گزارش هیات داوران در بخش داستانی دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم داستانی به مبلغ 50 میلیون ریال را به اثر ˈبا من حرف بزن ˈساخته علیرضا احمدی از تهران به عنوان بهترین فیلم داستانی این دوره از جشنواره اهدا کرد.
جایزه سه فیلم برگزیده داستانی؛ دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال نیز به آثار ˈمثبت بی نهایتˈ اثر محمد وحید عابدینی از استان قم، «زندگی» به کارگردانی قاسم شیشه گری از تهران و ˈاز جنس همسایگی ˈاز جمیل عامل صادقی از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

*برگزیدگان پویانمایی، داستانی و مستند
فیلم پویانماییِ ˈپدرˈ اثر سید محمدرضا خردمندان از استان تهران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم پویا نمایی به مبلغ 50میلیون ریال را کسب کرد.
همچنین دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به انیمیشن های ˈکمک ˈساخته مهنار یزدانی از استان اصفهان و ˈدختر و درختˈ از ساره شفیعی پور از تهران تعلق گرفت.
در بخش مستند نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم مستند به مبلغ 50 میلیون ریال به فیلم ˈشیرˈ به کارگردانی مهدی فلامرزی از استان فارس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به فیلم ˈلحظه قطعی ˈ کاری ازحامد بقائیان از استان یزد بخش اهدا شد.

*جایزه بزرگ در دستان یک مستندساز
جایزه بزرگ نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم جشنواره به مبلغ 70 میلیون ریال به کارگردان اثر ˈمالکیهˈ ساخته محمد باقر شاهین ور از تهران تعلق گرفت.

*جوایز بخش بین الملل
همچنین هیات داوران پس از بررسی آثار بخش بین الملل ، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به اثر برگزیده مستند با نامThe Point Of My View به کارگردانی کریتینا ریو تا از تایلند؛ لوح تقدیر، تندیس جشنواره در بخش انیمیشن به فیلم One Wish به کارگردانی محمد عابدیان از افغانستان و لوح تقدیر ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش داستانی را به اثر Concert For Mom به کارگردانی باکُن اِگُر از بلاروس اهدا کرد.

*سینمای اخلاق
بخش سینمای اخلاق نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با شعار دائمی سینمای اخلاق بر اساس اعلام قبلی، جوایز این بخش را به کارگردانان فیلم اولی که در اولین اثر سینمایی خود رویکرد اخلاق محوری را به صورت جدی مورد توجه قرار داده اند، اهدا کرد.
بنابر این گزارش هیات داوران نهمین جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای در بخش آثار برگزیده سینمای اخلاق:
لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال را به بهترین کارگردانی فیلم های اولی سال 1392 به هادی نائیجی برای ˈ حقِ سکوت ˈ اهدا کرد.
همچنین لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال به بهترین فیلمنامه نویسی فیلم های اولی سال 1392 به حامد محمدی برای فیلم ˈ فرشته ها باهم می آیندˈ اهدا شد.
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال جایزه بهترین بازیگر فیلم های اولی سال 1392به حسام محمودی بازیگر مرد فیلم حق سکوت تعلق گرفت.
*جایزه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
جایزه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کلیه آثاری که در بخش های مستند، داستانی و پویانمایی و جایزه بزرگ جشنواره حائز دریافت جایزه شده اند؛ برای تولید فیلم کوتاه بعدی، هر کدام مبلغ 50 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

*اهدای جایزه توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی
در بیانیه هیات داوران همچنین آمده است؛ دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی به پاس توجه به فرهنگ عمومی جامعه پس از داوری جداگانه آثار راه یافته به هر دو بخش مسابقه ملی و غیر رقابتی، لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی را بدون ذکر اولویت به هرکدام از فیلم های زیر تقدیم می کند.
اثر برگزیده در بخش داستانی با نام درنگ به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان از تهران.
اثر برگزیده در بخش داستانی با نام کارنامه به کارگردانی سیدسعید راستی از تهران.
اثر برگزیده در بخش پویانمایی با نام صدای جاده به کارگردانی برزان رستمی از کردستان.
اثر برگزیده در بخش پویانمایی با نام هویت به کارگردانی امیر حسین نجیمی از اصفهان.
اثر برگزیده در بخش مستند با نام تشکر به کارگردانی محمد پایدار از تهران.

*تقدیر ویژه دبیرخانه جشنواره از موسسات فرهنگی
همچنین دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم 100 به پاس همراهی صمیمانه جشنواره ها و مؤسسات زیر از آنها تقدیر به عمل آورد:
لوح تقدیر و تندیس جشنواره به وحید واحد مدیر مؤسسه فرهنگی هنری سینه وِست استرالیا؛اهدا شد.
لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مدیر مؤسسه CPM بلاروس Tatyana Meikshane تاتی یانا میک شان و همچنین لوح تقدیر تندیس جشنواره به مدیر جشنواره کوتاه، کوتاهِ ژاپن تقدیم شد.

*جایزه ویژه دبیر هنری نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100
ویژه دبیر هنری این جشنواره؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به کارگردان اثر مستند «سیمخانه»، پیام شادنیا از بوشهر و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به کارگردان اثر داستانی ˈگذشتˈ نیما قپانوری از تهران اهدا شد.

*بهترین فیلم از نگاه تماشاگران
بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فیلم سیاست به کارگردانی سیدعلی سجادی از تهران معرفی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به وی اهدا شد.
نهمین جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای از 7 تا 9 اسفندماه در سینما آزادی برپا بود.
فراهنگ(3)**1983** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن