تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 5 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802045109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاری سازی علوم اولویت وزارت علوم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجاری سازی علوم اولویت وزارت علوم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است مراغه - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تجاری سازی علوم دانشگاهی اولویت اول این وزارتخانه بوده و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش ایرنا، سعدالله نصیری روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه مراغه افزود: تبدیل ایده های نو در علوم دانشگاهی به تجارت و ثروت از اهداف عالی در توسعه علوم دانشگاهی بوده و این امر با ایجاد ارتباط مناسب بین دانشگاه و صنایع محقق می شود.
وی اظهار کرد: اکنون پرچم علم و فناوری کشور در دستان رهبر معظم انقلاب بوده و این امر و تاکیدات معظم له در تجاری سازی علوم دانشگاهی حکایت از اهمیت این امر در جامعه دارد.
معاون حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: وجود رهبری و مذهب در کنار علم و دانشگاه ها، مایه قوت و اقتدار جامعه اسلامی و موجب رشد و تعالی علمی است.
نصیری یادآوری کرد: الگوبرداری دانشمندان سایر کشورها از رصدخانه مراغه که به دست دانشمندان مسلمان ساخته شده، نشان از عمق اهمیت علم و نزدیکی علم و مذهب در توسعه علم آموزی دارد.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های ترسیمی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، همه مسوولان کشور باید در راستای عمل به این سیاست ها حرکت کنند.
مهدی دواتگری افزود: اگر در گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و ترسیمی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب در طول چهار سال اخیر بر آن تاکید داشتند، حرکت می شد، اکنون شاهد این مشکلات اقتصادی در کشور نبودیم.
وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت سیاست های اقتصاد مقاومتی، برای اولین بار پس از سال 87 اعتبار مناسبی توسط مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده برای حمایت از تولید ملی مصوب شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره گیری از این اعتبارات برای حمایت از تولید ملی، شاهد اجرای گام نخست در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم شد.
دواتگری افزود: ایجاد شرکت های دانش بنیان و اتصال و تحکیم حلقه ارتباطی بین دانشگاه و صنعت از عوامل موثر در تحقق این سیاست هاست.
وی با اشاره به پتانسیل های طبیعی موجود در مراغه گفت: با توجه به وجود و کشف گونه های مختلف فسیل در این شهرستان، ایجاد پژوهشکده فسیل و دیرینه شناسی در این دانشگاه از برنامه های آتی توسعه علوم دانشگاهی در این منطقه است.
دواتگری خاطرنشان کرد: تصویب رشته کشاورزی هسته ای با توجه به پتانسیل های مناسب این رشته در این دانشگاه، در سال آینده پیگیری می شود.
در این آیین صالح شهابی وند به عنوان رییس جدید دانشگاه مراغه معرفی و از خدمات محمد زادشکویان رییس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
7485/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن