محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1843338733
نقاط قوت و ضعف تئاتر فجر از دید دبیر جشنواره/ دلایل برکناری دبیر قبلی
واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
فرهنگ و هنر > تئاتر
نقاط قوت و ضعف تئاتر فجر از دید دبیر جشنواره/ دلایل برکناری دبیر قبلی
قادر آشنا دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در نشستی که به نقد و بررسی این دوره از جشنواره پرداخت درباره اتفاقاتی که منجر به برکناری اسماعیل عالیزاد شد و همچننی دلائل پذیرفتن دبیری جشنواره توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با اهالی رسانه که به بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره سی و دوم اختصاص داشت بعد از ظهر سه شنبه 6 اسفند ماه در دبیرخانه جشنواره برگزار شد. در این نشست قادر آشنا دبیر جشنواره ضمن شنیدن نقطه نظرات خبرنگاران در مورد کیفیت این دوره از جشنواره به بیان نقاط قوت و ضعف این رویداد هنری پرداخت. وی در ابتدای بحث عنوان کرد: من به عنوان دبیر جشنواره و مدیر سابق مرکز هنرهای نمایشی مسئولیت و عیوب همه اتفاقها را می پذیرم چون معتقدم هر مدیری که مسئولیت می گیرد باید پاسخگو به افکار عمومی باشد. نماینده افکار عمومی هم رسانه ها هستند و برگزاری چنین جلساتی باعث می شود که پاسخگویی در مدیران ما نهادینه شود. ما مدیران نیز باید عیب و نقصها را از زبان دیگران بشنویم. جشنواره سی و دوم مصداق شعار «تئاتر برای همه» بود وی با اشاره به اینکه نکته بسیار مهم در برگزاری این نوع جلسات شفاف سازی است، گفت: وقتی شفافسازی می کنیم سیستم ایمن می شود و با ایمن شدن، ما کارآمدتر می شویم. برگزاری جلسه نقد و بررسی در دوره گذشته جشنواره بسیار برای ما مفید بود و از نقطه نظرات خبرنگاران استفاده بسیاری کردیم از جمله نکاتی که در جلسه پارسال مطرح شد این بود که چرا دبیر جشنواره برای دوره بعد مشخص نشده و فراخوان نیز باید به سرعت اعلام شود. همچنین یکی دیگر از نکات مطرح شده درباره داوران و بخشهای استانی و صدور بیش از اندازه کارتهای VIP که تلاش کردیم در برگزاری این دوره از جشنواره نکات مطرح شده را رعایت کنیم. آشنا ادامه داد: متاسفانه ما جشنواره های بین المللی را خیلی دست کم می گیریم. در کشورهای دیگر در طول سال برنامه ریزی های مشخص و منظمی برای برپایی رویدادهای هنری وجود دارد. خوشبختانه در این دوره از جشنواره با استقبال خوبی روبرو بودیم و این رویداد از لحاظ محتوا و اجرای کارها به سلامت و بدون حاشیه به پایان رسید. وی درباره نقاط قوت جشنواره سی و دوم عنوان کرد: در این دوره متون ایرانی قالب آثار را تشکیل می دادند که این اتفاق امر بسیار مهم و خوشحال کننده ای است. ما باید خودمان، خودمان را قبول داشته باشیم و نباید فکر کنیم که دیگران لزوما بهتر از ما هستند. امسال 61 درصد از کارها به موضوعات اجتماعی روز جامعه اختصاص داشت و این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم و معرفیکننده شعار «تئاتر برای همه» به بهترین شکل ممکن بود همچنین 25 درصد آثار درباره دین، انقلاب و دفاع مقدس بود که امسال رشد بسیار زیادی در این زمینه ها داشتیم. 9درصد کارهای اجرا شده نیز نمایشهای کلاسیک و 8 درصد هم موضوعات سیاسی مطرح شده بود. آشنا با اشاره به کیفیت بالای آثار اشاره کرد: در این دوره سه نسل مختلف از تئاتری های ما در جشنواره حضور داشتند و در واقع بستر مناسبی برای حضور همه فراهم شده بود. همچنین برگزاری افتتاحیه جشنواره در شهر کیش برای من بسیار ارزشمند بود و خوشحالم که این اتفاق برای اولین بار در تئاتر رخ داد. برعکس تصور برخی رسانه ها ما هزینه زیادی برای افتتاحیه متقبل نشدیم و منطقه آزاد کیش حامی مالی ما بود. نسل نو ضعیف ترین بخش جشنواره سی و دوم وی ادامه داد: همچنین مخاطبان ارتباط بسیار خوبی با آثار خارجی برقرار کردند و بخش مناطق و خیابانی نیز از جمله بخشهای با کیفیت جشنواره بود. اما معتقدم در عین قوی بودن بخش چشم انداز در بخش مرور متوسط بودیم و نقش نسل نو نیز ضعیف ترین بخش این دوره از جشنواره بود. معتقدم که در همه دوره ها باید به جوانها اجازه حضور بدهیم و فرصت را برایشان فراهم کنیم، اما امسال هم به لحاظ اجرا و هم مضمون و محتوا کیفیت آثار بخش نسل نو ضعیف بود. دبیر جشنواره درباره برگزاری اختتامیه توضیح داد: اختتامیه نسبت به دوره گذشته بسیار منظم برگزار شد و دلیل طولانی شدن آن هم به خاطر این بود که برای صرفه جویی در هزینه ها ما هر دو بخش را در یک شب برگزار کردیم. همچنین ستاد اجرایی نیز فوق العاده و هماهنگ و همدل بودند همین جا اعلام می کنم هر کس ابهام و سوالی درباره مسائل مالی دوران دبیری و مدیریتی من دارد من جوابگو خواهم بود. وی متذکر شد: جنس جشنواره تئاتر با همه جشنواره ها فرق می کند چون معمولا چندین نفر درگیر اجرای یک اثر در جشنواره می شوند. بنابراین باید به با کیفیت برگزار شدن این رویداد نسبت به سایر جشنواره توجه نشان دهیم. آشنا در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به ضعفهای این دوره از جشنواره عنوان کرد: اولین اشکال جشنواره امسال مربوط به برخی اعتراضها و حاشیه های به وجود آمده در استانی بود که به رای داوران بر می گشت. آثار بخش استانی جشنواره در بخش چشم انداز به صورت زنده دیده نشده اند که همین مساله یک عیب بزرگ است. ایراد بعدی این بود که متاسفانه امسال تیم داوری اصلی فیلم آثار استانی را هم ندیده بودند که زمانی که من دبیر شدم همه آثار استانی دوباره داوری شدند. وی درباره ازدحامی که در سالنهای تئاتر در زمان جشنواره به وجود می آمد، یاد آور شد: متاسفانه ظرفیت سالنهای ما کم است و چه بخواهیم و چه نخواهیم این ازدحامها به وجود می آید. البته ما امسال 5 برابر افزایش فروش داشتیم و 50 درصد ظرفیت سالن را به فروش بلیت اختصاص دادیم اما مشکلی که در روزهای ابتدایی بوجود آمد به این دلیل بود که دوستان حراست تقلبی بودن بلیتها را بررسی نمی کردند که البته این مساله در روزهای بعد حل شد. همچنین امسال ما کارتهای VIP و رسانه ها را بسیار تغییر دادیم و اولویت را برای کسانی گذاشتیم که بلیت تهیه کرده بودند. برخی مشکلاتی هم که به خاطر ازدحام پیش می آید به دلیل فرهنگ سازی غلط در جامعه ماست. دبیر جشنواره ادامه داد: یکی دیگر از ضعفهای این دوره وقفه ای بود که در روز اول در کار تماشاخانه ایرانشهر به وجود آمد که البته این مساله نیز حل شد همچنین تعداد نمایشهای بخش میهمان نیز بیش از حد بود. اصولا معتقدم این که دبیر قدرت عمل زیادی بدون متر و معیار وارد جشنواره اش کند درست نیست. آشنا با اشاره به دیر شکل گرفتن ستاد اجرایی جشنواره تصریح کرد: یکی دیگر از ضعفها، ضعفهای این دوره تاخیر در شکل گیری ستاد اجرایی بود همچنین شورای سیاست گذاری مهمترین رویداد تئاتری کشور نیز دوبار بیشتر برگزار نشد که من معتقدم این شورا حداقل باید 4 بار برپا شود متاسفانه جشنواره امسال با تغییر و تحولات نابهنگام روبرو شد که این مسائل به جشنواره آسیبهایی رساند. برخی نمایشهای بخش بین الملل در حد جشنواره نبودند وی در ادامه با اشاره به پرداخت هزینه های جشنواره توضیح داد: در این دوره پرداخت هزینه ها به هنرمندان با تاخیر بود ولی به موقع با آنها تسویه حساب کردیم اما به نسبت سال گذشته هنوز در تسویه حساب کل جشنواره عقب هستیم. در بخش بین الملل نیز دو مشکل داشتیم اول اینکه زمانی که من دبیر شدم مجبور شدم تیمی را تشکیل دهم که دوباره کل کارهای بخش بین الملل را ببیند و در این میان برخی آثار حذف شد چون متاسفانه داوران آثار بین الملل را نصفه و نیمه دیده بودند همچنین در این بخش ما دو کار بسیار ضعیف از کانادا و ایتالیا داشتیم که در حد جشنواره بین المللی تئاتر فجر نبودند. نکته مهم دیگر که در دوره های بعد باید رعایت شود این است که تکلیف کارهای مشترک را مشخص کنیم که قرار است به چه تعداد و با چه محتوایی در جشنواره حضور یابند. آشنا با اشاره به تبلیغات محیطی ضعیفی که در این دوره وجود داشت، عنوان کرد: اگر بپذیریم که این جشنواره جشن انقلاب در بخش تئاتر است تبلیغات آن را هم باید شهرداری و صدا و سیما عهده دار شود چون تبلیغات صرفا وظیفه ما نیست و شهرداری باید سراسر شهر را از تبلیغ این رویداد هنری پر کند. نکته بسیار مهم دیگر که باید در نظر گرفته شود این است که جشنواره فجر باید نظام نامه مشخصی داشته باشد. نظام نامه ای که در مدیریت حمید شاه آبادی تصویب شده باید کامل شده و چارچوب بندی شود بر اساس آن است که دبیر جشنواره تئاتر می تواند پاسخگویی اتفاقات رخ داده باشد. آشنا در ادامه صحبتهایش درباره برکناری اسماعیل عالیزاد از دبیری جشنواره و جایگزین شدن خودش توضیح داد: اساسا تغییر دبیر هیچ ارتباطی به برکناری فردی در روابط عمومی نداشت. شناخت من از عالیزاد به زمانی که وی در شورای نظارت و ارزشیابی فعال بود بازمیگشت اساسا وی از لحاظ تخصص و شناخت فرد بسیار مطلعی بود و من نیز به دنبال یک نیروی جوان متخصص میگشتیم که متعلق به هیچ طیف خاصی نباشد تا همه هنرمندان بتوانند با خیال راحت در جشنواره حضور یابند. عالی زاد فردی دانشگاهی، جوان، فعال و مرتبط با اصحاب رسانه بود که می توانست در طول سال دبیرخانه را فعال نگه دارد بنابراین پیشنهاد وی از طرف خود من مطرح شد. وی ادامه داد: اولین نکته حضور وی این بود که فراخوان به موقع داده شده و به زمان بندی جشنواره نیز مقید شدیم همچنین از طرف وی نیز تیمی برای تصویب نظام نامه تشکیل شد. از ابتدای ورود عالی زاد به خاطر اینکه وی از بدنه تئاتر نبود دوستان هنرمند ما نسبت به حضورش واکنش نشان دادند. اما از نظر من تا اینجا عالی زاد نمره قابل قبولی گرفته بود. دبیر جشنواره یاد آور شد: اما در ادامه ما با مشکلاتی روبرو شدیم که یکی از آنها جابجایی معاونت هنری بود همچنین رفتار عالیزاد نیز در نارضایتی ها دخیل شده بود چون او حوزه اجرا را دست کم گرفته بود و در راه اندازی ستاد اجرایی تعلل نشان داد. همچنین مشاورانی که وی در اختیار گرفته بود در حوزه اجرا فعالیت نداشتند و بیشتر مسلط به مباحث نظری بودند پس عملا من خودم وارد جریان شدم اما مهمترین مساله مشکلی بود که ما با داوران بخش استانی پیدا کردیم. داوران تابع دستورات قانون باشند نه ما تابع رفتار آنها. وی عنوان کرد: تا روز گذشته بیش از 5 گروه به من مراجعه کردند و ادعا داشتند که آنها وظیفه سامان دادن بخش بین الملل را عهده دار بودند متاسفانه هیچ کدام از این افراد از کانال مجموعه اداری رد نشده بود در حالی که ما تنها ما 300 یا 400 میلیون تومان برای بخش بین الملل هزینه کرده بویم ناگهان با تعهداتی بیش از یک میلیارد تومان روبرو شدیم که زمانی که من به عنوان دبیر وارد عمل شدم سفارتخانه ها نیز با ما همکاری کرده و ما توانستیم تخفیف زیادی از گروه های خارجی بگیریم اما در عین حال حضور برخی گروه های بین الملل در جشنواره منتفی شد. آشنا با اشاره به یکی دیگر از نقاط ضعف عالیزاد گفت: عالی زاد متاسفانه از بدنه کارشناسی مرکز هنرهای نمایشی فاصله گرفته بود. باید این نکته را در نظر داشت که هیچ دبیری نمی تواند بدون توجه به بدنه کارشناسی مرکز موفق شود و همانطور که دیدیم تیم اجرایی مرکز هنرهای نمایشی تنها در طول 10 روز توانست جشنواره را به سلامت برگزار کند. عالیزاد فرد شریف و سالمی است آشنا با توضیح اینکه چرا خودش دبیری جشنواره را به عهده گرفته است؟ توضیح داد: اگر من به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی مانده بودم عالیزاده هم تا آخر می ماند و تنها به او کمک و مشورت می دادم تا جشنواره به سلامت برگزار شود. حقیقتا من بین آبرو و اعتبار خودم و جشنواره تئاتر بین دو راهی قرار گرفته بودم و زمانی که شرایط جشنواره را دیدم به خودم گفتم که باید فارغ از هر تخصص و سابقه ای که دارم جشنواره انقلاب اسلامی را به درستی برگزار کنم. آشنا در پایان جلسه عنوان کرد: من صادقانه عالیزاد را آدم شریف و سالمی می دانم و تا قبل از رسیدن به بخش های اجرایی هر چیزی را که از او خواسته بودم به درستی انجام داده بود. از این نظر باید قدردانش باشیم در نهایت معتقدم که به سرعت باید نظام نامه و سند چشم انداز جشنواره و تئاتر ایران ابلاغ شود و جشنواره تئاتر فجر نیز باید در طول یک سال دبیرخانه فعالی داشته باشد با این وجود است که بودجه نیز به جشنواره در طول یک سال تزریق می شود نه نزدیک به برگزاری آن با این حساب است که می توان با فراغ بال جشنواره بین المللی تئاتر فجر را برگزار کرد.
۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۰۹:۲۹
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]
صفحات پیشنهادی
امیر عباس ستایشگر استعفا کرد دبیر بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی فجر استعفا داد
امیر عباس ستایشگر استعفا کرددبیر بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی فجر استعفا دادامیر عباس ستایشگر دبیر بخش نسلی دیگر جشنواره موسیقی فجر ضمن استعفا از عملکرد مدیران جشنواره موسیقی فجر و دفتر موسیقی وزارت ارشاد انتقاد کرد به گزارش خبرگزاری فارس در نامه امیر عباس ستایشگر که در اختیاربیانیه فیلمسازان بخش «نوعی تجربه» خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر
فرهنگ و هنر سینمای ایران بیانیه فیلمسازان بخش نوعی تجربه خطاب به دبیر جشنواره فیلم فجر فیلمسازانی که در جشنواره سی ودوم فیلم فجر آثارشان در بخش نوعی تجربه به نمایش در آمد درباره اکران نامناسب این فیلم ها در سالن برج میلاد و بی توجهی به این آثار و سازندگانشان بیانیه ای را خطدبیر جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان: سینما یکی از مولفههای مهم جوامع پیشرفته است
دبیر جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان سینما یکی از مولفههای مهم جوامع پیشرفته استدبیر جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان گفت سینما یکی از مولفههای مهم جوامع پیشرفته است باید فضای لازم برای مشارکت مردمی در این حوزه طراحی شود ● گزارش تصويري مرتبط-----------------------دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد تقدیر از رسانههای برتر در اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهد
دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر دادتقدیر از رسانههای برتر در اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشهددبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت در مراسم اختتامیه از رسانه های برتر در انعکاس اخبار جشنواره فیلم فجر مشهد تقدیر میشود به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حمید طباطبایی امروزدبیر جشنواره فیلم فجر:«آشغال های دوست داشتنی» را فعلا نشان نمی دهیم
دبیر جشنواره فیلم فجر آشغال های دوست داشتنی را فعلا نشان نمی دهیم علیرضا رضاداد تاکید کرد که فعلا برنامهای برای نمایش آشغالهای دوست داشتنی در برج میلاد نداریم به گزارش نامه نیوز دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر دربارهی درخواستهایی مبنی بر نمایش یک سانس آشغالهای دوستداشتنیدبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد اکران "برف" و "خط ویژه" در ششمین روز از جشنوار
دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داداکران "برف" و "خط ویژه" در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهددبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از اکران فیلمهای "برف" و "خط ویژه" در ششمین روز این جشنواره در مشهد خبر داد به گزارش خبرگزاری فارسبه تلاشگران جشنواره فیلم فجر پیام رضا داد ؛دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر
به تلاشگران جشنواره فیلم فجرپیام رضا داد دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجررضا داد در این پیام برای سینمای پر از جوانه های امید سالی پر از شور و نشاط را آرزو کرد به گزارش خبرگزاری فارس متن پیام علیرضا رضا داد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرشریعتمداری:ماهوارههای تدبیر، شریفست و فجر آماده پرتاب هستند/ دلایل عدم پرتاب شریفست فنی است
شریعتمداری ماهوارههای تدبیر شریفست و فجر آماده پرتاب هستند دلایل عدم پرتاب شریفست فنی است معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه دلایل عدم پرتاب ماهواره شریف ست فنی است از آماده پرتاب بودن 3 ماهواره تدبیر شریف ست و فجر خبر داد به گزارش نامه نیوز محمد شریعتمداری در واکنش برضاداد، دبیر جشنوارههای فیلم فجر باقی ماند
رضاداد دبیر جشنوارههای فیلم فجر باقی ماند کد خبر ۳۷۷۸۸۲ تاریخ انتشار ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲ ۰۶ - 11 February 2014 با اعلام رئیس سازمان سینمایی علیرضا رضاداد به عنوان دبیر جشنوارههای فیلم فجر در دولت تدبیر و امید منصوب شد مسئولیتی که رضاداد پذیرفتن آن را به موافقت خانواده خود مشدبیر جشنواره فیلم فجر استان اردبیل: «معراجیها» فردا در اردبیل اکران میشود
دبیر جشنواره فیلم فجر استان اردبیل معراجیها فردا در اردبیل اکران میشوددبیر جشنواره فیلم فجر استان اردبیل گفت فردا مردم اردبیل شاهد نمایش و اکران فیلم سینمایی معراجیها خواهند بود که آخرین ساخته مسعود دهنمکی است به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل علی چشمهنور پیش از ظهر امروزتوضیح دبیر جشنواره فجر درباره جایزه ملی ریاست جمهوری
توضیح دبیر جشنواره فجر درباره جایزه ملی ریاست جمهوری تهران- ایرنا- دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر درباره عدم اهدای جایزه ملی رییس جمهوری به فیلم های این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا علیرضا رضاداد در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با یادسخنرانی کوتاه دبیر جشنوارهی فیلم فجر
سهشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰ ۰۲ دبیر سی ودومین جشنواره فیلم فجر در مراسم اختتامیه اظهار امیدواری کرد که سالهای بهتری برای سینمای ایران داشته باشیم به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا علیرضا رضاداد با بیان اینکه پیروز امسال سینمای ایران است یادآور شد قرار بو«رضاداد» دبیر جشنواره فیلم فجر سال آینده شد
رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر سال آینده شدعلیرضا رضاداد از سوی رئیس سازمان سینمایی به عنوان دبیر جشنواره فیلم سال آینده معرفی شد به گزارش خبرنگار سینمایی فارس در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر حجت الله ایوبی از علیرضا رضاداد با اهدای تالوی نفیس تجلیل کرد بنا بر این گزارش دحجت اله ایوبی: از رضاداد می خواهم همچنان دبیر جشنواره فجر باشد
لحظه به لحظه با مراسم اختتامیهی سی و دومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر 8 حجت اله ایوبی از رضاداد می خواهم همچنان دبیر جشنواره فجر باشد رییس سازمان سینمایی با تقدیر از زحمات دبیر جشنواره از او خواست تا همچنان دبیر جشنواره فیلم فجر باشد به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبدبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر: امشب شب پیروزی تمام سینمای ایران است
لحظه به لحظه با مراسم اختتامیهی سی و دومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر 2 دبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر امشب شب پیروزی تمام سینمای ایران است رضاداد امشب را شب پیروزی تمام سینمای ایران دانست و گفت امیدوارم در دولت تدبیر و اعتدلال برای سینمای ایران اوضاع بهتری رقم بخورد به گزارعلی آبان سخنگو و معاون دبیر جشنواره شعر فجر شد
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰ ۵۲ علی آبان سخنگو و معاون دبیر هشتمین جشنواره شعر فجر شد این شاعر که پیشتر نامش به عنوان عضو کمیته اجرایی هشتمین جشنواره شعر فجر اعلام شده بود در گفتوگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا گفت روز جمعه دوم اسفندماه نام من به عنواندبیر جشنواره شعر فجر: از حمایت قزوه تشکر میکنم / کسی به تنهایی سخنگوی شورای سیاستگذاری نیست
دبیر جشنواره شعر فجر از حمایت قزوه تشکر میکنم کسی به تنهایی سخنگوی شورای سیاستگذاری نیست فرهنگ > ادبیات - عبدالجبار کاکایی دبیر هشتمین جشنواره شعر فجر در پاسخ به حاشیههای ایجاد شده پیرامون این جشنواره و موضعگیریهای اخیر علیرضا قزوه یکی از اعضای شورای سیاستگذ-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها