تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803359540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله خانوادگی به پزشک بیمارستان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حمله خانوادگی به پزشک بیمارستان
کد خبر: ۳۸۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ - 20 February 2014




یکی از پزشکان کشیک اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم روز گذشته مورد حمله بیش از 10 تن از نزدیکان و بستگان یکی از بیماران بستری در این بیمارستان قرار گرفت.

این پزشک که "مجید سرلک" نام دارد در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: پزشک کشیک اورژانس بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) رباط کریم هستم و حوالی ظهر روز یکشنبه جوانی حدودا 26 ساله با درد شدید در ناحیه شکم به اورژانس مراجعه کرد و با تشخیص عفونت و غیره این فرد در بخش اورژانس بیمارستان بستری شد تا آزمایش‌ها روی وی انجام و نتایج اعلام شود.

این پزشک ادامه داد: حدودا یک ساعت پس از بستری شدن این فرد در بخش حوالی ساعت 13 این جوان به دلیل درد شدید به کما رفت و در بررسی‌ها مشخص شد که وی از روز قبل به همراه یک تن دیگر دچار درد شدید در ناحیه شکم بوده اما به این موضوعی توجهی نکرده تا اینکه امکان تحمل درد برایش مقدور نبوده و به بیمارستان آمده بود.

وی با بیان اینکه غده پانکراس این جوان 26 ساله عفونت کرده بود، گفت: در ایامی که جوان در کما بود خانواده‌اش مدام به سراغ من آمده و ادعا می‌کردند که من برادرشان را کشته‌ام و قاتل برادرشان هستم، در حالی که من پزشک کشیک اورژانس بودم و تمام تلاشم را برای بهبود حال وی انجام می‌دادم.

این پزشک با بیان اینکه پس از گذشت حدود دو روز از این ماجرا و تایید مرگ مغزی این جوان تعدادی از کارمندان بیمارستان مسیح دانشوری برای رایزنی برای اهدای عضو این جوان به نزد خانواده‌اش رفتند، گفت: پس از این صحبت‌ها حوالی ساعت سه بامداد روز چهارشنبه بود و من در بخش اورژانس مشغول معاینه بیماری تصادفی بودم که ناگهان فردی از پشت استیشن پرستاری وارد شد و از پشت گردن ما را گرفت.

وی با بیان اینکه پس از آن حدود 10 الی 20 تن از بستگان این جوان به سمت من حمله ور شدند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند، گفت: این افراد حین کتک زدن من فریاد می‌زدند که «برادرم را تو کشتی»!

این پزشک ادامه داد: متاسفانه در آن لحظه حراست بیمارستان حضور نداشت و پلیس مستقر در اورژانس نیز با توجه به حمله ور شدن این تعداد به سمت من کاری از دستش برنیامد، اما با پلیس 110 تماس گرفتیم ولی مهاجمان قبل از رسیدن پلیس از بیمارستان فرار کرده بودند.

دکتر سرلک گفت: پس از ثبت شکایت و مراجعه به پزشکی قانونی مشغول بررسی پرونده‌ام هستم و در حال حاضر نیز از ناحیه چشم، گردن، گوش و ... دچار آسیب دیدگی شده‌ام که این موضوع به تایید پزشکی قانونی نیز رسیده است.

این پزشک مضروب با بیان اینکه متاسفانه چنین حوادثی برای پزشکان به ویژه پزشکان این منطقه رخ داده است، گفت: امکان استفاده از وسیله دفاع شخصی نیز برایم مقدور نبود چرا که نمی‌توانستم در محیط اورژانس از اسپری یا چیز دیگری استفاده کنم بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا از چنین اتفاقاتی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.

وی با انتقاد از اینکه چطور می‌شود در یک بیمارستان این تعداد آدم به یک پزشک حمله ور شده و پس از آن نیز متواری شوند خاطر نشان کرد: متاسفانه هیچکدام از این افراد تا کنون دستگیر نشده‌اند و امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده بتوان این ماجرا را به انتها رساند و کاری کرد تا دیگر پزشکان در معرض چنین حوادثی نباشند.

دکتر سرلک درباره پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت نیز گفت: تا کنون از جانب وزارت بهداشت تماسی با من گرفته نشده و فکر می‌کنم ایسنا زودتر از وزارت بهداشت از این ماجرا مطلع شده بود اما باز هم تاکید می‌کنم که رسانه‌ها باید کاری کنند تا از چنین سوء قصدهایی به پزشکان جلوگیری شود.

گفت‌وگوی ایسنا با مسئولان این شهرستان (فرماندار، فرمانده انتظامی ) حکایت از پیگیری پرونده حادثه دارد.

در عین حال دکتر فرزانه رییس بیمارستان نیز ارایه توضیحات بیشتر درباره حادثه ضرب و شتم یکی از پزشکان بیمارستانش را منوط به هماهنگی با سایر مسئولان شهرستان خواند!.

به گزارش ایسنا بیمارستان فاطمه الزهرا(س) در شهرستان رباط کریم واقع است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن