تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکان بازار هفتگی هشترود باید ساماندهی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مکان بازار هفتگی هشترود باید ساماندهی شود هشترود ، مراغه - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار هفتگی هشترود برای خرید و فروش کالا باید ساماندهی شود.


غلامحسین شیری علی آباد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بازار هفتگی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به قرار گرفتن این بازار در حریم جاده هشترود – مراغه و نبود زیرساخت های مناسب در این مکان، باید هرچه زودتر این بازار به مکان جدید خود در جاده هشترود – قره چمن انتقال یابد.
وی اظهار کرد: تا انتقال کامل این بازار به مکان جدید، باید تمام امکانات برای تامین رفاه مردم، خریداران و فروشندگان در این بازار هفتگی فراهم شود.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بازار از جمله بازارهای قدیمی منطقه بوده اما نبود زیرساخت های مناسب موجب بروز مشکلاتی برای کسبه می شود و شهرداری باید نسبت به رفع مشکلات این افراد اقدامات لازم را انجام دهد.
شیری علی آباد از شهرداری هشترود خواست در خصوص دریافت هزینه از کسبه در این بازار نظارت کرده و راهنمایی و رانندگی و پلیس هم باید اقدامات امنیتی بیشتری را در این بازار فراهم کند.
بازار هفتگی هشترود به گفته تعدادی از کسبه دارای 60 سال قدمت بوده و در آن، عرضه کنندگان مختلفی از شهرهای استان و استان های همجوار کالا داد و ستد می کنند.
این بازار حدود 20 سال است که در روزهای چهارشنبه هر هفته خارج از محدوده شهر و در کنار جاده هشترود – مراغه دایر می شود.
587/7486/590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن