تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803349234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره تئاترمعلولان کهگیلویه وبویراحمد بامعرفی برگزیدگان خاتمه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره تئاترمعلولان کهگیلویه وبویراحمد بامعرفی برگزیدگان خاتمه یافت یاسوج- ایرنا- نخستین جشنواره تئاتر معلولان کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، هنرمندان ومددجویان زیرپوشش بهزیستی این استان و با معرفی برگزیدگان در یاسوج خاتمه یافت.


به گزارش خبرنگارایرنا، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد تعداد کل آثار راه یافته به دبیرخانه این جشنواره را 21 مورد اعلام کرد وافزود: بر اساس نظر داوران 9 اثر در مرحله اول بازبینی برای اجرای نمایش انتخاب شدند.
فضل الله اتابک افزود: ازمیان این 9 اثر و با پایش نهایی از سوی هیات داوران مجرب این جشنواره پنج اثر به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند.
وی بیان کرد: از این پنج اثر راه یافته به مرحله نهایی دو اثر مربوط به شهرستان کهگیلویه، دو اثر شهرستان بویراحمد و یک اثر نمایشی نیز مربوط به معلولان شهرستان گچساران بوده است.
اتابک اظهار کرد: بر اساس نظر هیات دوارن نیز دو نمایش شامل ˈآدم ها و چشم هاˈ به کارگردانی سید صالح زینی پور و ˈآن سوتر از سوسوˈ به کارگردانی مسلم بزرگ زاده به جشنواره تئاتر منطقه ایی راه یافتند.
وی عنوان کرد: هیات داوران لوح تقدیر وجایزه نقدی این جشنواره را در بخش طراحی صحنه به حمزه نام آور طراح نمایشنامه ˈ یک شاخه گل و من و بابامˈ تقدیم کرد.
اتابک تصریح کرد: لوح تقدیر وجایزه نقدی رتبه اول طراحی صحنه این جشنواره از سوی داوران به رضا کرمی زاده برای نمایش آدمها و چشم ها اهدا شد.
وی تاکید کرد: در بخش طراحی لباس نیز هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به داوود پارسا برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ اهدا کرد.
اتابک ادامه داد: در بخش بازیگری زن معلولان جسمی حرکتی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم به صورت مشترک به فریده بازرگان برای نمایش یک شاخه گلˈ و طاهره اعلایی برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ اهدا شد.
اتابک عنوان کرد:لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری زن نیز به سهیلا دانشمند برای نمایش ˈآن سوتر از سوسوˈ اعطا شد.
وی افزود: لوح تقدیر و جایزه نقدی در رتبه دوم بازیگری زن به زهرا پاداشیان برای نمایش ˈآن سوتر از سوسوˈ اهدا شد.
اتابک گفت: در بخش بینایی و از نظر هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به ناهید علی پور برای نمایش ˈآدم ها و چشم هاˈ تقدیم شد.
وی افزود: دربخش شنوایی لوح تقدیر و جایزه به زینب نارکی برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ اعطا شد.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد برترین های بخش بازیگران مرد در بخش های مختلف شامل جسمی و حرکتی ، بینایی و شنوای را به شرح زیر اعلام کرد.
وی گفت: در بخش جسمی و حرکتی مردان لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم به صورت مشترک به امین کائیدی بازیگر نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ و مسلم بزرگ زاده بازیگر نمایش ˈآن سوتر از سوسوˈ تقدیم شد.
اتابک اظهار کرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم بازیگری مرد در بخش جسمی و حرکتی نیز به محمد داوود ن‍ژاد بازیگر نمایش ˈآن سوتر از سوسوˈ اهدا شد.
وی افزود: لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد در بخش جسمی و حرکتی نیز به حجت سیدپور بازیگر نمایش ˈیک شاخه گلˈ تقدیم شد.
اتابک برگزیدان نهایی در بخش بینایی مردان این جشنواره را نیز به این ترتیب اعلام کرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم بازیگری مرد به مسلم بهزادی برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ و لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد نیز به مجتبی مرتضوی برای نمایش ˈآدم ها و چشم هاˈ اعطا شد.
وی گفت: در بخش بازیگران همراه زن جشنواره داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به زهرا دیماد برای نمایش ˈآدم ها و چشم هاˈ اهدا کردند.
اتابک افزود: داوران جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی خود در بخش بازیگران همراه مرد را به مسلم شهبازی برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ تقدیم کردند.
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از نظر هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم نویسندگی اهدا می شود به سید حمید عبدالپور نویسنده نمایشنامه ˈآن سوتر از سوسوˈ و نیز لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول نویسندگی به سید صالح زینی پور نویسنده نمایشنامه ˈآدم ها و چشم هاˈ اهدا شد.
وی افزود: در بخش کارگردانی این جشنواره نیز هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم،کارگردانی این جشنواره را به طور مشترک به داوود پارسا برای نمایش ˈشرجی بر مدار سکوتˈ و مسلم بزرگ زاده برای نمایش ˈآن سوتر از سوسوˈ اهدا کردند.
اتابک اضافه کرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم کارگردانی جشنواره به حجت سیدپور برای نمایش ˈداستان یک شاخه گلˈ و لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول کارگردانی نیز به سید صالح زینی پور برای نمایش ˈآدم ها و چشم هاˈ اعطا شد.
اتابک گفت: هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر معلولان کهکیلویه و بویراحمد را شامل کورش کرمی، میلاد اکبرنژاد، سعید ذوالنوریان و عباس حق شناس اعلام کرد.
وی بیان کرد: این جشنواره در موضوعات مختلف هنری، معلول و خانواده ، معلول و حقوق شهروندی ، معلول و مشارکت های اجتماعی و با حضور 20 معلول هنرمند تئاتر برگزار شد.
وی مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را توانمند سازی ، ارتقاء خودباوری و به فعل رساندن استعدادهای معلولان عنوان کرد.
اتابک تصریح کرد: هنر بهترین ابزار و مولفه برای ایجاد ارتباط هماهنگ ، تاثیر گذار و پویا و نیز تغییر نوع نگرش آحاد مردم به قشر معلول خواهد بود.
671/7530

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن