تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805669039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانه روهای اصلاح طلب و اصولگرا در جریان اعتدال قابل تعریف هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه: میانه روهای اصلاح طلب و اصولگرا در جریان اعتدال قابل تعریف هستند تهران - ایرنا - دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی گفت: شاید افراد تندرو در هر جریان نتوانند خود را با جریان اعتدال هماهنگ کنند اما جریان های میانه در هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا می توانند در جریان اعتدال تعریف شوند.


«رحمان مخاطب» که موجودیت این جبهه را در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرده است، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا به تشریح سابقه فعالیت این جبهه و برنامه های آن برای حمایت از دولت تدبیر و امید پرداخت.
وی گفت: پیش از نوروز امسال، کمیته ای برای فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت افراد علاقه مند شکل گرفت که به ساماندهی نیروها در استان های مختلف کشور پرداخت و تا پایان سال 91 توانست در نیمی از استان ها نیروها را سازماندهی و مسوولان استانی را مشخص کند.
مخاطب ادامه داد: پس از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب که امسال را به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند، این ستادهای انتخاباتی تحت عنوان «جبهه مردمی حماسه سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی» فعالیت خود را از همان ایام نوروز آغاز کردند.
وی با یادآوری اینکه تا 20 فروردین ستادهای مردمی این جبهه در تمام استان های کشور فعال شدند، اظهار داشت: از همان زمان اعتدال گرایی، به عنوان جهت گیری اصلی جبهه تعریف شد و به خاطر همین جهت گیری، جلساتی نیز با محمد شریعتمداری برگزار کرد.
مخاطب با یادآوری این که این ستادهای مردمی امیدوار به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری بودند تا به عنوان ستادهای مردمی او فعال شوند، افزود: پس از آن که شورای نگهبان آیت الله هاشمی را از گردونه انتخابات کنار گذاشت، جلسه ای با نوبخت برگزار کردیم که نتیجه این بود که این جبهه به عنوان ستادهای مردمی دکتر روحانی در سراسر کشور فعال شوند.
وی مرحله بعدی فعالیت های این جبهه را ساماندهی نیروها برای حمایت از دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: هرچند دکتر روحانی بعد از انتخابات دستور داد که ستادها غیرفعال شوند اما چون این جبهه مردمی ظرفیت خوبی را در استان های مختلف فراهم کرده بود که بسیاری از منتفذین در آن عضویت داشتند، مسوولان جبهه تصمیم گرفتند تا با تشکیل یک جبهه سیاسی، به فعالیت های خویش سامان دهند.
مخاطب اظهار داشت: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی شامل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان، کانون فارغ التحصیلان آذربایجان غربی، سازمان توسعه و سازندگی ایران اسلامی و مجمع دانشجویان و دانش آموختگان گلستان است و منشور آن نیز تدوین شده و به امضای اعضا رسیده است.
دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی، هدف از تشکیل این جبهه را حمایت از مواضع مدبرانه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: جبهه دستاوردهای دولت یازدهم را ناشی از تدبیر دولتمردان می داند و از آن حمایت های لازم را خواهد داشت.
مخاطب در ادامه افزود: جبهه تدبیر و توسعه از افرادی تشکیل شده است که اعتقاد قلبی و راسخ به اعتدال گرایی دارند لذا تا زمانی که دولت به اصول مورد نظر مقید باشد، از آن حمایت خواهند داشت.
وی درباره این که آیا جبهه تدبیر و توسعه برای انتخابات آتی مجلس نیز فعال خواهد بود، گفت: برنامه ریزی برای ورود به بحث انتخابات بسیار زود است، دولت یازدهم تازه روی کار آمده، بنابراین نباید فضای کشور را انتخاباتی کرد بلکه باید شرایطی فراهم کرد که دولت بتواند هر چه بهتر فضای کشور را مدیریت کند.
وی در عین حال افزود: جبهه تدبیر و امید نیز همچون دیگر فعالان سیاسی نشست های انتخاباتی درون جبهه ای خود را کلید زده است اما هنوز دو سال برای انتخابات زمان هست و می توان در فرصت لازم برنامه ریزی کرد.
دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه درباره این که آیا در آینده با نیروهای اصلاح طلب همکاری خواهید داشت، گفت: انتخابات 24 خرداد نشان داد که این همکاری تاثیرگذار است و بر این اساس، این نزدیکی و همسویی در آینده نیز ادامه دار خواهدبود.
مخاطب تاکید کرد: شاید افراد تندرو در هر جریان نتوانند خود را با جریان اعتدال هماهنگ کنند اما جریان های میانه در هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا می توانند در جریان اعتدال تعریف شوند.
این فعال سیاسی افزود: برای نمونه می توان به ترکیب شورای شهر تهران اشاره کرد که اکثریت آنها رویه اعتدال را در پیش گرفته اند و ورای اصولگرایی مطلق و اصلاح طلبی مطلق حرکت می کنند.
وی گفت: آنچه در منشور جبهه تدبیر و توسعه بر آن تاکید شده، این است که رویکرد اعتدال گرایانه باید در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بر پایه اعتقاد به اصول انقلاب اسلامی رواج یابد.
وی ادامه داد: از نظر این جبهه، اعتدال و تدبیر دو بال پرواز توسعه هستند و آرزوی نهایی همه ما این است که ایران به توسعه پایدار مورد نظر رهبر معظم انقلاب دست یابد.
دبیر کل جبهه تدبیر و توسعه با تاکید بر اینکه این جبهه به دنبال سهم خواهی نیست تاکید کرد: حمایت از رییس جمهور منتخب و دولت ایشان یک وظیفه ملی و میهنی است تا دولت بتواند به اهداف خود دست پیدا کند و این وظیفه به دوش همه همفکران ما نیز هست.
مخاطب یکی از رویکرد های این جبهه را تلاش برای تعامل میان دولت و مجلس از طریق گفت و گو با مجمع نمایندگان استانی عنوان کرد و گفت: دیدگاه نمایندگان به دولت نسبت به روزهای نخست تغییر کرده و به سمت تعامل بیشتر در حرکت است.
سیام**2025 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن