تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات جاده ای طی سه سال گذشته در آذربایجان شرقی هشت درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاصی ایرنا/ تصادفات جاده ای طی سه سال گذشته در آذربایجان شرقی هشت درصد کاهش یافت تبریز - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تصادفات در حوزه استحفاظی پلیس راه و جاده های ارتباطی استان طی سه سال متوالی 90 ، 91 و 92 کاهش هشت درصدی داشته است.


سرهنگ حسن فرجی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: امسال نیز در جهت تامین امنیت ترافیکی سفرهای نوروزی هموطنان و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار رانندگی در آستانه پایان سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی پلیس راه فرماندهی استان با تهیه و پیش بینی تدابیر ترافیکی و تمهیدات لازم در جهت اجرای طرح انتظامی ترافیکی نوروز 93 اقدام می کند.
وی گفت: این طرح توسط 120 تیم گشت محسوس پلیس راه و 30 تیم گشت عملیاتی کنترل نامحسوس با استفاده از انواع خودروهای شخصی پلاک سفید توسط عوامل پلیس راه اجرا می شود.
سرهنگ فرجی اظهار کرد: 280 نیروی پلیس راهی درجهت پوشش ترافیکی در جاده های ارتباطی اعم از اصلی، فرعی و روستایی استان به کار گرفته خواهد شد.
وی گفت: اقدامات تشدید کنترل محسوس و نامحسوس ناوگان مسافربری، کنترل تست سلامتی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از بار و مسافر، استقرار 140 پلیس پیاده در نقاط حادثه خیز جاده های استان از دیگر اقدامات این فرماندهی است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی افزود: برگزاری جلسات هماهنگی و تعامل دستگاه های مسوول در امور حمل و نقل جاده ای به ویژه دستگاه های امداد رسان قبل از اجرای طرح نوروزی از اولویت های ماموریتی پلیس راه استان است.
وی گفت: تهیه و نصب بنرهای حاوی پیام های ترافیکی و هشدار دهنده در طول جاده های ارتباطی استان از دیگر برنامه های پلیس در طرح نوروزی امسال خواهد بود.
سرهنگ فرجی ادامه داد: عامل اصلی وقوع حوادث رانندگی بی اعتنایی و بی توجهی رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی به عبارتی عامل انسانی است.
وی گفت: به هموطنان توصیه می شود نسبت به مدیریت سفرهای نوروزی و آمادگی برای مسافرت از هم اکنون با کنترل سلامتی خودرو و کنترل مدارک و تهیه تجهیزات لازم اقدام کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از رانندگان خواست در طول مسیر از ارتکاب تخلفات مخاطره آمیز و اعمال و رفتارهای تهاجمی و خطرناک در رانندگی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و لایی و انحراف به چپ به ویژه در جاده های دوطرفه شلوغ به طور جد خودداری کنند.
وی تاکید کرد: در طول مسیر رانندگان و تمام سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند و قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی و ترافیکی مسیر مسافرت مطلع شوند.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن