تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوجه ریزی در استان با هدف تامین گوشت سفید افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی : جوجه ریزی در استان با هدف تامین گوشت سفید افزایش یافت مشهد - ایرنا - معاون امور بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از افزایش جوجه ریزی در استان خبر داد و گفت : هیچ نگرانی برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ایام نوروز وجود ندارد.


حسین صفرپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : جوجه ریزی برای تولید آخر سال طبق روال عادی انجام شد و نه تنها کاهشی ندارد بلکه درصدی هم افزایش یافته است.
وی اظهار داشت : بر اساس آمارها بیش از شش میلیون جوجه ریزی در مرغداری های گوشتی استان انجام شده که و نگرانی برای تامین نیاز استان در این بخش بویژه از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه نداریم .
وی گفت : طبق سنوات گذشته نیاز حداقل پنج تا شش میلیون زائر ورودی به استان در این ایام هم محاسبه و برنامه ریزی شده است.
این مسوول ادامه داد : ضمن آنکه ذخیره خوبی در بحث گوشت مرغ در استان و نیز کشور وجود دارد و که در صورت نیاز می توانیم درصدی از آن را بدون آنکه به تولید داخل لطمه ای وارد کند به بازار عرضه نماییم.
وی افزود : در بحث تولید تخم مرغ هم مشکلی نداریم ضمن آنکه تولید استان بیش از نیاز است و بخشی از آن به سایر استان ها ارسال و یا خارج کشور صادر می شود.
وی اظهار داشت : سال قبل 79 هزار تن تخم مرغ در استان تولید شد که هم اینک تا کنون تولید استان به این رقم نزدیک شده و پیش بینی می شود تا اسفندماه به بیش از 82 هزار تن برسد.
وی گفت : طی 9 ماهه امسال تا کنون 11 هزار و 693 تن تخم مرغ تولیدی استان به ارزش 12 میلیون و 329 هزار دلار از استان صادر شده است.
2713
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن