تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه اطلاعات روز شنبه در صفحه نخست عناوین«آمادگی دولت و مجلس برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی» و «سقوط نخستین سنگر رییس جمهوری اوکراین در جنگ خیابانی» را برجسته کرد.


این روزنامه تیتر یک را به موضوع آمادگی دولت و مجلس برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد و نوشت: در پی ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمایشات معظم له را بهترین چراغ راه دولت تدبیر و امید دانست. رییس جمهوری همچنین در نامه ای به جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: لازم است بی درنگ، اقدام های بایسته در جهت جلب مشارکت گسترده همه نهادها و آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی برای دستیابی به رشد پویا و تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله ساماندهی شود.
روزنامه اطلاعات در خبری دیگر سقوط نخستین سنگر رییس جمهوری اوکراین در جنگ خیابانی را انعکاس داد. ویکتور یانوکوویچ رییس جمهوری اوکراین در بحبوحه ناآرامی های خشونت بار این کشور موافقت کرد انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود. دفتر ریاست جمهوری اوکراین نیز از حصول توافق اولیه میان دولت و مخالفان و امضای توافقنامه اولیه برای حل بحران خبر داد. در بیانیه دفتر ریاست جمهوری اوکراین آمده است: مذاکرات مربوط به حل و فصل بحران سیاسی کشور با مشارکت یانوکوویچ و رهبران مخالفان و همچنین نمایندگانی از اتحادیه اروپا و روسیه پایان یافت.
این روزنامه در صفحه اخبار داخلی توافق ایران و 1+5 برای دستیابی به راه حل نهایی را بازتاب داد. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پس از پایان مذاکرات وین در نشست مشترک خبری با کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این که سه روز کاری مفید و فشرده داشتیم، گفت: بر روی چارچوب زمانی و موضوعات مورد بحث برای رسیدن به راه حل نهایی توافق کردیم. در این مذاکرات علاوه بر بحث هایی که در سطح سیاسی داشتیم کار فنی را هم آغاز کردیم و در مورد چارچوب زمانی نیز توافق کردیم تا در 4 ماه آینده به صورت مقدماتی بحث ها را دنبال کنیم.
روابط سیاسی ایران و انگلیس از سرگرفته شد تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای رسما اعلام کرد که روابط لندن- تهران از حالت حافظ منافع خارج شده است و طرفین مستقیما از طریق کاردارهای غیرمقیم با یکدیگر ارتباط خواهند داشت. وزیران خارجه ایران و انگلیس تابستان امسال بعد از دیداری که در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل داشتند، از تصمیم طرفین برای از سرگیری روابط 2 جانبه و ارتقای گام به گام آن خبر دادند.
این روزنامه در خبری 23 کشته در حمله خمپاره ای به شهر شیعه نشین «مسیب» عراق را برجسته کرد و نگاشت: شمار تلفات حمله خمپاره ای به شهر شیعه نشین مسیب در شمال استان بابل، به 23کشته و 48زخمی رسید. بر اساس این گزارش، خمپاره اول به سالن ورزشی در این شهرستان اصابت کرد و خمپاره دوم نیز در منطقه «الجاروش» فرود آمد. از سوی دیگر شبکه خبری المیادین گزارش داد که در انفجار خودروی بمب گذاری شده نزدیک پل الخالدیه در شرق الرمادی چندین نفر کشته و زخمی شده اند.
**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن