تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812953640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینمای آزادی اردکان از سوی شهرداری تملک شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سینمای آزادی اردکان از سوی شهرداری تملک شد یزد- ایرنا-درجلسه ای که باحضور ایل بیگی رییس انجمن سینمای جوان کشور، فرماندار اردکان،شهردار ودیگر مسئولان در محل فرهنگسرای آیت ا...خاتمی برگزار شد با انعقاد توافق فی مابین انجمن سینمای جوان کشور و شهرداری اردکان ،،مجموعه سینمای آزادی مورد تملک شهرداری اردکان قرار گرفت.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، فرماندار در این جلسه ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران و متولیان این گام بزرگ فرهنگی تحقق این مهم را حرکت در مسیر دغدغه های فرهنگی شهر عنوان نمود .
ˈاحمد کمالیˈ با بیان بخشی از پیگیریهای صورت گرفته توسط نماینده مردم اردکان درشورای اسلامی و سایر مسئولان این شهرستان برای راه اندازی مجدد سینما افزود: خرید سینما از طریق شهرداری با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر اردکان نتیجه پیگیری های صورت گرفته است وامیدواریم پس از این تملک در حداقل زمان ممکن شاهد راه اندازی مجدد سینما وسایر بخشهای وابسته آن باشیم.
وی با مدنظر قراردادن بخشی از نیازهای فرهنگی شهر باتوجه به روند روبه رشد جمعیت و ورود فرهنگهای غیر بومی به اردکان تصریح کرد: باید برای حفظ،توسعه و صدور فرهنگ غنی این شهرستان ازتمامی ابزارها بهره گیری کنیم که عرصه فیلم و سینما یکی از این ابزارهاست وخوشبختانه دراین شهرستان علاقمندان زیادی در این زمینه وجود دارد.تسریع در راه اندازی نمایندگی انجمن سینمای جوان در شهرستان اردکان از دیگر خواسته های فرماندار در این جلسه بود که توسط رییس کل این انجمن موردموافقت قرارگرفت و دراین خصوص قول مساعداخذ شد.
ˈ عبدا... کمالیˈ نایب رییس شورای اسلامی شهر اردکان خرید سینمای آزادی را یکی از اولویت های مهم فرهنگی درشورای چهارم دانست و تحقق این مهم را مرهون تعامل مسئولان در عرصه خدمت عنوان کرد.
حجت الاسلام ˈحسینی پورˈ امام جمعه موقت و عضو شورای اسلامی شهر اردکان نیز درحدیثی اهمیت علم، فرهنگ ،هنر و تجربه را برای دستیابی به مقاصد بلند درحوزه های مختلف فرهنگی برشمرد وادامه داد: بحمدا... موضوع سینما با تملک آن توسط شهرداری ختم به خیر شد و انشاا... با بازسازی درست این مجموعه وتجهیز آن بتوانیم شاهد برپایی برنامه های موثر فرهنگی ومذهبی باشیم.
ˈ محمد جواد شاکرˈ رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اردکان نیز در این جلسه از پیگیری تمام کسانی که برای فرهنگ این شهرستان ارزش قائلند وبرای ارائه خدمات فرهنگی زحمت می کشند تقدیر کرد .
درخواست شهرداری اردکان مبنی بر خرید سینما آزادی به مبلغ 7میلیارد ریال مورد تصویب کلیه اعضا قرارگرفت.ک/3
7544/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن