تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترانه‌سرایان از آلبوم «شخصی» فرزاد فرزین گفتند/ خواننده‌ای که سیاسی نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی
ترانه‌سرایان از آلبوم «شخصی» فرزاد فرزین گفتند/ خواننده‌ای که سیاسی نشد
تعدادی از ترانه‌سرایان با حضور در مراسم رونمایی از آلبوم «شخصی» با صدای فرزاد فرزین درباره این اثر و کیفیت خوانندگی این خواننده جوان پاپ سخن گفتند.



به گزارش خبرنگار مهر، مراسم نمادین رونمایی از آلبوم شخصی تازه ترین آلبوم موسیقایی فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ کشورمان چهارشنبه هفتم اسفند ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و کارشناسان حوزه موسیقی در هتل سیمرغ تهران برگزار شد. در ابتدای این مراسم رونمایی عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه سرای کشورمان با بیان اینکه موسیقی حوزه گسترده ای دارد و مخاطبان ترانه ها نیز همواره متنوع هستند، خاطر نشان کرد:  قشری از جامعه ما که همیشه مشغول شنیدن موسیقی هستند به طور حتم به ترانه آن موسیقی با کلام هم گوش می دهند بنابراین آنها توقعی از ترانه و موسیقی دارند که باید توسط صاحب اثر برآورده شود. ممیزان، ترانه را یک هنر ترکیبی نمی‌دانند وی در ادامه با تشریح مولفه های یک ترانه خوب و ماندگار در حوزه موسیقی به مولفه‌هایی چون باید و نباید های ترانه، موضوع سلامت ادبیات پارسی در ساحت ترانه و ممیزی‌های موجود در بخش ترانه پرداخت و گفت: اینکه در ساحت ترانه باید سلامت ادبی وجود داشته باشد ظاهرا امر پذیرفته ای شده است که ادبیات فارسی ما هم به این موضوع تاکید می کند اما آیا رعایت سلامت ادبیات پارسی در بعضی از موارد به خلاقیت در کلام و ترانه لطمه نمی زند؟ علمایی که در بخش ممیزی هستند عموما شاعرند که در این بین باید برای محمد علی بهمنی به عنوان یک ترانه سرا تمایز قائل شد. کاکایی ادامه داد: این ممیزان همانطور که گفتم عموما شاعر هستند و به ترانه به عنوان یک فن ترکیبی نگاه نمی کنند بلکه این مقوله را هنری متنی می دانند که باید سلامت رعایت کامل قوانین نگارشی ادبیات فارسی را داشته باشد و این مشکلی است که هنوز جایگاهش تعریف نشده است. از نظر من ترانه هنری ترکیبی است که ترانه سرا در بخش دوم آن کاملا تابع موسیق است و ارجاعاتی که در بخش دوم ترانه خود می گوید باید متناسب با اجرای موسیقی و خواننده اثر باشد تا در ذهنش کلمات متناسب با موازین موسیقی اثر ساخته شود. انتقال اجباری کاوش روانشناسانه ذهن ترانه سرا به ذهن مخاطبان این شاعر و ترانه سرا در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ضروریات ترانه به عنوان یک هنر ترکیبی و تفاوت های آن با شعر به نقد جریان ترانه سرایی در کشورمان پرداخت و گفت: امروز ما در آلبوم های موسیقایی پاپ ترانه هایی را می شنویم که به نوعی کاوش روانشناسانه ترانه سرا در زندگی خودش برای همدلی با مخاطب و منتقل کردن این فضا به مخاطب است. در حالیکه که اگر جزییات زندگی شخصی دائم به روح مخاطب به وسیله ترانه های خود وارد کنیم به نوعی چیزهایی را به مخاطب تحمیل کردیم که شاید مورد پسند او و یا کلیت جامعه نباشد. وی تصریح کرد: به نظر من ترانه سرا خیلی نباید در نگارش ترانه های خود وارد جزییات کامل زندگی خویش به طوری که فرد دیگری را نفی کند، شود. ما این اجازه را نداریم که آنچه را می خواهیم به مخاطبان خود دیکته کنیم و این موضوع بسیار مهمی است که باید ترانه سرایان ما در سرایش ترانه های آلبوم های موسیقایی پاپ به آن توجه ویژه ای کنند. کاکایی در ادامه این مراسم به انتشار آلبوم «شخصی» فرزاد فرزین هم اشاره کرد و گفت: من در رونمایی یکی از آلبوم های موسیقی پاپ مقداری بی پروایی کردم و حرفهایی زدم که برای خودم مشکلاتی ایجاد کرد بنابراین دوست ندارم که در این مراسم رونمایی که چندان محل نقد و بررسی جزیی آثار نیست حرف هایی بزنم که موجب ناراحتی دوستان شود، اما آنچه درباره این آلبوم می توانم به آن اشاره ای داشته باشم این است که با توجه ظرفیت صدا و توان اجرای موسیقایی، فرزاد فرزین دارای امتیازات فراوانی است که یکی از آنها القای درست حس ترانه به مخاطب است که این موضوع بسیار مهمی است و من مشاهده کرده ام که وی در اجرای ترانه های من توانسته به خوبی حس من به خالق اثر را به مخاطب القا کند. خوانندگان ایرانی برای مخاطب شخصیت ثابتی ندارند مگر اینکه... این ترانه سرا تصریح کرد: مادامی که از یک خواننده موسیقی پاپ در کشورمان صداهای متفاوتی شنیده شود شخصیت ثابتی هم از یک خواننده به مخاطب ایرانی نشان داده نمی شود. چه بخواهیم و چه نخواهیم فرزاد فرزین بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی جزو چهره های پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان است. شاید برای مخاطب غیر حرفه ای شخصیت فرزاد فرزین شخصیت شناخته شده ای باشد اما من به او توصیه می کنم که در شخصیت های متفاوتی به لحاظ موسیقایی حضور نداشته باشد و مثل بازیگران سینما که شغل آنها ایجاب می کند با یک عنوان نام و نام خانوادگی واقعی خود در شخصیتهای متفاوتی ایفای نقش کنند این کار را انجام ندهد چرا که مقوله موسیقی و نقش خواننده  در درجه بسیار با اهمیتی از فرهنگ ما قرار دارد. لازم نیست خیلی نگاه مردم را عوض کنید و این به نفع شماست. وی درباره آلبوم «شخصی» هم گفت: آنطوری که من ملودی ها و ترانه های آلبوم شما را شنیدم در چند تراک اول گویی هواپیمایی روی باند برای پرواز کردن آماده حرکت است، در چند ترک بعدی چرخ های این هواپیما بعد از خیزش اولیه از زمین باز می شود و در چند تراک پایانی هم گویی این هواپیما اوج می گیرد و در نهایت به زمین می نشیند. این برداشتی است که من از آلبوم شخصی فرزاد فرزین گرفتم و امیدوارم شاهد موفقیت هایی بیشتری از این خواننده باشم. الگو برداری آلبوم شخصی از موسیقی پاپ غربی محمدرضا چراغعلی موزیسین و مدرس دانشگاه هم در این مراسم نمادین رونمایی به بخش ساختاری آلبوم «شخصی» فرزاد فرزین پرداخت و گفت: به اعتقاد من بخش ساختاری این آلبوم به سمت الگوبرداری موسیقی پاپ غربی رفته است چرا که اصولا ما چیزی به نام موسیقی پاپ ایرانی هنوز نداریم و با وجودی که با موسیقی بسیار ارزشمند و اصیل ایرانی داریم اما مخاطب غیر ایرانی موسیقی پاپ هنوز نمی تواند اثری قابل توجه با عنوان موسیقی پاپ ایرانی را گوش کند و آن را با موسیقی های پاپ سایر کشورها تمایز دهد. بنابراین این چنین می شود که ما به شکل فزاینده به سراغ موسیقی های به اصطلاح یونانی می رویم که تعدادش هم کم نیست. این کارشناس موسیقی ادامه داد: فرزاد فرزین در آلبوم شخصی جسارت کرده و فرمی را در اثر جدید خود ارائه داده که شاید فرم جدیدی نباشد اما همین که وارد فضایی شده و خود را به عنوان یک برند معرفی کرده می تواند به خودی خود دارای ارزش های فراوانی باشد. چرا که ما به خواننده هایی که به قول آقای کاکایی کاراکتر پیدا کنند شدیدا نیازمندیم. البته که ظرفیت فرزاد فرزین هم این اجازه را می دهد که مخاطب بفهمد چه چیزی را قرار است از او بشنود. فرزاد فرزین باید سن مخاطبان خود را بالاتر ببرد وی تصریح کرد: این آلبوم مشخص کرد که فرزاد فرزین تصمیم دارد سن مخاطبان آلبوم های خود را بالاتر ببرد. مخاطبانی که عموما از بین 13 تا 17 سال هستند بنابراین اگر این خواننده خوب بتواند سن مخاطبان خود را بالاتر ببرد موضوع ارزشمندی خواهد بود. ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه داشت که ما هزاران خواننده داریم که تمام تلاش خود را می کنند تا سبک صدای 20 سالگی تا 60 سالگی خوانندگان لس آنجلسی را به انواع و اقسام آن تقلید کنند. که این روند زمانی می تواند برای ما که در ایران موسیقی کار می کنیم خوب باشد که 5 نفر بیایند و بگویند می خواهیم از جنس صدای خواننده ای چون فرزاد فرزین بخوانیم و این یعنی صاحب کاراکتر بودن یک خواننده. چراغعلی در ادامه صحبتهای خود با بیان اینکه موسیقی ایرانی همواره کلام محور بوده است، خطاب به فعالان موسیقی پاپ گقت: من به دوستان هنرمندم همیشه توصیه می کنم که برای انتخاب کلام یک مقدار وسواس نشان دهید. به نظر من شاید یکی از ضعف ترین بخش های آلبوم هم تعدادی از ترانه هایی باشند که نتوانسته اند آنچنان که باید روی ملودی و آهنگ بنشینند و این را هم بدانیم که هرچه شعر و ترانه ما بهتر باشد مشکلات تلفیقی روی آهنگ ها مشکل تر می شود. از تعلق خاطر به صدای فریدون فروغی تا برند «فرزین» این کارشناس موسیقی با اشاره به برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: این اتقاق خوبی است که تولیدکنندگان آلبوم «شخصی» آمده اند و این جلسه را برگزار کرده اند چرا که بسیاری از خوانندگان و اهالی موسیقی هستند که ظرفیت نقد ندارند و دوست ندارند چنین مراسمی برای یک آلبوم برگزار شود بنابراین اگر هدف ما نقد و بررسی درست آثار موسیقایی است خیلی خوب است که دوستان بیایند و راه را برای برگزاری جلسات بعدی باز کنند. این مدرس دانشگاه ادامه داد: آقای فرزین من صدای شما را 10 سالی هست که گوش می کنم. شما در ابتدا تعلق خاطری به صدای فریدون فروغی داشتید اما من مشاهده می کنم که این تعلق خاطر از شما به تدریج در حال دور شدن است که این اتفاق خوبی است و من از شما می خواهم این اتفاق را پررنگ تر کن تا به برند خودت یعنی فرزاد فرزین برسی. خواننده ای که با حمایت های  سیاسی به موفقیت نرسید بابک صحرایی ترانه سرا هم در این مراسم رونمایی گفت: بسیار خوشحالم که در طی سالهای اخیر چند خواننده طراز اول از جمله فرزاد فرزین بدون حمایت های ویژه تلویزیون، جریان های سیاسی و حمایت از حزبی خاص رشد کردند و در حوزه موسیقی پاپ قدم برداشتند. به نظر من خواننده ای چون فرزاد فرزین از همان روزهای اول فکرهای خوبی داشت که روی آنها و عقاید خود پافشاری کرد و به خاطری اعتقادی که داشت به موفقیت هایی هم دست یافت. وی افزود: استقلال و اعتماد به نفسی که فرزاد فرزین داشته و دارد موردی است تا حالا که به نقد آلبوم او می پردازیم به این مساله هم توجه کنیم. او امروز به جایگاهی رسیده که بسیار مورد توجه مخاطب است مخاطبی که موسیقی را جدی دنبال می کندو هم اینک شنونده آثار اوست. من نقطه ضعفی در این آلبوم ندیدم این ترانه سرا خاطر نشان کرد: به اعتقاد من فرزاد فرزین برخلاف خیلی از خواننده ها و ترانه سراهایی که از امکانات ویژه ای در شوراهای مختلف دفتر موسیقی برخوردارند، حرکت کرد و با هنر خود کاری کرد که بسیاری از مردم کشورمان امروزه از آثارش استقبال کنند. من آلبوم « شخصی » این خواننده را دوست دارم چرا که به لحاظ خوانندگی و ترانه سرایی در سطح خوبی قرار دارد . هم ترانه ها ترانه های خوب با سوژه های متنوع هستند و هم خوانندگی اثر همراه با هنرمندی نوازندگان در درجه قابل قبولی قرار دارد و من خوشحالم که فرزاد فرزین ممنوع الکار بودن ترانه سرایی چون روزبه بمانی را نادیده گرفت و در این آلبوم هم با وی همکاری کرد. صحرایی ادامه داد: در این آلبوم موسیقایی از کارهای عاشقانه عادی تا دغدغه های اجتماعی وجود دارد و این به خودی خود باعث می شود که آلبوم شخصی به عنوان یک اثر موسیقایی مناسب معرفی شود. من بسیار خوشحالم که فرزاد فرزین در این آلبوم بسیار شریف به مقوله احساسات پرداخته  و این پیروزی بزرگی برای اوست. بدون هیچ اغراقی می گویم که شخصا نقطه ضعفی در آلبوم ندیدم که بخواهم انتقاد کنم چرا که معتقدم آلبوم «شخصی» در این آشفته بازار موسیقی کار بسیار خوبی است. ممنونم که من را نقد کردید ! به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فرزین هم در بخش دوم این مراسم با تقدیر از حضور تعدادی از ترانه سرایان و کارشناسان موسیقی در این برنامه گفت: خیلی خوشحالم که چند روزی بعد از انتشار آلبوم این جلسه تشکیل شد. به صراحت می گویم که از نقد تمامی دوستان سخنران لذت بردم و از آنها استفاده خواهم کرد. چرا که ماهیت چنین جلساتی این است که نظرات را با هم در میان بگذاریم. این خواننده موسیقی پاپ کشورمان با اشاره به ترانه های آلبوم «شخصی» خاطر نشان کرد: من در بخش ترانه کارشناس قدرتمندی نیستم ولی فکر می کنم به ترانه های موجود درآلبوم های موسیقی پاپ با ترانه ای که آزادانه سروده می شود نگاه متفاوتی داشته باشیم چرا که در سرودن ترانه آلبوم ها به دلیل شرایط ممیزی که وجود دارد و من هم آنها را قبول دارم باید به شکل محدود تری کار کرد دیدگاهی که در سرودن یک ترانه آزاد بدون در نظر گرفتن مقوله ممیزی چنین شرایط وجود ندارد. اما این دلیل نمی شود که ایرادات وارد شده به این آلبوم را قبول نکنم چرا که اشکالاتی در این کار وجود دارد که باید در آلبوم های بعدی نسبت به رفع آنها تلاش کنم. هیچکدام از ملودی های آلبوم «شخصی» تقلیدی نیست خواننده آلبوم شخصی با بیان اینکه ساخت این آلبوم موسیقایی نتیجه تلاش یک گروه از هنرمندان نوازنده و آهنگساز و ترانه سراست ادامه داد: من همیشه سعی کردم برای ساخت و تولید آلبوم از اعضای گروه نیز مشورت بگیرم به همین جهت تمامی کارهایی که تا امروز از من شکل گرفته نتیجه یک کار گروهی است که اگر مورد توجه مخاطب قرار گرفته فقط به خاطر حضور من نیست . وی درپاسخ به انتقاد یکی از حاضران در جلسه مبنی بر تقلیدی بودن تعدادی از قطعات منتشر شده در آلبوم شخصی گفت: متاسفانه واژه «کاور» در مجموعه نظریات مخاطبان موسیقی کشورمان و تعدادی از کارشناسان اشتباه جا افتاده است. ما نمی توانیم برداشت از یک اثر را کاور بنامیم.  ضمن اینکه هیچ یک از قطعات این آلبوم کاور نیست بلکه استفاده از سبک های مختلف موسیقی پاپ است که شاید به دلیل اینکه شما سبک شبیه آن را در جایی شنیده اید احساس می کنید تقلیدی صرف از آن ملودی است. موسیقی سنتی را بی نهایت دوست دارم فرزین در تایید صحبتهای چراغعلی پیرامون جریان نداشتن عنوانی به نام موسیقی پاپ ایرانی کشورمان تصریح کرد: من هم با صحبتهای دکتر چراغعلی موافقم که چیزی با نام موسیقی پاپ ایرانی در کشورمان وجود ندارد . به نظرم راه حل رسیدن به این فضا توجه بیشتر به موسیقی اصیل ایرانی و گرایش خوانندگان جوان به این گونه موسیقایی است تا به وسیله آن بتوانند فضایی با عنوان موسیقی پاپ ایرانی را هم به وجود آورند . این در حالی است که من بسیار علاقه مند به فضای موسیقی سنتی خودمان هستم و همواره از شنیدن آثار مبتنی بر موسیقی اصیل ایرانی لذت می برم. این خواننده در ادامه صحبتهای خود گفت: من در زمینه خوانندگی سعی کردم و می کنم که همواره از مولفه های علمی خوانندگی استفاده کنم به طور حتم ایراداتی هم بر کارم وارد است اما همواره تلاش کردم تا در کارهایم گوش مخاطب را به سمت شنیدن موسیقی بهتر هدایت کنم. علاقه ای به صدای فریدون فروغی نداشته و ندارم وی تاکید کرد: کاری که ما انجام می دهیم تکمیل کارهای دیگران نیست بلکه آزمون خطایی است که می خواهیم از این فضا به فضایی شایسته مخاطب ایرانی برسیم. من با تمام احترام و شخصیتی که به فریدون فروغی قائلم اما باید بگویم علاقه چندانی به صدای وی نداشته و ندارم چرا که سبک خوانش این خواننده در سلیقه من نیست. شاید به قول بسیاری از دوستان ته مانده ای از صدای این هنرمند فقید موسیقی در من وجود داشته باشد اما به طور حتم تاکید بر تقلید صدای وی نیست. من سعی کردم از پتانسیل ها استفاده کنم و فضا را برای خلق ملودی های بیشتر باز کنم. البته که بر این باورم هر آزمون و خطایی هم مخالفت هایی دارد. فرزین گفت: در سلیقه بسیاری از مخاطبانی که آثار قبلی من را شنیده بودند بیش از 20 در صد از این جامعه آماری از آلبوم قبلی بیشتر خوششان آمده بود. اما ما در این آلبوم کار خودمان را انجام دادیم و البته تقریبا به آنچه می خواستیم رسیدیم و به وسیله آن هم گوش مخاطب را تغییر دادیم و هم به قول دوستان سن مخاطب را بالا بردیم. توجه به طرفداران تین ایجری در این آلبوم خفیف تر بود خواننده آلبوم «شخصی» در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به پروسه تولید این آلبوم موسیقایی خاطر نشان کرد:  تولید این آلبوم برای تهیه کننده به هیچ عنوان کم هزینه نبود ما تمام تلاش خود را در این آلبوم به کار گرفتیم که به فرازهای جدیدی از موسیقی نزدیک شویم. من در این آلبوم سعی کردم فضای شخصی خود را به فضای شخصی مخاطب نزدیک کنم فضایی که بسیار بیشتر از این زمانی که برای این نشست داریم می توان درباره آن بحث کرد. فرزین در پاسخ به این انتقاد که چرا برای جدا شدن از فضای تین ایجری(جوانانه) آهنگ ها و کنسرت های خود تلاش نمی کند ، تصریح کرد: من هم با نظر شما موافقم که در اغلب ملودی ها و کنسرت های گذشته ام به طرفداران تین ایجری بیشتر پرداخته ایم. اما من در این آلبوم تلاش کردم تا توجه به این موضوع در درجه خفیف تری باشد ضمن اینکه همیشه بر این عقیده هستیم در کنسرت هایمان باید تغییر را به عنوان اولیت اصلی برنامه هایمان مورد نظر قرار دهیم . کما اینکه برای کنسرت های بعدی خود نیز برنامه های جدیدی داریم که به موقع اطلاع رسانی می کنیم. وی ادامه داد: داشتن امکانات یکی از مهم ترین مقوله هایی است که برای برگزاری کنسرت های متفاوت باید به آن توجه نداشت و متاسفانه وقتی به دلیل کمبود امکانات سالن های ما نمی توان کار شاخصی را انجام داد پس مقوله متفاوت بودن نیز از میان می رود. ما طرح های مختلفی برای برگزاری کنسرت های متفاوت داریم اما نبودن امکانات باعث محدود شدن و محدود شدن هم باعث تمام شدن می شود. البته من و گروه همیشه تلاش کردم با همین امکانات محدود هم اتفاقات خوبی را برای مخاطبان به وجود بیاوریم تا ماجرای تکراری کنسرت ها لااقل در برنامه ما وجود نداشته باشد. انتشار آلبوم« شخصی» به توزیع دوم رسید مجید عبدی تهیه کننده و مدیر برنامه های فرزاد فرزین هم در این نشست با اشاره به تیراژ گسترده این آلبوم موسیقایی گفت: تیراژ توزیع اول آلبوم شخصی رقمی در حدود 250 هزار نسخه بود که توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد انجام گرفت و خوشبختانه با تبلیغاتی که انجام گرفت توانستیم کمتر از دو هفته، به توزیع دوم این آلبوم برسیم به طوریکه طی روزهای گذشته 50 هزار نسخه دیگر از این آلبوم برای بار دوم وارد بازار موسیقی شد. زایا سلیمان سرپرست ارکستر فرزاد فرزین هم در این نشست ضمن ارائه توضیحاتی درباره شکل گیری آلبوم «شخصی» گفت: تولید یک آلبوم موسیقایی بسیار دشوار است چرا که ما هم باید نظر تهیه کننده را جلب کنیم و هم برای جلب رضایت مخاطبان کارهای متفاوتی را انجام دهیم. ما یکی از گروههایی هستیم که از سال 84 اولین اجرای زنده خود را انجام دادیم و از آن زمان تا کنون با شرایط مختلفی که داشتیم برنامه های مختلفی را اجرا کردیم تا به امروز که به آلبوم «شخصی» رسیدیم. شما مطمئن باشید  حالا که رده سنی مخاطبان را از 13 تا 17 سال به چند سال بزرگتر افزایش دادیم در آلبوم بعدی رده سنی مخاطبان ما افرادی با میانگین سنی 35 سال خواهند بود.


۱۳۹۲/۱۲/۹ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن