تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش حاتمی کیا به مخالفان خود : من سیاسی نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واکنش حاتمی کیا به مخالفان خود : من سیاسی نیستم تهران - ایرنا - ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم چ خطاب به مخالفان خود گفت : کسانی که برای من شمشیر می کشند و بی ادبانه با من صحبت می کنند بدانند که من اهل سیاست نیستم و سیاست را خیلی پایین تر از فرهنگ می دانم.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، حاتمی کیا عصر شنبه در مراسم تجلیل از فیلمش توسط سازمان بسیج دانشجویی در مجموعه 13 آبان با بیان این که در هیچ دورانی برای سیاست ارزش قائل نشده ام ، اظهار داشت ، این روزها در بعضی از مطبوعات سیاه لشکرهای قلم به دست وارد صحنه شده اند که نمی دانم چرا با من چنین برخورد می کنند ، انگار آب به لانه آنها ریخته ام ، یا این که خودشان را به جهالت زده اند.
وی افزود: آنها احساس می کنند که من به خاطر این که سیمرغ نگرفته ام این حرف ها را می زنم.
کارگردان فیلم چ با بیان این که این حرفها را به پای نفاق آنها می گذارم ، گفت: آن چیزی که برای من اهمیت دارد به تصویر کشیدن جنگ و مصائب آن است و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم.
حاتمی کیا تصریح کرد: چون فیلمم باید مجوز اکران بگیرد و 21 اسفند ماه به پرده های سینما کشیده شود نمی خواهم چیزی بگویم که باعث دردسر شود.
وی افزود: امیدوارم صندلی های سینما مثل این جا پر از جمعیت و پرشور باشد تا بدخواهان من زبان شان بند آید.
کارگردان فیلم خطاب به دانشجویان حاضر در سالن بصیرت مجموعه 13 آبان گفت: بیشتر کسانی که در این سالن هستند جنگ را ندیده اند و خوشحالم که این فیلم توانسته با آنها ارتباط برقرار کند.
حاتمی کیا یادآور شد: برای من بهترین سیمرغ و دلگرمی رضایت مردم است.
وی با بیان این که این پنجمین باری است که در ارتباط با فیلم چ به محافل مختلف می رود ، گفت: این که مردم از فیلم چ استقبال می کنند بسیار مرا امیدوار می کند تا دوباره در صحنه حضور داشته باشم.
حاتمی کیا تصریح کرد: من آنقدر می فهمم که نسبت به جنگ بسیار کم کار شده ام ، اما به اندازه ای که در توانم بوده در این مسیر حرکت کرده و بازهم می دانم که کم کارکرده ام.
وی اضافه کرد: گاهی اوقات ممکن است با همه تلاش هایی که برای ساخت یک فیلم صورت می گیرد ، فیلم خوب نشود ، اما خوشبختانه فیلم چ خوب از آب در آمد و با یاران اصغر وصالی و دوستداران شهید چمران ارتباط برقرار کرد.
به گزارش ایرنا پیش از سخنان حاتمی کیا ˈ چ ˈ آخرین اثر او با حضور خانواده شهید اصغر وصالی، عوامل فیلم و جمعی از دانشجویان بسیجی در لانه جاسوسی (مجموعه 13 آبان ) اکران شد.
دراین مراسم از عوامل سازنده فیلم چ و خانواده شهید اصغر وصالی تقدیر و نمایش این فیلم با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شد.
دانشجویان حاضر در سالن بصیرت مجموعه 13 آبان در زمان نمایش صحنه ای مربوط به سقوط بالگرد در پایان این فیلم، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم را تشویق کردند. چ دو روز از زندگی شهید مصطفی چمران را در جنگ پاوه به تصویر کشیده است.
فراهنگ(3)**9303**1540**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن