تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي ايستگاه استقبال از زائر در ورودي مشهد- قوچان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۱ق.ظ)
شهردار منطقه 10 مشهد خبر داد: برپايي ايستگاه استقبال از زائر در ورودي مشهد- قوچان آراستگي و تزيين ‌نما و محيط شهري، رفع مشکلات، نظافت، پاکيزگي و رسيدگي به فضاي سبز در سطح منطقه از برنامه‌هاي اصلي استقبال از بهار 93 است.
به گزارش خبرگزاري موج از ستاد خبري استقبال از بهار 93، حميد ضميري با تاکيد بر ضرورت دقت در اجرا، کيفيت و اثربخشي اقدامات استقبال از بهار در سطح منطقه گفت: نيروهاي منطقه بايد با حداکثر توان و استفاده از تمام ظرفيت‌ها خدمات مطلوبي را به شهروندان ارائه کنند.
با بيان اينکه برنامه‌هاي استقبال از بهار بايد پويايي و نشاط را در منطقه ايجاد کند، اظهار کرد: نيروهاي منطقه در ايام نوروز براي خدمات‌دهي مناسب به زائران و مجاوران آمادگي کامل دارند و اميدواريم با ارايه اقدامات مناسب و خدمت‌رساني مطلوب رضايت مردم و زائران را کسب کنيم.
وي به رفع نازيبايي‌هاي شهري تا آغاز سال جديد تاکيد کرد و افزود: آراستگي و تزيين ‌نما و محيط شهري، رفع مشکلات، نظافت، پاکيزگي و رسيدگي به فضاي سبز در سطح منطقه از برنامه‌هاي اصلي استقبال از بهار 93 است.
ضميري با بيان اينکه منطقه 10 يکي از مبادي اصلي شهر و از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، گفت: با توجه به ورود زائران از اين محور امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته ايستگاه زائر منطقه با هدف تامين محل استراحت، راهنمايي و ارايه خدمات به مسافران نوروزي واقع در سه راه فردوسي جنب بيمارستان طالقاني در مساحت 10 هزار مترمربع آماده خدمت رساني به مسافران است.
شهردار منطقه 10 مشهد ادامه داد: معاونت فرهنگي منطقه نيز متناسب با ايام نوروز برنامه‌هاي متنوعي را براي زائران و مجاوران در نظر گرفته که اميدواريم بتوانيم ميزبان شايسته‌اي براي زائران امام رضا (ع) باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن