تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی آموزشگاه آزادی‌خواهی برای ملت‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حداد عادل:
انقلاب اسلامی آموزشگاه آزادی‌خواهی برای ملت‌ها است خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان این که انقلاب اسلامی آزادی خواهی را به ملت های بیدار آموزش داد، گفت: آزادی خواهی با پیروزی نهضت اسلامی به اوج خود رسید و امروزه شاهد اثرات آن هستیم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامعلی حدادعادل، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، امروز در دومین یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار شهرستان اهواز، با اشاره به مذاکرات نهایی گروه 1+5 ابراز داشت: آمریکا به این اندیشه نرسد که این مذاکرات نشان دهنده ذلیل شدن ایران است.
وی افزود: عزت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون پا بر جا مانده و با عنایت الهی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) همین گونه خواهند ماند.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان این که در برهه کنونی هرچه فتنه و ظلم که در جهان شعله ور می شود دست آمریکا در آن نمایان است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرمداری شیطان بزرگ آمریکا مدیر تمامی فتنه های مذهبی، اقتصادی و سیاسی در جهان است.
حدادعادل با بیان این که استقلال ملت ایران مدیون شهادت شهدا است، اظهار داشت: انقلاب از سنت ها و شعائر ملت ایران خلق شد و خوشبختانه تاکنون پا برجا است.
وی با اشاره به سال های ابتدایی نهضت اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی آزادی خواهی را به ملت های بیدار آموزش داد.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب نظام اسلامی را به درختی پر بار و تنومند عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی در 35 سال استقامت و جانفشانی نشان داد که همواره پیرو انقلاب و آرمان های آن خواهند بود.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که استمرار حرکت انقلاب با وجود تحریم ها و فشار ها پیام بزرگ برای ملت ها بیدار است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی همانند شمعی فروزان در میان ملت های انقلابی می درخشد.
وی با اشاره به برخی تحرکات سودجویانه در داخل کشور، بیان داشت: اگر برخی فکر می کنند که توکل برخدا و امید به ملت هیچ سودی ندارد و باید به قدرت های بزرگ روی آرود به آن ها می توان گفت که از راه اصلی اسلام و انقلاب منحرف و گمراه شده اند.
حدادعادل ایران اسلامی را دارای ویژگی های بارز که مهم ترین آنها وحدت میان اقوام است عنوان کرد و افزود: اگر ملتی غیرت دینی و ملی خود را از دست بدهد به یقین دیگر نمی تواند استقلال خود را نگه دارد.
وی همچنین به مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» اشاره کرد و گفت: صدا و سیما هیچ انگیزه و هدفی را در این مجموعه دنبال و قصد توهین به اقوام غیور ایران را ندارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی تفرقه افکنی را یکی از ابزار های دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن با ایجاد تفرقه خواهان رسیدن به اهداف خویش است.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با بیان این که ایران راه آینده خود را با کمک شهدا پیدا می کنند، اظهار داشت: شهدا نظام اسلامی درس ایثار در برابر آرمان های بلند پایه اسلام را به ملت ایران دادند.
حداد عادل با اشاره به مراسمات بزرگداشت ویژه شهدا ابراز داشت: باید در بزرگداشت های ویژه شهدا به نیمه پنهان آن ها پی و از آن کمال بهره را برد./9458/پ201/س


۱۳۹۲/۱۱/۲۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن