تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803365665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه تهران امروز در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه تهران امروز در یک نگاه تهران- ایرنا- ˈپاسخ ملت ایران به تهدیدات آمریکاˈ تیتر نخست روزنامه تهران امروز در شماره روز چهارشنبه است.


در این مطلب آمده است: در روزهایی که غرب ایران را با گزینه های روی میزش تهدید می کند، مراسم و راهپیمایی 22بهمن با شکوه هر چه تمام تر در تهران و تمام شهر های ایران با شعار «من انقلابی ام» برگزار شد تا حضور مردم همیشه در صحنه به یاوه گویان غربی نشان دهد که مردم نه تنها از گزینه های روی میز هراسی ندارند بلکه در صحنه حاضر شده اند تا نشان دهند هنوز انقلابی هستند و هنوز پای انقلاب ایستاده اند.
همچنین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان که سخنران اصلی مراسم بود نسبت به این تهدید ها واکنش نشان داد و گفت که این تهدید ها از پایه پوچ و بی اساس است و هیچ گزینه ای علیه ایران روی میز نیست. این اظهارات در رسانه های خارجی بازتاب زیادی داشت.
ˈرستاخیز و «چ» جوایز را درو کردندˈ تیتر دوم روزنامه است که به اختتامیه جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد.
در ادامه این مطلب می خوانیم: سرانجام بعد از 10 روز رقابت هیجان انگیز، جشنواره فیلم فجر به مرحله حساس اعلام برگزیده ها رسید. جشنواره سی ودوم فجر در حالی پایان یافت که منتقدان و سینماگران از کیفیت فیلم های اکران شده ناراضی بودند. در جشنواره امسال بیش از 60 فیلم اکران شد که تنها 29 فیلم در بخش سودای سیمرغ حضور داشتند.
در میان فیلم هایی که در روزهای جشنواره اکران شدند، فیلم اولی ها توانستند به خوبی در مقابل کهنه کاران قد علم کنند! روز گذشته اختتامیه جشنواره در حالی برگزار شد که آغاز مراسم با تاخیری 50دقیقه ای همراه بود. پیش از شروع مراسم، عوامل فیلم های نامزد شده در بخش های مختلف از روی فرش قرمز عبور کردند و در جایگاه خود در سالن اصلی برج میلاد قرار گرفتند. مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد. بعد از قرائت قرآن کلیپی در مورد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «انفجار نور» پخش شد. جایزه بهترین فیلم جشنواره به دو فیلم رستاخیز و آذر شهدخت پرویز و دیگران تعلق گرفت و در بخش بهترین کارگردانی هیات داوران جایزه خود را به احمدرضا درویش اهدا کردند. اجرای مراسم را محمدرضا شهیدی فر به عهده داشت.
ˈافزایش اختلافات درآستانه مذاکرات جامعˈ عنوان خبر برجسته شده در این روزنامه است. در ادامه آن می خوانین: در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و 5+1، تهران و واشنگتن به بیان اختلافات خود درباره توافقنامه ژنو پرداختند. مذاکرات جامع که در 28 بهمن برگزار می شود و بر اساس آن قرار است توافق شش ماهه ژنو مراحل جدی تری را شروع کند، طرف آمریکایی تلاش می کند با مطرح کردن موضوعات جدید، روند این مذاکرات را به سمتی از پیش تعیین نشده ببرد. این در حالی است که ایران بر اساس توافق ژنو تمام گام های تعیین شده در قبال اعتماد سازی برنامه های هسته ای خود را تاکنون برداشته و اجازه بازرسی های درخواست شده را به آژانس بین المللی انرژی اتمی داده است،تا جایی که در دور جدید مذاکرات بین ایران و آژانس که ابتدای همین هفته برگزار شد، ایران و آژانس بر سر هفت اقدام عملی دیگر توافق کردند.
آمریکایی ها که تاکنون شاهد برداشتن گام های درخواست شده از سوی ایران بوده اند در تمام این مراحل سعی کرده اند درخواست های جدیدی را رسانه ای کنند، درخواست هایی که آنها در طول مذاکرات توان مطرح کردن آن را نداشته اند. اولین گام فراتر از توافق آمریکایی ها زمانی برداشته شد که آنها از ایران خواستند در صورتی که ادعا می کند از انرژی هسته ای استفاده صلح آمیز دارد برای اثبات این ادعا سایت های هسته ای خود را برچیند،چون به اعتقاد آمریکایی ها ایران در این صورت، نیازی به سایت هایی چون فردو و اراک نخواهد داشت.
گرچه این درخواست آمریکایی ها با پاسخ قاطع ایران مواجه شد و پس از مذاکره با آژانس نیز بر این موضوع که هیچ کدام از تاسیسات هسته ای برچیده نخواهند شد،تاکید کرد، اما طرف آمریکایی بدون توجه به این موارد درخواست جدیدی را مطرح کرده است.اکنون آمریکایی ها نه تنها به تاسیسات هسته ای بلکه به تاسیسات نظامی ایران چشم دوخته اند.
در خبر صفحه اقتصادی با تیتر ˈانتشار اوراق مشارکت برای جذب نقدینگیˈ نیز می خوانیم: دولت برای کاهش میزان نقدینگی در اقتصاد کشور، تصمیم به انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت گرفته است. این خبر را مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرده است.
علی اصغر میرمحمدصادقی در جمع خبرنگاران از انتشار اوراق مشارکت از سوی بانک مرکزی خبر داد و گفت: «30 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بانک با سررسید شش ماهه بر مبنای سررسید سالانه 23 درصد از شنبه هفته آینده از سوی بانک مرکزی و از طریق سه بانک عامل ملت، تجارت و صادرات برای جذب نقدینگی موجود در جامعه منتشر خواهد شد.»
او با اشاره به اینکه این اوراق قابل خرید از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و بانک ها مجاز به خرید این اوراق نخواهند بود، گفت: «طی شش روز عرضه این اوراق صورت خواهد گرفت و سود آن در دو کوپن سه ماهه پرداخت می شود. این اوراق معاف از مالیات و بدون نام است.» به گفته او بازخرید اوراق پیش از زمان سررسید با سود سالانه 20 درصد صورت می پذیرد.
شبد** 2023
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن