تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801785490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مشهد: اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مشهد: اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد مشهد-ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: مسوولان ، دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را مورد توجه خاص فعالیت ها و برنامه ریزی خود قرار دهند.


آیت ا... ˈسید احمد علم الهدیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب ، افزود: در اصل 16 این سیاست ها بر لزوم صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تاکید بر ساختارها، حذف دستگاه های موازی وغیر ضروری دولتی و پرهیز از هزینه های غیر ضروری توجه خاص شده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر این مساله مهم تاکید داشتند که نباید برای رفع مشکلات اقتصادی چشم به بیگانگان و خارج کشور داشته باشیم.
وی اظهارکرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب هشداری به آن دسته اشخاص بی اعتقاد و بدون باور نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است که چشم به خارج کشور دوخته و تصور می کنند زندگی شان دست دشمنان است، و بر آن اساس معادلات و داد و ستد و فعالیت های اقتصادی خود را تنظیم می کنند.
نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه انسان تامین رزق و روزی خود را متکی و در دست دشمنان بداند نوعی سوء ظن نسبت به پروردگار متعال است.
آیت ا... علم الهدی افزود: کشور ما 35 سال در برابر انواع ترفندهای دشمنان ایستاده و مستکبران به طرق گوناگون و حتی تحمیل جنگ هشت ساله، جان ، مال و ناموس ما را مورد هدف قرار دادند ولی خداوند همواره ملت ما را مورد عنایت خود قرار داد.
امام جمعه مشهد گفت: امروز کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران توانمند تر از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب است، ولی در مقابل دشمنان ما ذلیل تر و منفور تر شده اند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اینکه دولت یازدهم از ظرفیت های دیپلماسی کشور برای مدیریت و رفع تنگناهای اقتصادی بهره می گیرد، بدان معنا نیست که پس از 35 سال تجربه، امدادها و نصرت های الهی ، عزتی که به برکت نظام اسلامی در سطح جهان داریم را نادیده بگیریم.
امام جمعه مشهد همچنین لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی در بخش های مختلف گفت: اگر زیربنای زندگی عقل معاش باشد، انسان زندگی خود اعم از شخصی، کار و اشتغال، ازدواج و کسب درآمد را بر مبنای این اصول و سبک استوار می کند.
یکی از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: دولت باید با حمایت از بخش های مختلف اقتصادی و فعالان این بخش روند اقتصاد مقاومتی را تسهیل و موانع این بخش را رفع کند.
ˈسید هاشم بنی هاشمیˈ افزود: کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی به پیشرفت و تعالی در بخش های گوناگون اعم از علمی، خدمات فنی و مهندسی و غیره دست یافته و با توجه به توانمندی های خود توانایی مقابله با تحریمها را دارد.
وی گفت : باید با بهره گیری از توان تشکل های مردمی و مهندسی و مدیریت جهادی و بهره وری و ایجاد اشتغال مولد و پایدار، زمینه شکوفایی کشور را فراهم کرد.
وی به ˈروز مهندسˈ اشاره کرد و افزود: در کشورمان نیروهای متخصص فراوانی وجود دارند که می توان با بهره گیری از توانمندی های آنها در عرصه های مختلف به پیشرفت کشور کمک ، و زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی را نیز فراهم کرد.ک/2
7490/659/640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن