تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش نقش موثری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آموزش و پرورش نقش موثری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت :آموزش و پرورش نقش گسترده و موثری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ،ˈسید سعید شاهرخی ˈ روز چهارشنبه در کارگروه ارتقاء امنیت استان لرستان افزود: آموزش و پرورش با توجه به گستره کاری که دارد در تعلیم و تربیت جامعه نقش قابل توجهی را ایفا می کند .
وی اظهار داشت: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه ناشی از ضعف در باورهای دینی است و آموزش و پرورش توانمندی عمیقی در جلوگیری از این مشکلات در جامعه دارد.
وی با تاکید بر تعمیق باورهای دینی در جامعه و فرهنگ سازی در این زمینه توسط آموزش و پرورش تصریح کرد :مقاطع مختلف دانش آموزان و اولیاء از دورترین نقاط استان تا مراکز اصلی مناطق در گستره آموزش و پرورش قرار دارد .
وی در ادامه گفت :آموزش در حوزه دانش آموزان و اولیاء در راستای ارتقاء امنیت جامعه متفاوت است و نیازمند مطالعه و برنامه ریزی مناسب است.
وی اظهار داشت :در این راستا حضور کارشناسان و اساتید توانمند و صاحب نظر در راستای ارایه برنامه های کاربردی و راهکارهای قابل اجرا در این عرصه حائز اهمیت است .
معاون سیاسی امنیتی استاندارلرستان با اشاره به حضور همه دستگاه های مرتبط در این راستا گفت :همه دستگاه ها به صورت تخصصی و در حوزه کار خود با برنامه ریزی و کارشناسی ارتقاء قابل توجهی دد سطح فرهنگ سازی و افزایش امنیت استان ایجاد شود .
وی افزود : کمیسیون ارتقاء امنیت استان یکی از کمیسیون های مهم در شورای برنامه ریزی استان است و نیازمند کارشناسی و مطالعات گسترده از طرف دستگاه های مرتبط اجرایی استان است .
وی اظهار داشت: مسوولان با تلاش و همت جدی و مطالعه در این زمینه گام بردارند چراکه امنیت تمام شئونات زندگی اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی تصریح کرد : در این راستا نخستین گام، تدوین برنامه یا تعیین مسیر هماهنگ همه اعضا در چهار چوب اصول کمیسیون و منطبق با وظایف ذاتی دستگاه ها است .
شاهرخی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان سال موظف به تدوین برنامه شش ماه اول سال آینده هستند ودر این برنامه راهکارها و برنامه های خود را به صورت کارشناسی ارایه دهند.
همچنین وی در خصوص فعالیت های عمرانی استان در مناطق محروم استان افزود : دستگاه های مرتبط در راستای رفع معظلات عمرانی مناطق اقدامات جدی تر ی انجام شود .
وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و نوروز اظهار داشت : با توجه به اعتقاد دینی گسترده در این استان و ارادت مردم لرستان به این ایام بر حفظ حرمت این ایام تاکید شود .
7274/630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن