تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819051082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب جوانان برای تحصیل در حوزه های علمیه یک ضرورت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جذب جوانان برای تحصیل در حوزه های علمیه یک ضرورت است یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شناسایی و جذب جوانان مستعد و علاقمند برای ادامه تحصیل در حوزه های علمیه یک کار مهم و از ضروریات است .


به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، آیت الله ˈ محمد رضا ناصری ˈ در همایش تجلیل از نخبگان حوزوی استان افزود: مسئولان و متولیان امر باید با مساعدت حوزه ها در راستای جذب جوانان تلاش مضاعف داشته باشند .
وی خاطر نشان کرد: وضعیت علمی و فرهنگی حوزه های علمیه استان بسیار خوب است و باید با همکاری همه دلسوزان شرایطی فراهم شود تا شاهد جذب و حضور بیشتر نسل جوان در حوزه ها باشیم .
امام جمعه یزد تصریح کرد: حوزه های علمیه دارالعباده در تربیت علمای برجسته و تاثیرگذار در کشور سابقه طولانی و خیلی روشنی دارند و این یک ظرفیت بزرگ محسوب می شود .
ناصری گفت: وجود علمای بزرگی چون ˈ سید محمد کاظم یزدی ˈ ، ˈ شیخ عبدالکریم حائری یزدی ˈ ، ˈ علومی ها ˈ ، ˈ فرسادها ˈ و شهید محمد صدوقی خود گویای سابقه روشن حوزه های علمیه یزد است .
وی اظهار داشت: حوزه های علمیه استان یزد باید ضمن فعالیت مضاعف و جذب و آموزش طلاب نسبت به کمک به سایر مناطق کشور و اعزام افراد برجسته برای امر تبلیغ اقدام نمایند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید در برنامه ریزی استفاده از حضور پرفیض علمای یزدی ساکن در سایر مناطق کشور هم برای یزد بیشتر بهره گرفته شود .
ناصری با قدردانی از فعالیت های گسترده صورت گرفته در حوزه های علمیه استان طی سال های گذشته بر همکاری بیشتر همگان با این مراکز دینی و علمی و حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی تاکید نمود .ک2
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن