تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ ورزش در افزايش بهروري كار موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون وزير صنعت، معدن و تجارت:
ترويج فرهنگ "ورزش" در افزايش "بهروري" كار موثر است
معاون توسعه مديريت منابع و امور استانها گفت: هدف اصلي پرداختن به امر ورزش ارتقاء بهره‌وري و فرهنگ كار در بخش‌هاي مختلف صنعتي، معدني و تجاري است.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع‌رساني توليد و تجارت ايران (شاتا)؛ «علي يزداني» در مراسم اهداي جوايز برگزيدگان مسابقات جام‌ دهه فجر در رشته‌هاي «دارت» و «تنيس روي ميز» در سطح بانوان و آقايان شاغل ستاد وزارتخانه با بيان اين مطلب، افزود: ايجاد محيط شاداب در درون مجموعه‌هاي كاري همچون ارتقاي بهره‌وري در درون سازمانها با پرداختن به امر ورزش در سطح معمولي و قهرماني ميسر مي‌شود.
 
به گفته يزداني؛ شوراي نظارت بر انجام مسابقات ورزشي مي‌بايست ضمن دارا بودن تخصص‌هاي فني لازم از آمادگي جسماني لازم برخوردار بوده تا بتوانند به خوبي فضاي رقابتي را بوجود آورند.
 
وي در ادامه يادآور شد: يكي از كارگروه‌هاي مهم متشكله توسط مركز نوسازي ، تشكيل كارگروه ورزش مي‌باشد كه در اتاق فكر ايجادي پيشنهادات لازم براي برگزاري هرچه بهتر مسابقات ورزشي و جذب حداكثري كاركنان وزارتخانه به امر ورزش را ارائه مي‌نمايند.
 
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: پرداختن به امر ورزش تنها مختص ستاد وزارتخانه نبوده بلكه مي‌بايست در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها نيز به طور جد بر روي آن برنامه‌ريزي بر حسب نياز كاركنان موجود داشته باشند.
 
  وي در ادامه تصريح كرد: تدوين تقويم زمانبندي شده براي اجراي مسابقات و برنامه‌هاي ورزشي متناسب با نيازها و علاقه‌مندي‌هاي كاركنان وزارتخانه امري ضروري است كه مي‌بايست طي نشست‌هاي تخصصي ورزشي با معاونت‌ها صورت پذيرد.
 
يزداني يادآور شد: بنا به فراخور توانمندي و بظاعت تداركات لازم براي برگزاري مسابقات مي‌بايست در سطح وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي كشور به موضوع ورزش پرداخته شود.
 
معاون توسعه مديريت منابع و امور استانها در ادامه يادآور شد: طي مذاكراتي كه با مشاور امور بانوان وزير صنعت، معدن و تجارت شده است پرداختن به امر ورزش بانوان همچنين خانواده‌ها نيز از موضوعاتي است كه دنبال مي شود.
 
انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن