تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801183085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تامین مرغ شب عید در خمین حدود یک میلیون قطعه جوجه ریزی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برای تامین مرغ شب عید در خمین حدود یک میلیون قطعه جوجه ریزی شده است خمین - ایرنا - رییس بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خمین از جوجه ریزی حدود یک میلیون قطعه در مرغداریهای گوشتی این شهرستان برای تامین مرغ مصرفی شب عید خبر داد.


نعمت الله رضایی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان جوجه ریزی یک هزار 750تن گوشت سفید مرغ استحصال و روانه بازار مصرف می شود و هیچ مشکلی برای تامین مرغ شب عید وجود ندارد.
وی با بیان اینکه جوجه ریزی در دی و بهمن ماه در 17واحد مرغداری گوشتی این شهرستان انجام شده ، تصریح کرد: نیاز شهرستان حتی مازاد بر مصرف با توجه به جوجه ریزی، انجام شده تا پایان تعطیلات نوروزی نیز تامین می شود.
رضایی با بیان اینکه مصرف روزانه گوشت سفید مرغ در این شهرستان شش تن است ، بیان کرد: بطوری که 150تن مرغ تولیدی در این شهرستان توزیع و مصرف خواهد شد و مابقی مازاد بر مصرف است که به استانهای قم ،تهران وخوزستان ارسال خواهد شد.
رییس بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خمین یادآورشد، این شهرستان در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به ترتیب رتبه دوم و سوم استان را دارد و سهم شهرستان در تولید این دو محصول به ترتیب 15درصد و شش درصد است.
شهرستان خمین 120واحد مرغداری گوشتی ،چهار واحد تخمگذار دارد.ک/3
7276/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن