تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802735021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به چند خبر ازشرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به چند خبر ازشرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان گلستان گرگان - ایرنا -دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه ای گلستان، گزارشی از فعالیت های مرتبط با نماز در این شرکت را ارائه نمود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈنور علی دیلمˈ روز شنبه در جلسه شورای فرهنگی دینی این شرکت ضمن تأکید بر برگزاری با شکوه اقامه نماز جماعت وبا اهمیت شمردن نماز اول وقت گفت: نماز سر لوحه همه اعمال نیک ما بوده و مرز بین اسلام و کفر، اطاعت الهی و نماز است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این شرکت افزود: از اقدامات صورت گرفته در راستای ترویح فرهنگ نماز می توان به مفروش کردن نمازخانه شرکت به فرش های سجاده ای، نصب محراب، نصب کاشی های سنتی و آیات و روایات و جدا سازی نماز خانه خواهران بصورت پارتیشن بندی شده، اشاره کرد که در هفته دولت باحضورمدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان افتتاح شد.
دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آب منطقه ای گلستان همچنین برگزاری 5 جلسه با موضوع ستاد اقامه نماز، برگزاری دوره امربه معروف و نهی از منکر با رویکرد نماز و اعطاء گواهی پایان دوره، سخنرانی با محور نماز با حضور همه همکاران در دهه محرم، نصب سیستم صوتی در راهروهای اداره برای پخش قرآن و اذان ونصب بنر در نمازخانه درباره اهمیت نماز جماعت را از دیگر اقدامام بیان کرد.
***
دوره آموزشی برای 23 نفر از کارمندان تازه استخدام شرکت آب منطقه ای گلستان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
ˈحسین دهقانˈمعاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت این شرکت روز شنبه گفت: با توجه به مجوز استخدامی صادر شده و سهمیه تخصیصی از طرف وزارت نیرو برای جذب و به کارگیری نیروهای جدید، مراحل اصلی فرآیند مذکور از جمله برگزاری آزمون کتبی، آزمون مهارتی و گزینش نیروهای جدید انجام شده و مجوز استخدامی به نام افراد از طرف وزارت نیرو صادر گردید.
وی افزود: از جمله پیش نیازهای اساسی در به کارگیری موثر و نگهداشت کارآمد نیروی انسانی، برنامه ریزی و اجرای آموزش های مورد نیاز در آغاز استخدام است و بر این اساس، این دوره آموزشی برای آشنایی وآموزش نیروها در راستای تحقق هر چه مطلوب تر مأموریت ها و اهداف شرکت، برگزار شد.
دهقان اضافه کرد: این دوره ها شامل آشنایی با ساختار نظام اداری جمهوری اسلامی ایران و چشم انداز، آشنایی با مأموریت ها و ساختار شرکت آب منطقه ای، قانون مدیریت خدمات کشوری، فرهنگ سازمانی، کار تیمی و حل مسأله و اخلاق حرفه ای بود که در مجموع به مدت 70 ساعت برگزار شد.
***
مدیران و معاونین نظارت بر بهره برداری شرکت های آبفای شهری و روستایی استان گلستان به منظور بررسی و گذر از بحران کم آبی پیش رو و تمهیدات لازم مقابله با کم آبی و خشکسالی در دفتر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی در گرگان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست ˈعلیرضا خواستارˈ مدیرعامل شرکت آبفار گلستان در خصوص کاهش نزولات جوی و بروز تنش آبی و نوسانات مصرف و کمبود آب به بیان ارائه راهکارهای لازم برای تامین آب مورد نیاز پرداخت.
وی شناسایی نقاط بحران و پیش بینی رفع مشکل تامین آب به طور مشترک در آن نقاط و شناسایی منابع تامین آب و امکانات دیگر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و همچنین فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه را از مهمترین برنامه ها برشمرد
در ادامه اعضای این جلسه در خصوص گذر از شرایط کم آبی به ارائه راهکار های لازم در این خصوص پرداختند
***
مدیر امور آبفار گرگان از حفر یک جلقه چاه آب شرب در روستای لمسک این شهرستان خبر داد.
ˈمحمد محبوبیˈ روز شنبه گفت: در راستای تامین ،بهبود و ارتقاء کیفیت آب شرب مجتمع شصت کلاته این مدیریت اقدام به حفر یک حلقه دراین روستا شده است.
وی افزود: جهت حفر و تجهیز (نصب الکتروپمپ شناور و کلر زن گازی ) این چاه مبلغ 833 میلیون ریال هزینه شده است.
محبوبی اضافه کرد: با حفر این چاه، روستاهای لمسک، قلعه محمود، هاشم آباد و عیسی محله با 1031 مشترک و جمعیتی بالغ بر 4596 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن