تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803340520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولی فقیه تمام سربازانش را برای مواجهه با دسیسه ها فراخوانده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر حوزه های علمیه استان البرز: ولی فقیه تمام سربازانش را برای مواجهه با دسیسه ها فراخوانده است کرج- ایرنا- مدیر حوزه های علمیه استان البرز گفت: امروز ولی فقیه تمام سربازانش را برای مواجهه با دسیسه ها علیه نظام، دین و ملت مسلمان ایران فراخوانده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد ابراهیم سلطانیˈ روز چهارشنبه در همایش مبلغان فرهنگی و اصحاب رسانه استان البرز که در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود: امروزه دشمنان اسلام با تشکیل اتاق های فکرانحرافی ، روی تک تک فرهنگ ها و قبایل در ایران اسلامی کار می کنند.
وی یکی از وظایف رسانه ها را رساندن پیام مبلغان دینی به جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: مبلغان دینی در این وضعیت حساس موظف هستند تمام پیامهای دین اسلام را به جامعه بشری به صورت هنرمندانه ابلاغ کنند.
وی لزوم کسب ارجمندی و دینداری در جامعه را حفظ شرافت و عزت دانست و بیان کرد: بایستی استقلال خود را در اهدافی که امام امت (ره ) تبیین کرده اند بخوبی حفظ کرده و برای حراست از آن پافشاری کنیم و لحظه ای عقب ننشنیم.
حجت الاسلام سلطانی گفت: زمانی قدرت در اختیار امت مسلمان قرار می گیرد که همه یکپارچه و یکصدا به دنبال یک امام و رهبری باشند.

***راه اندازی دبیرخانه مبلغان فرهنگی و اصحاب رسانه
وی در ادامه آشنایی با جریانات معاند دین را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: این جریانها و فرقه ها حتی با یهودیت و مسیحیت واقعی هم همراه نیستند لذا در دل این ادیان بذرهای نفاق را کاشته و در حال بهره برداری از آن بخصوص در اسلام و تشییع هستند.
مدیر حوزه های علمیه استان البرز وحدت رویه در مقابله با حرکتهای نفاق انگیز دشمنان، رصد فعالیتهای دشمنان، آشنایی با وظایف یک مبارز واقعی در زمان حاضر و مواجهه با دشمن اسلام را از دیگر اهداف این نشست عنوان کرد و افزود: برای مواجهه با دشمنان نبایستی جزیره ای عمل کنیم بلکه باید تحت یک مدیریت بوده وبا لبیک به ندای رهبری در مقابله با جنگ نرم برخیزیم.
وی بیان کرد: در همین راستا دبیرخانه ای در استان البرز شکل گرفته که تبدیل به اتاق فکری برای حضور دلسوزان جامعه شده و امروز اولین استانی که می خواهد بصورت یکپارچه و منسجم به ندای رهبر پاسخ دهد استان سرافراز البرز است.

***به کرج هویت ببخشیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز در این نشست گفت: البرز، استانی حساس است که دارای فرصتهای زیادی بوده که به واسطه تهدیدات در معرض خطر است.
حجت الاسلام ˈعباس مسعودیˈ افزود: اگرچه در استان خود شاهد فعالیت فرق ضاله و تشکیل اتاق فکر آنها هستیم ولی بایستی چهره استان را تغییر دهیم تا استان البرز و کرج را به عنوان مرکز فعالیت فرقه های گوناگون و شرارت نشناسند.
وی فعالیت بیش از سه هزار هیات مذهبی و موسسات فرهنگی دینی را از جمله نقاط مثبت و قابل بهره برداری برای تغییر چهره کرج عنوان کرد و بیان کرد: بایستی از این فرصت استفاده کنیم تا به کرج که هویت واقعی ندارد و این نیازمند همکاری تمام دستگاهها برای شناسایی حوزه فعالیت این فرقه ها برای مقابله با آنها است.
وی گفت: بسیاری از فرقه ها تعدادشان نسبت به زمان طاغوت در کرج کمتر شده ولی در ظاهر چیز دیگری نشان می دهند و این دبیرخانه تلاش می کند تا با کمک اصحاب رسانه و مبلغین به استان هویت بخشیده و حقایق را بیان کند.
حجت الاسلام مسعودی اظهار داشت: فرقه های ضاله در تلاش هستند تا با استفاده از رسانه ها خود را بزرگ نشان داده در حالیکه هر 10 روز یک نفر در استان ما شیعه می شود ولی این موضوع بیان نمی شود و خود ما گاهی با ارایه آمار نادرست از آنها، وسیله ای تبلیغاتی برای این فرق ضاله می شویم.
وی معرفی جامعه کوچک فرق ضاله به لحاظ آماری و پیدایش چهره زیبای استان البرز را از جمله نتایج مثبت تشکیل دبیرخانه مبلغان فرهنگی و اصحاب رسانه برشمرد و گفت: اطلاع از توانمندیهای خفته مردم در خصوص فعالیت های فرهنگی، شناخت دقیق آسیب ها و نتیجه گیری از آن، نیاز به حمایت از امور فرهنگی، سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ دینی و جلوگیری از هدر رفت این سرمایه ها را از دیگر آثار مثبت تشکیل این دبیرخانه برشمرد.

*** راه اندازی سامانه شبکه مبلغان فرهنگی و اصحاب رسانه
گفتنی است در این همایش از سامانه شبکه مبلغین فرهنگی واصحاب رسانه توسط مسوولان حاضر در این نشست همچون مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، مدیر حوزه های علمیه استان البرز، معاون سیمای البرز، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و ˈطالب زادهˈ کارگردان و منتقد سینمای کشور رونمایی شد.
مشارکت موثر فعالان فرهنگی در فضای مجازی، ایجاد اتحاد بین نهادها و موسسات در مقابله با کارزار فرهنگی و حضور موثر جهت جریان سازی فرهنگی در فضای مجازی از اهداف راه اندازی این سامانه است.
نشانی این سامانه الکترونیکی www.farhang-resaneh.ir می باشد.
گفتنی است در این همایش که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، استانداری البرز، ناحیه مقاومت بسیج سپاه البرز، مدیریت حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، تعداد زیادی از مبلغین فرهنگی واصحاب رسانه استان البرز حضور داشتند.ک/2
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن