تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803202352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه ایران در یک نگاه تهران – ایرنا- «اذعان امریکا به حق غنی سازی ایران» تیتر نخست روزنامه ایران در شماره روز دوشنبه است که به اظهارات معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده در گفت وگو با روزنامه هاآرتص اشاره دارد.


روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: براساس گزارشی که روزنامه اسرائیلی هاآرتص از جزئیات گفت وگوی نماینده امریکا با مقامات تل آویو منتشر کرده است، معاون وزیر خارجه امریکا درخواست نابودی غنی سازی داخلی ایران را امری غیرمنطقی خوانده است.
شرمن با بیان اینکه نظر اسرائیل برای امریکا مهم است، گفت که امریکا گاهی با اسرائیل هم نظر است و گاهی نیست.
رابرت هانتر، سفیر پیشین امریکا در سازمان ناتو، اعتراف صریح وندی شرمن معاون وزیر خارجه امریکا به پذیرش حق غنی سازی ایران را در توافق نهایی، پیامی مهم به بازیگران بین المللی دانست.
سیدعباس عراقچی، عضو ارشد تیم هسته ای کشورمان درباره اظهارات مثبت نماینده امریکا گفت: آنچه شرمن گفته اعتراف مجددی است بر اینکه غنی سازی ایران ادامه پیدا خواهد کرد و برنامه غنی سازی ایران، ابعاد و اندازه های آن، جزو راه حل جامع نیز خواهد بود.
در خبر دوم این روزنامه باعنوان ˈشبی به یادماندنی برای فوتبال ایرانˈ، می خوانیم: یکی از قسمت های جنبی اما مهم مراسم شنبه شب اتحاد برای تیم ملی فوتبال، معرفی رسمی اسپانسرهای جدید تیم ملی بود که عمده ترین شان یک شرکت فناوری اطلاعات و ارتباط با نام فناپ و وابسته به بانک پاسارگاد است و در حضور مسئولان ورزشی، فوتبالیست های دیروز و امروز و برخی هنرمندان مراسم امضای قرارداد بین این شرکت و فدراسیون فوتبال برگزار شد و امضاهای رئیس این شرکت و علی کفاشیان مرد اول اجرایی فوتبال کشور پای این قرارداد انداخته و همه چیز رسمی و نهایی شد.
عباس ترابیان مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال دقایقی بعد از نهایی شدن این قرارداد گفت: «یک شرکت به نام شرکت سبز هم جزو اسپانسرهای جدید تیم ملی است و آنها و شرکت فناپ و فدراسیون یک کنسرسیوم سه جانبه را تشکیل داده اند تا برای فدراسیون و تیم ملی درآمدزایی کنند. فناپ در بدو کار 5 میلیارد به حساب فدراسیون واریز کرده و بزودی زود 3 میلیارد دیگر هم می ریزد. بله اوضاع بهتر از گذشته است.»
ˈهشدار هاشمی و ناطق نوری نسبت به خطر تندروهاˈ نیز خبر سوم صفحه نخست این روزنامه است. در ادامه آن به نقل از ناطق نوری می خوانیم: آدم های باتقوا، افراط گر و تندرو نیستند، بلکه معتدل هستند. هم اکنون یکی از بدبختی های کشور ما این است که گرفتار تندروها و بی ترمزها هستیم.
علی اکبر ناطق نوری و آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت به خطر «تندروی» هشدار دادند. روز گذشته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در اظهاراتی جداگانه ضمن ابراز نگرانی از رواج افراط و تفریط، به تبیین «اعتدال» پرداختند.
خبری با تیتر قول پاکستان برای آزادی مرزبانانˈ نیز در صفحه نخست روزنامه بازتاب یافته است. در ادامه آن آمده است: وزیر کشور در حاشیه نخستین نشست مدیران کل بانوان استانداری ها درخصوص آخرین اقدامات انجام گرفته برای آزادی مرزبانان ایرانی گفت: «پیگیری هایمان به صورت جدی ادامه دارد و در همین زمینه ملاقات هایی با مقامات پاکستانی صورت گرفته و آنان قول همکاری مثبت و مؤثر داده اند.»
رحمانی فضلی با بیان این که پاکستانی ها نیروهایشان را به منطقه اعزام کرده اند، گفت: «با توجه به این که پاکستان کشور دوست و همسایه ما است و تعاملات مثبت با آن داریم لذا باید مسائل خود را در شرایط آرام و مطمئن حل و فصل کنیم.»
ˈخدمات دندانپزشکی بیمه شدˈ، ˈتاکید وزیران اطلاعات و کشور از جدایی وزارتخانه های امنیتی از فعالیت ‍ های جناحیˈ، ˈتشکیل دولت جدید توسط مخالفان اوکراینˈ ، ˈارز مسافرتی در نوروز 93 همچنان 300 دلارˈ و ˈرونق بازار مسکن، علت رشد سهام ساختمانی ها در بورسˈ از جمله تیتر اخبار برجسته شده در این روزنامه است.
شبد** 2023
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن