تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801780329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه ها بايد پيشگام اقتصاد مقاومتي باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۹ب.ظ)
مشاور وزير علوم: دانشگاه ها بايد پيشگام اقتصاد مقاومتي باشند مشاور وزير علوم و مديرکل حوزه وزارتي وزارت علوم گفت: دانشگاهها در پيروزي و تثبيت انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و جهاد سازندگي نقش مهمي داشتند.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالحسين فريدون در مراسم معارفه مسعود شفيعي به عنوان سرپرست دانشگاه فني و حرفه اي اظهارداشت: بايد صادرات کشور که مبتني بر فناوري هستند افزايش يابد و محصولاتي توليد شود که امکان رقابت در صحنه بين المللي را داشته باشند که در اين زمينه نيازمند تحقيقات دانشگاهها هستيم.
وي افزود: براي اينکه دانشگاهها در ماموريت هاي خود موفق عمل کنند بايد يا استفاده از نظرات همه اقشار دانشگاهي محيطي با نشاط و پويا فراهم شود و ارتباطات دانشگاهها با مراکز علمي بين المللي نيز بيش از پيش تقويت شود.
مشاور وزير علوم با قدرداني از خدمات دکتر رضايي رئيس سابق دانشگاه فني وحرفه اي در زمان تصدي اين مسئوليت و دکتر شفعيي به دليل قبول مسئوليت در اين دانشگاه گفت: دانشگاه فني حرفه اي مي تواند با مراکزي که در سراسر کشور دارد فرهنگ مهارت آموزي را در آموزش عالي نهادينه کند.
در ادامه اين مراسم دکتر مسعود شفيعي سرپرست دانشگاه فني و حرفه اي با اعلام اينکه امام خميني (ره)، خود باوري و انجام کارهاي بزرگ را به ملت ايران ياد داد گفت: کشور ما در زمينه توليد علم قدمهاي اساسي برداشته است ولي ضرورت دارد اين دانش تبديل به فناوري شود.
وي ضمن اعلام استقبال از نظرات و ايد ه هاي همه نيروهاي دانشگاه فني حرفه اي، اولويت اصلي خود را ارتقاي اين دانشگاه و رساندن آن به جايگاه واقعي خود دانست.
شفعيي تعيين حوزه هاي اولويت دار براي تربيت نيرو ، نوسازي تجهيزات کارگاهي، تدوين برنامه ها و دروس متناسب و جذب مدرسان آشنا به محيط فني و حرفه اي را از ضروريات تحول در دانشگاه فني حرفه اي اعلام کرد.
در ادامه اين مراسم، دکتر سهراب رضايي رئيس سابق دانشگاه فني حرفه اي با اشاره به مشکلات مختلف اين دانشگاه در بدو تاسيس و نبود زيرساخت ها و امکانات با قدرداني از همکاران خود گفت: فرصت خدمت در نظام جمهوري اسلامي ايران يک نعمت است.
وي ضمن اعلام خرسندي از اينکه دانشگاه فني حرفه اي به عنوان يک دانشگاه کار آفرين در راستاي مطالبات مورد نياز کشور حرکت مي کند گفت: مهارت آموزي به جاي مدرک گرايي شاخصه مهم براساس گزارش روابط عمومي وزارت علوم، دانشگاه فني حرفه اي است که باعث موفقيت دانش آموختگان اين دانشگاه در بازار کار نيز شده است.
در بخش پاياني اين مراسم حکم انتصاب دکتر شفعيي و لوح قدرداني وزير علوم از دکتر رضايي توسط دکتر فريدون مشاور وزير علوم و مديرکل حوزه وزارتي به آنها اعطا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن