تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803199459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به روزنامه رسالت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نگاهی به روزنامه رسالت
روزنامه رسالت در شماره روز دوشنبه اش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام با عنوان «مسلمانان با عوامل ضد وحدت مقابله کنند» را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، در ادامه این خبر برخی از بیانات مقام معظم رهبری از جمله «موج حرکت اسلامی رو به پیش است»، «آتش افروزی برخی دولت ها دامن آنها را خواهد گرفت»، «هدف گروه های انحرافی فراموش کردن مسئله فلسطین است» و «ترویج گروه های تکفیری ناشی از مقابله دشمن با موج بیداری اسلامی است» برجسته شده است.

در بخش دیگری از صفحه نخست این روزنامه اظهارات آیت الله نوری همدانی با عنوان «نباید عده ای کاخ نشین در نظام اسلامی بر مردم حکومت کنند» دیده می شود.

آیت الله حسین نوری همدانی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جمع مردم اسلامشهر اظهار داشت: یکی از ویژگی های حضرت محمد (ص) این بوده که توانست چنان امتی را به وجود بیاورد؛ ملتی که از افراط و تفریط به دور باشد و سرآمد و سرمشق همه جهانیان شود.

سرمقاله این شماره روزنامه رسالت باز هم به قلم محمد کاظم انبارلویی با عنوان پرسشی از اصحاب مکتب نیاوران اختصاص یافته است.

در بخشی از این مطلب نویسنده با استناد به مطلبی در مهرنامه آورده است: مهرنامه از راه اندازی ˈ موسسه عالی پژوهش در برنامه ریزی و توسعهˈ در نیاوران یاد کرده است موسسه ای که وابسته به سازمان برنامه و بودجه است.

موسسه در یک باغ سه بر بسیار آرام و به بزرگی 17000 مترمربع با درختانی سر به فلک کشیده، چند استخر و تعدادی ساختمان زیبا، قرار دارد. این باغ و مجموعه کاخ صاحب قرانیه از ناصرالدین شاه به یادگار مانده است.

این موسسه دهه70 شکل گرفت قرار بود و هست که کادرهایی تربیت کند که متکفل امر ˈ برنامه ریزیˈ و ˈ توسعهˈ در کشور باشند. مهرنامه نام این جریان فکری را ˈمکتب نیاورانˈ نهاده است. اکنون دکتر مسعود نیلی رییس موسسه عالی پژوهش در توسعه است کسی که به تعبیر دکتر علی نقی مشایخی 30 سال است که به اقتصاد ایران فکر می کند و با این فکر زندگی و کار می کند. او و مجموعه اقتصاددانانی که در این موسسه چه درس داده اند و چه دانش اقتصادی آموخته اند سرمایه گرانسنگی برای کشور هستند.

تا آخر عمر با رهبری و انقلاب همراه خواهیم بود، ژنو 2 دستاورد جدیدی نخواهد داشت، اسناد نقش خطرناک تکفیری ها را به نهادهای جهانی می دهیم، پرونده های بازداشت موقت در اولویت قرار گیرد، ماهواره وقبح زدایی از روابط غیر اخلاقی، حرکت زیگزاگی غرب در مسیر تهران_ ژنو، نارضایتی آمریکایی ها از کاخ سفید و کنگره و اختلافات سران اروپایی در سال جدید از دیگر عناوین برگزیده این روزنامه است.

در ادامه اظهارات دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با عنوان «دولت به جای پرداختن به انتخابات آینده به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشد» به چشم می خورد که در بخشی از آن محمد نبی حبیبی شروع آرایش سیاسی گروه ها برای انتخابات آینده را مفید ولی ورود دولت به موضوع انتخابات آینده را تکرار اشتباه دولت های گذشته دانست.

وی تأکید کرده است: دولت باید به جای پرداختن به مباحث انتخابات آینده و جبهه گیری در مقابل نمایندگان منتقد به دنبال حل مشکلات اقتصادی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

منش مرحوم پرورش برای مسئولان الگوست و غرب درباره حزب الله درشتگویی کند، تودهنی می خورد از دیگر عناوین برگزیده این روزنامه است.




1392/10/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن