تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805475504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به چند خبر از شهرداری گرگان مرکز استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به چند خبر از شهرداری گرگان مرکز استان گلستان گرگان - ایرنا - شهردار گرگان از کارکنان این مجموعه خواست که به مسائل شهری بیشتر توجه کنند.


به گزارش ایرنا ، ˈحسین صادقلوˈ در نشستی با کارکنان شهرداری که همزمان با دهه فجر برگزار شد،ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همیشه با چشمان باز و هوشیاری به مسائل شهری توجه کنید و نسبت به آن بی توجه نباشید و همچنین رفتار، امانت داری، گفتگو و رعایت حال ارباب رجوع را سرلوحه کار قرار دهید.
وی افزود: شهرداری برای خدمات و سرویس دهی به مردم تشکیل شده است و غیر از اخلاق حرفه ای و تکالیف قانونی که برعهده ما می باشد، از شما نمی خواهم.
صادقلو تصریح کرد: در امانت داری نسبت به اموال مردم و شهر از هیچ سعی و تلاشی دریغ نکنید.
شهردار گرگان گفت: به محیط کار خود بیشتر توجه کنید زیرا مردم ما را عامل نظم و زیبایی می دانند.
صادقلو همچنین افزود: در کارها، وظایفی که بر عهده شما گذاشته شده است را با چشم شهروندی تیزبین، ببینید.
وی با تاکید بر تلاش پرنسل شهرداری بویژه نیروهای خدمات شهری گفت: باید قدر خدماتی که این گروه برای ما، شهروندان و همچینین شهر انجام می دهند را بیشتر بدانیم.
***

مسوول واحد زیباسازی شهرداری گرگان از نصب المان بازی کودکان خبر داد.
ˈاعظم سیاه بالاییˈ روز چهارشنبه گفت: در راستای ایجاد فضایی مفرح و با نشاط در سطح شهر واحد زیبا سازی اقدام به نصب المان نمادین بازی کودکان در ابتدای قدس نهم نموده است.
وی افزود: ارتفاع این المان 2 متر و نیم و از جنس بتن گلاسه می باشد.
سیاه بالایی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در ایام الله دهه فجر گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 7000 متر ریسه رنگی، 500 متر پارچه رنگی و پرچم ایران در میادین و بلوارهای اصلی شهر نصب شد.
وی اضافه کرد: همچنین 18 پروژکتور به منظور نورپردازی ثابت در میدان شهرداری نصب شد.
***
معاون اداری مالی شهرداری گرگان با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این مجموعه از مرحله نهایی پیاده سازی استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 و OHSAS18001:2007 خبر داد و گفت: شهرداری موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو سری 9001 در سیستم مدیریت کیفیت شده است.
ˈنادریˈ افزود: کنترل و اصلاح روندها، ثبت و ضبط اطلاعات مناسب، بهبود مداوم و مستمر فرایندها از شاخصه های این استاندارد می باشد.
به گفته وی، به همین منظور در راستای برنامه گرگان 1404 و برای دستیابی به چشم اندازی که مشخص شده، نیاز داریم در حوزه های مختلف اقدام به استانداردسازی فرآیند ها نمائیم.
نادری تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این راستا، اخذ گواهینامه بین المللی استاندارد در بحث مدیریت کیفیت است که در 2 زمینه سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد iso9001:2008 و در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی، استاندارد 18001:2007 OHSAS جهت استقرار با انتخاب مشاور مناسب در سال گذشته و با انجام قرارداد شروع شد.
معاون اداری مالی شهرداری گرگان اضافه کرد: استانداردOHSAS 18001 ، یک چارچوب مدون و جامع را جهت رسیدگی به وضعیت ایمنی و بهداشت کاری پرسنل ارائه می دهد که با اجرای آن، سازمان ها می توانند علاوه بر برآورده ساختن الزامات قانونی مرتبط (مانند قانون کار)، از بروز هزینه های ناشی از بیماری های شغلی و همچنین انجام شکایت های مختلف نزد مراجع قانونی، جلوگیری کنند.
نادری افزود: استاندارد ایزو 9001 در قالب 5 فاز شامل حساس سازی- بسترسازی و آموزش- طرح ریزی و مستندسازی- اجرا و ممیزی داخلی و ممیزی ثبت و صدور گواهینامه می باشد که هم اکنون در فاز آخر یعنی صدور گواهینامه قرار داریم.
وی اضافه کرد: انتظار داریم با پیاده سازی این استاندارد، در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان قدم های موثری برداشته و نیز در بحث ایمنی و بهداشت شغلی، شاهد کاهش ریسک ها و خطرات بالقوه در محیط کار باشیم.
نادری تصریح کرد: مهمترین مرحله در بحث پایدار ماندن این گواهینامه استمرار ارتقاء ارائه خدمات با کیفیت بالاتر با بکارگیری چرخه pdca (دمینگ) می باشد که این موضوع همواره در ممیزی های مراقبتی که هر ساله صورت می گیرد مد نظر شرکت گواهی دهنده می باشد و اعتبار گواهینامه اعطائی ایزو 3 سال است.
وی افزود: در شهرداری مرکز، مناطق 1 و 2 و سازمان های تابعه شهرداری استاندارد ایزو صورت گرفته است.
به گفته وی، قدم بعدی شهرداری با برنامه های مدون وتدوین نظام نامه جامع آموزش کارکنان و استقرار استاندارد ایزو 10015 در بحث آموزش و استاندارد ایزو 14001 در بحث رعایت مسائل زیست محیطی، استاندارد iso50001در بحث مدیریت مصرف انرژی و نظام آراستگی محیط کار(5s) و به دنبال آن کسب استانداردهای جدید در سال های آینده در قسمت های مختلف هستیم.
نادری ادامه داد: با استقرار نظام مدیریت کیفیت علاوه بر دستیابی به اهداف سند چشم انداز گرگان 1404، سطح رضایت عمومی شهروندان نیز بالا می رود.
وی در مورد اهداف استقرارنظام مدیریت کیفیت گفت: توانمندسازی ستاد، استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، ایجاد زبان مشترک در فعالیت ها و فرآیندهای کاری ستاد و مناطق، افزایش کیفیت خدمات، استقرار و پیاده سازی کار گروهی به صورت سیستماتیک و با کیفیت، بکارگیری حداقل نیازمندی های یک سیستم استاندارد از اهداف این سیستم است.
***
مسوول ناحیه 6 شهرداری منطقه یک گرگان از اقدامات صورت گرفته با توجه به ریزش برف و باران هفته های اخیر خبر داد.
ˈمحمدرضا رضاییˈ گفت: با توجه به ریزش برف و باران اقدامات لایروبی و نظافت کانال در محدوده جانباز 24 تا جانباز 30 صورت گرفت.
وی افزود: این اقدامات با استفاده از دو دستگاه تانکر آب و یک دستگاه واترجت و عوامل کارگری انجام شد.
رضایی یاداور شد: همچنین در زمان بارش برف و باران، 7 تن نمک و ماسه درخیابان ها و معابر سطح ناحیه6 ( بلوار ناهارخوران، گلشهر 14، گلشهر 8 و تقاطع های خیابان گرگان پارس) پاشیده شد.
***
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن