تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804659318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند 6 دانگ اکران نوروزی به نام مسعود ده نمکی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سند 6 دانگ اکران نوروزی به نام "مسعود ده نمکی"
مسعود ده نمکی با اکران فیلم‌های خود در نوروز سند شش دانگ اکران نوروزی را به نام خود کرده است.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ اکران نوروزی یکی از مهمترین فصول اکران را شامل می‌شود که 5 روز مانده به نوروز آغاز و به طور معمول برای فیلم‌های مهم تا اواخر اردیبهشت ماه به طول می‌انجامد. 

اهمیت این فصل اکران به گونه‌ای است که هیأت انتخاب ترکیب اکران هر ساله برای انتخاب این فیلم‌ها با حواشی زیادی روبه رو می‌شوند زیرا کارگردانان بسیاری علاقه‌مند به نمایش فیلم‌هایشان در این فصل هستند و صاحبان فیلم‌ها فکر می‌کنند در این مقطع زمانی از اکران مخاطبان بیشتری جذب می‌کنند. 






امسال نیز تاکنون اکران دو فیلم "طبقه حساس" به کارگردانی "کمال تبریزی" و "چ" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی کیا" قطعی شده است و درباره گزینه‌های دیگر اکران نوروزی خبرهای متفاوتی به گوش می‌رسد.
 
برای مثال درباره "کلاشینکف" "سعید سهیلی" هنوز چیزی به طور دقیق تخصص نیست و "آرایش غلیظ"، "خط ویژه"، "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو"، "و فرشته‌ها با هم می‌آیند" نیز از دیگر گزینه‌های اکران نوروزی‌ست "معراجی‌ها" نیز از چندی پیش اکران شده  وطبق خبرهای اعلام شده در صورت رسیدن به کف فروش این فیلم در نوروز نیز اکران خواهد شد. 

اما آنچه اعتراض برخی از کارگردانان را برانگیخته این است که هر ساله فیلم برخی از کارگردانان حاصل در اکران نوروزی قرار دارد خالی از لطف نیست که بگوییم از همان زمان برگزاری جشنواره و حتی قبل‌تر از آن زمزمه‌هایی از اکران فیلم سینمایی "معراجی‌ها" به گوش می‌رسید همه‌ی ما با شنیدن نام این فیلم به یاد حادثه تلخی که برای مرحوم "جواد شریفی" و یارانش پیش آمد می‌افتیم و شاید مخاطبان نیز به خاطر کنجکاوی در مورد صحنه‌ی انفجار این فیلم مشتاق تماشای آن هستند.
 
"ساسان سالور" تهیه کننده "تمشک" در مصاحبه‌ای که چندی پیش با خبرنگار ما داشت گفت: گویی "مسعود ده نمکی" مافیا دارد که هرسالی که یک فیلم ساخته توانسته آنها را در اکران نوروزی قرار دهد. 

از همه‌ی این حرف‌ها که بگذاریم با کمی دقت متوجه می‌شویم که "مسعود ده نمکی" حالا با قرار دادن "معراجی‌ها" در لیست اکران نوروزی یکی از رکورد داران این فصل پرطرفدار برای اکران فیلم‌ها است و در این رابطه باید توجه کرد که چنین امکاناتی در دوره قبلی به او اعطا شده بود شاید اکران "معراجی‌ها" در نوروز آخرین فرصت این فیلمساز برای باقی ماندن در چنین جایگاهی باشد.

با تمام این تفاسیر حالا "علی سرتیپی" و دیگر دوستان "مسعود ده نمکی" نیز به کمک او آمده‌اند و در تلاشند که این فیلم در اکران نوروزی باقی بماند زیرا چنانچه گفتیم ممکن است با نرسیدن این فیلم به کف فروش، "معراجی‌ها" به اکران نوروزی نرسد. 

یکی از این تقلاها ارائه آمار و ارقام متناقض در رابطه با فروش این فیلم است. 

برای مثال "علی سرتیپی" روز گذشته آمار فروش این فیلم را به خبرنگار ما در 4 روز و در 4 سالن 45 تا 48 میلیون تومان اعلام کرد و امروز در ساعت 11:38 دقیقه آمار فروش این فیلم را به یکی خبرگذاری‌های کشور 60 میلیون تومان و درساعت 12:5 به یک خبرگذاری موفق دیگر 70 میلیون تومان اعلام کرد و جالب‌تر این که یکی از روزنامه‌های تخصصی سینما آمار فروش این فیلم را 44 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده است. 


زهرا منصوری/

انتهای پیام/ اس









تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن