تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تشويق مکرر خاتمي تا روي زمين نشستن خبرنگاران حاضر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵۰ب.ظ)
حاشيه هاي مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد کتابخانه ملي؛ از تشويق مکرر خاتمي تا روي زمين نشستن خبرنگاران حاضر مراسم توديع و معارفه اسحق صلاحي و سيد رضا صالحي اميري روساي قديم و جديد سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران در حالي برگزار شد که بيش از هر اتفاق ديگري در اين مراسم، شاهد حضور شخصيت هاي سياسي بوديم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مراسم توديع اسحاق صلاحي و معارفه سيد رضا صالحي اميري با حواشي مختلفي همراه بود که بخشي از آن به شرح ذيل است.
• اصلي ترين نکته اي که در نگاه اول، توجه تمام حاضران را به خود جلب مي کرد مکان محدودي بود که براي برگزاري اين مراسم در نظر گرفته شده بود. فضاي اندک سالن همايش‌هاي شريعت‌زاده کتابخانه ملي سبب شده بود تعداد زيادي از ميهماناني که براي حضور در اين مراسم دعوت شده بودند ايستاده نظاره گر مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران باشند.
• در اين مراسم جايگاهي به خبرنگاران اختصاص داده نشده بود و تعداد زيادي از خبرنگاران مجبور شدند به دليل نبود صندلي خالي براي نشستن، در تمام طول برنامه، به روي زمين نشسته و برنامه را به اين گونه پوشش دهند.
• سيد رضا صالحي اميري زماني که براي سخنراني در جايگاه ويژه قرار گرفت به دليل جايگاه نامناسب تعداد زيادي از حاضران، از آنها عذر خواهي کرد.
• در اين مراسم چهره هاي سياسي زيادي حضور پيدا کرده بودند. محمدباقر نوبخت معاون توسعه منابع، نيروي انساني و نظارت راهبردي رئيس جمهور، محمد نهاونديان رئيس دفتر رئيس جمهور، علي يونسي دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي، حسام‌الدين آشنا مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور و همچنين چهره‌هايي مانند ياسر هاشمي (فرزند آيت‌الله هاشمي رفسنجاني)، سردار احمدرضا رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي، حسين انتظامي(معاون مطبوعاتي وزير ارشاد)، سردار مصطفي آجورلو، سردار مرتضي طلايي، حسين مهرعليزاده، کيومرث هاشمي، محمدکاظم بجنوردي، محمد رجبي، فريدون عموزاده خليلي و مصطفي رحماندوست از جمله شخصيت هايي بودند که امروز در مراسم توديع اسحاق صلاحي و معارفه سيد رضا صالحي اميري حضور پيدا کردند.
• اسحاق صلاحي، رئيس سابق سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران زماني که قرار شد به رسم تمام مراسم هاي توديع و معارفه مسوولان، هدايايي را دريافت کند، تمام هديه هاي نقدي که به وي داده شده بود را به زنان سرپرست خانوار سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران تقديم کرد.
• حجت الاسلام و المسلمين علي يونسي، که در کارنامه خود حضور در راس وزارت اطلاعات را دارد از نحوه نگاه داري اسناد در اين سازمان به شدت انتقاد کرد و خواستار ارائه اسناد محرمانه سابق کشور به سازمان اسناد شد.
• محمد نهاونديان، رئيس دفتر رياست جمهوري، اسامي روساي سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران از ابتداي انقلاب تاکنون را قرائت کرد و از زحمات آنها تشکر کرد. وي زماني که به نام محمد خاتمي، رئيس جمهوري سابق ايران که در دهه 70، رياست سازمان اسناد را برعهده داشت رسيد، حاضرين به شدت رئيس سابق کتابخانه ملي ايران را تشويق کردند.
• حضور چهره هاي سياسي حاضر در اين مراسم بيش از هر چيز ديگري براي انديشمندان حاضر در اين مراسم نگران کننده بود و آنها اميدوار بودند فعاليت هاي سيد رضا صالحي اميري در اين سازمان سياسي نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن