تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814713394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید داخلی همواره با بی توجهی مواجه بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان اسماعیلی:
تولید داخلی همواره با بی توجهی مواجه بوده است
زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولید در کشور طی سالهای گذشته با کوتاهی و بی مهری و بی توجهی مسئولان مواجه بوده است گفت: متاسفانه به تولیدات داخلی بها داده نشده است.



محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ،با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: مقام معظم رهبری سالیان سال است به مسئولین تاکید دارند که نگاه ویژه به تولیدات داخلی داشته باشند و از کلیه امکانات و ابزارها برای توسعه تولیدات داخلی استفاده کنند. وی اظهار داشت: باید حمایت از تولید در حوزه های مختلف محقق شود تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و استقلال اقتصادی داشته باشیم. نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از امکانات داخلی به نحو احسن بهره برداری  کنیم و به تولید داخلی توجه داشته و مدیریت لازم را در دستور کار قرار دهیم. اسماعیلی گفت: توجه به تولید داخلی باعث کاهش وابستگی به غرب می شود و ما باید بر این امر توجه کنیم که حمایت از تولید داخلی استقلال و اقتدار ایران را می رساند. وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته در امر تولید کوتاهی شده  است گفت: دشمن از این نقطه ضعف ما استفاده کرده ولی امروز نباید بگذاریم دشمن از نقاط ضعف ما استفاده کند. نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید حمایت از تولیدات داخلی مورد توجه باشد و از تولیدات کشاورزی و صنعتی حمایت شود جرا که اهمیت دادن به تولیدات داخلی باعث  ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود و کاهش بیکاری در کشور را به دنبال دارد. اسماعیلی یادآورشد: حمایت از تولیدات داخلی تقویت اقتصاد مقاومتی است. وی به نقش موثر مردم در تحقق اقتصاد مقاودمتی اشاره کرد و افزود: مردم با ید نسیت به مصرف کالا و تولیدات داخلی مبادرت کنند و از مصرف کالاهای خارحی بپرهیزند چرا که استفاده از کالای خارجی باعث کم رونق شدن تولیدات داخلی و به تبعآن بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی است.      


۱۳۹۲/۱۲/۵ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن