تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروهک منافقین روی حزب توده را سفید کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سیستان و بلوچستان: گروهک منافقین روی حزب توده را سفید کرده است زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیش از تشکیل گروهگ منافقین ،حزب توده مورد تنفر شدید مردم بود اما این گروهک با نشستن بر دامن صدام و استکبار به حزب توده هویت داد و روی این حزب را سفید کرد.


ˈعلی اوسط هاشمیˈ روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ˈدگر دیسی در فرقه تروریستی منافقینˈ در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، به خبرنگار ایرنا افزود: گروهک منافقین تمام توان خود را برای سقوط انقلاب اسلامی و شهادت مردم بی گناه به کار گرفت.
وی با اشاره به ماهیت این گروه تروریستی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام (ره) با شیوه اخلاقی خاص و فطرت پاک انسانی توانستند در دوران ستم شاهی با نفوذ در دل نیروهای نظامی آن هم در برهه ای که ساواک و یگانهای حفاظتی احاطه فراوانی بر آنان داشتند، با یک فراخوان زمینه را برای خروج نظامیان از پادگانها فراهم کنند.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) که نیازی به رویکرد خشن و اقدام مسلحانه نداشتند با همین شیوه و سبک توانستند دلها را تسخیر و تهدیدی مضاعف در کانون ر‍ژیم شاهنشاهی بوجود آورند اما در همان دوران هر چه حضرت امام (ره) بر این سبک و شیوه توصیه می کردند تنها گروهی که قاعده پذیر نبود و بر مشی خودش اصرار داشت گروهک منافقین بود.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آنگونه که از خاطرات بزرگان نیز مشخص است اعضای این گروه برای زندانیان سیاسی و بویژه زندانیان مذهبی در بند رژیم ستم شاهی نقطه آزار بودند و ماهیت التقاطی اینها کاملا هویدا و روشن بود.
وی تصریح کرد: این ارزیابی و نگاه در دوران جنگ تحمیلی نیز به عینه مشخص بود که این گروه چه حرکات زشت و زننده و شکننده ای از خود برجای گذاشت که با نگاه مردم ایران به هیچ وجه سازگاری نداشت.
وی افزود: پیش از تشکیل گروهک منافقین مردم ایران از حزب توده بشدت متنفر بودند اما به نظر من این گروهک با حرکات و اقدامهای زشت و زننده اش به حزب توده هویت داد و روی این حزب را سفید کرد.
هاشمی اظهار داشت: این گروه تروریستی با نشستن بر دامن صدام و سایر دشمنان نظام و انقلاب به کمک آنان شتافت و ماهیت پلید و زشت شان برای مردم روشن شد بگونه ای که ملت ایران از این تشکیلات شناخت بسیار خوبی پیدا کرد و هیچگاه خیانتها و جنایتهای این گروه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان از اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و سربازان تلاشگر و گمنام امام زمان (عج) به سبب برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: برپایی این قبیل نمایشگاهها فرصت بسیار خوبی است تا نسل جوان و نوجوان کشور به زیبایی و منطبق با مستندات و واقعیتها و اظهارات افراد جدا شده و بریده از این تشکیلات با ماهیت گروه تروریستی منافقین و خسارتهایی که از سوی این گروهک به کشور وارد شده است، آشنا شوند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه و همایش ˈدگردیسی در گروه تروریستی منافقینˈ از سوی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان از روز دوشنبه تا 30 بهمن در تالار علامه حلی این دانشگاه برپا شده است.
این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 13.30 و عصرها 15.30 تا 20.30 برای بازدید عموم مردم دایر است.
برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تشریح ماهیت گروه تروریستی منافقین از سوی اعضای جدا شده از این گروهک از برنامه های جنبی این نمایشگاه است. ک/3
653/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن