تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه کیهان در یک نگاه تهران – ایرنا – روزنامه کیهان در شماره روز سه شنبه به تحولات اوکراین با عنوان «روزهای تاریک اوکراین گرگ در لباس میش بازگشت»، پرداخته است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده است: روزهای سیاه اوکراین با به قدرت رسیدن نارنجی ها و نفوذ آمریکا و غرب در این کشور مهم اروپایی تازه آغاز شده است.
مردم اوکراین در سال 2010 پس از اینکه دیدند دولت نارنجی «ویکتور یوشچنکو» نتوانست به وعده های خود جامه عمل بپوشاند، به «یانوکوویچ» رای دادند اما، هنوز دوران 5 ساله ریاست جمهوری وی تمام نشده بود که نارنجی ها با حمایت سیا و دیگر سازمان های اطلاعاتی اروپا، کودتای نارنجی را تکرار و وی را سرنگون کردند.
در این بین نباید وادادگی «یانوکوویچ» در مقابل غرب را که به راحتی وی را فریفت فراموش کرد. پذیرفتن غرب به عنوان «میانجی»، اولین اشتباه «یانوکوویچ» بود.
شکست یانوکوویچ از زمانی آغاز شد که در امضای قرارداد آشتی ملی با نارنجی ها به آمریکا اعتماد کرد.
توزیع سبد دوم کالا در انتظار تخصیص اعتبار، ماموران آل سعود خانه مبارزان شیعه را به آتش کشیدند ، ضرغامی با حضور صمیمی در میان مردم مسجدسلیمان از بختیاری ها دلجویی کرد، رونمایی از دستاورد جدید ایران در حوزه موشک بالستیک و هشدار 600 مسئول بسیج دانشجویی به دکتر روحانی با عنوان «آقای رئیس جمهور! نگران نفوذ فتنه گران در دولت اعتدال هستیم» از دیگر عناوین برگزیده این شماره روزنامه کیهان است.
«بیروت، ماشه های انفجار در ریاض» یادداشت روز این شماره روزنامه کیهان است که در قسمتی از آن آمده است: اقدامات تروریستی همزمان در عراق، سوریه و لبنان بیانگر آن است که این سه کشور درگیر توطئه مشترکی هستند که دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای جبهه مقاومت به آنان تحمیل کرده اند و از این رو اگرچه بعضی از این دشمنان بعد از هر حادثه به نوعی ابراز تأسف می کنند ولی نه تنها نمی توان آنان را از این جنایات مبرا دانست بلکه اسناد و دلایل فراوانی وجود دارند که نقش آنان در طراحی و مدیریت این اقدامات برملا می کند.
یعنی چی که آدم معرفی می کنم، پست نمی دهند؟!، چه کسی متهم است؟! ، ایران با تدبیر آیت الله خامنه ای از آمریکا در رقابت جلو می افتد، بعد از کارگزاران و مشارکت حزب دولتی اعتدال هم می آید؟!، لرد انگلیسی: لغو تحریم ها فقط در حد حرف است و ما را که راه نمی دهند اما اگر راه دادند تظاهرات 13 آبان تعطیل! در بخش خبرهای ویژه روزنامه کیهان به چشم می خورد.
شبس (2) 1346 **1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن