تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت زاده: فاصله ظرفیت فولاد تا تولید حدود هشت میلیون تن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نعمت زاده: فاصله ظرفیت فولاد تا تولید حدود هشت میلیون تن است تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز ظرفیت تولید فولاد کشور به 24 میلیون تن رسیده اما توان تولید با این بخش حدود هشت میلیون تن اختلاف دارد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه در همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، اظهار داشت: امروز باید برای دسترسی به سند چشم انداز 1404 که ظرفیت تولید فولاد به 55 میلیون تن خواهد رسید طوری برنامه ریزی کنیم که تولید نیز با ظرفیت متناسب باشد.
وی با اشاره به حضور شرکت های خارجی در ایران بویژه در صنعت فولاد، افزود: تاکنون از شرکت های خارجی به منزله بهره گیری از دانش فنی و کالا بهره گرفته می شد اما امروز باید از مشارکت آنها در سرمایه گذاری و طراحی مهندسی در صنایع فولاد بهره گیری شود به گونه ای که 80 درصد تجهیزات مربوطه از داخل استفاده شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد: نابسامانی صنعت فولاد در بخش ظرفیت و تولید طوری برطرف شود که از ابتدا تا انتهای آن توازن برقرار شده و شرکت های خارجی برای تحقق این مهم به ما کمک کنند.
ادامه دارد...
اقتصام(3)1559**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن