تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهترین متولی صیانت از ابنیه تاریخی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهترین متولی صیانت از ابنیه تاریخی است ارومیه - ایرنا - فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه گفت: میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی بهترین و شایسته ترین متولی برای حفاظت و صیانت از ابنیه تاریخی است.


امیر محبوب سرپوش روز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه آماده هرگونه همکاری جهت حفظ و نگهداری ساختمان های ستاد لشکر است.
وی ادامه داد: میدان انقلاب ارومیه از جاذبه های تاریخی این شهر است و حفظ ساختمان ستاد در این میدان برای قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه بسیار با اهمیت است زیرا میدان انقلاب ˈ ایالتˈ صحنه های فراوانی را از تاریخ بلند و پر افتخار مردم این شهر در دل خود جای داده است.
مظفر عباس زاده مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: میدان انقلاب ˈایالتˈ ارومیه و ساختمان های موجود در آن و به ویژه ساختمان ستاد لشکر 64 از نمادهای زیبا و مهم برای معرفی شهر ارومیه می باشد.
وی با اشاره به وضعیت فعلی ساختمان این ستاد افزود: با توجه به قدمت تاریخی این ساختمان ها باید درخصوص حفظ و مرمت این ساختمان ها بطور جدی وارد عمل شد.
وی اظهار کرد: با توجه به بازگشایی ادامه خیابان امام (ره) و تغییرات صورت گرفته در آن مجموعه، از بین ساختمان های موجود ستاد یکی از ساختمانها را بعنوان نمونه انتخاب کرده و پس از مرمت، بعنوان وجود لشکر 64 ارومیه در تاریخ این شهر که در حفظ امنیت آن نقش بسزایی داشته حفظ کنیم.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ادامه داد: از بین سه ساختمان موجود در میدان ایالت ارومیه ساختمان ستاد لشکر کمترین تغییرات و دخل و تصرف را داشته است.
عباش زاده گفت: در ادامه اقداماتی که در گذشته برای حفظ این ساختمان انجام داده شده درصددیم تا عملیات مرمت مجموعه داخلی ساختمان ستاد لشکر را تکمیل کرده و بشکل مناسبی احیا نماییم.
7125/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن