تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803108785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به حاشیه های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به حاشیه های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که شامگاه دوشنبه با حضور هنرمندان و جمع زیادی از مردم فرهنگدوست کرمانشاه در تالار انتظار این شهر برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین هنرمندان نامداری همچون استاد علی نصیریان، سعید راد، ابراهیم حاتمی کیا و مریلا زارعی حضور داشتند که با استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه روبرو شدند.
در ابتدای این آیین پس از قرائت قرآن و نواخته شدن سرود ملی، یک گروه موسیقی در حالی که لباس های کردی بر تن داشتند وارد سالن شدند و برای حاضران به اجرای حرکت های موزون محلی پرداختند که مورد استقبال چهار هنرمند فوق بویژه استاد علی نصیریان قرار گرفت تا جایی که وی بصورت ایستاده به تماشای این پایکوبی پرداخت.
در ادامه هنگامی که از استاد نصیریان خواسته شد تا سخنانی کوتاه در جمع حاضران داشته باشد، هیجان علاقه مندان و صدای کف زدن های مکرر، سالن را به مرز انفجار رساند.
این استاد برجسته بازیگری کشور با قدردانی از احساسات مردم این دیار، گفت: اولین بار نیست که چنین شور و هیجانی را در مردم فرهنگدوست کرمانشاه مشاهده می کنم.
وی در ادامه برگزاری جشنواره های مختلف بویژه جشنواره بین المللی فیلم فجر را گامی مهم برای ایجاد شور و هیجان در حوزه فرهنگ و هنر کشور دانست و گفت: هنر بدون شوق و هیجان، خیلی تاثیرگذار نیست.
در این آیین ، تندیس جشنواره و لوح تقدیر مردم کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به پاس زحمات چندین ساله استاد نصیریان به وی اهدا شد.
از حاشیه های جالب این آیین، حضور نوجوان معلول به نام ˈ زهرا ˈ بود که نظر بهترین بازیگر زن سی و دومین جشنواره فیلم فجر را به خود معطوف کرد.
ˈ مریلا زارعی ˈ هنگامی که متوجه شد این دختر نوجوان معلول به خاطر او، با وجود تمام مشکلات جسمی به سالن آمده است، نزد وی رفت و او را در آغوش فشرد.
این صحنه که مورد تشویق گسترده حاضران قرار گرفت، شکار لحظه دوربین عکاسان شد و برای همیشه در تاریخ فرهنگ و هنر ایران زمین به ثبت رسید.
مریلا زارعی که به خاطر بازی در فیلم ˈ چ ˈ به همراه پانته آ پناهی برای بازی در فیلم ˈ خانم ˈ جایزه بهترین بازیگر زن سی و دومین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه را به خود اختصاص داد، پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر در جمع حاضران گفت: این جایزه و تندیس خود را ، بواسطه ای عشق و گرمایی که زهرای نوجوان به من بخشید به وی اهدا می کنم.
وی ادامه داد: مردم کرمانشاه آنچنان استقبال گرمی از ما داشتند که به اعتقاد من اختتامیه واقعی سی و دومین جشنواره فجر همین امروز در کرمانشاه رقم خورد.
زارعی با بیان اینکه من امسال با بازی در دو فیلم ˈ چ ˈ و ˈ شیار 143 ˈ در جشنواره حضور یافتم، گفت: وجه اشتراک این دو فلیم، همبازی شدن با بازیگران شهرستانی و غیر تهرانی بود که اتفاقی جالب در کارنامه کاری من بود.
اما ˈ سعید راد ˈ نیز که به گفته خودش از این همه اشتیاق و میهمانوازی مردم کرمانشاه به وجد آمده بود، در سخنانی کوتاه گفت: اگر از این همه شور و اشتیاق مطلع بودم، تمام راه را تا کرمانشاه پیاده می آمدم.
وی که با بیان این جمله مورد تشویق پرشور حاضران قرار گرفت، ادامه داد: تعدادی از بازیگران کرمانشاهی در فیلم ˈ چ ˈ همبازی من بودند و همین جا اعلام می کنم که در ایفای بعضی از سکانس ها، جلوی هنرمندان تئاتر کرمانشاه کم می آوردم.
این بازیگر ارزنده کشور همچنین از زحمات استادانه ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فلیم ˈ چ ˈ و بازی بی نظیر مریلا زارعی در این فیلم قدردانی کرد و گفت: لیاقت و شکوه بانوی ایرانی را در مریلا زارعی هنگام بازی در این فیلم دیدم.
در ادامه این آیین، تندیس جشنواره و لوح تقدیر مردم کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به پاس زحمات چندین ساله ˈ سعید راد ˈ به وی اهدا شد.
از دیگر حاشیه های جالب این آیین، درخواست سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ابراهیم حاتمی کیا برای ساخت فیلم مرصاد در کرمانشاه با استفاده از بازیگران بومی بود که کف زدن های مکرر حاضران در سالن نیز علاقه مردم کرمانشاه به قبول این پیشنهاد را نشان داد.
حاتمی کیا پس از اینکه بر روی سن رفت تا تندیس و لوح تقدیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در کرمانشاه را برای کارگردانی فیلم ˈ چ ˈ دریافت کند ، گفت: بسیار مفتخرم که فیلم ˈ چ ˈ را در این منطقه و شهر پاوه ساختم و در جریان ساخت این فیلم با مهروزی های فراوان مردم این دیار مواجه شدم که انرژی فراوانی را در ابتدای کار به من بخشید.
وی با بیان اینکه امیدوارم امانتدار خوبی در این فیلم بوده باشم ، افزود: در این فیلم قصد داشتم با تمامی وجودم مظلومیت مردم این منطقه را در دوران دفاع مقدس به همگان نشان دهم.
این کارگردان مطرح کشور ابراز امیدواری کرد که ساخت فیلم چ آغازی برای بازگو کردن حرف های بیشتر از این خطه جنگ زده باشد.
وی در پاسخ به درخواست مدیر کل ارشاد کرمانشاه نیز گفت: تاکنون هیچ فیلمی را سفارشی نساختم اما امیدوارم روزی به عنوان ورق های از تاریخ ، بتوانم فیلم عملیات مرصاد را نیز تولید کنم.
ˈ بهرام عظیم پور ˈ دستیار اول کارگردان فیلم ˈ چ ˈ نیز که برای دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر مردم کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان به پاس زحمات چندین ساله به روی سن آمده بود ، گفت: کرمانشاه برای ما یک شگفتی بود که در جریان تولید فیلم ˈ چ ˈ آن را تجربه کردیم.
در ادامه این آیین ، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره به ˈ ˈامید جدیدی ˈ برای بازی در فیلم ˈپایان خدمت و جایزه بهترین فیلم نامه نیز به همین فیلم نوشته ˈ ˈبهروز افخمی ˈ تعلق گرفت.
فیلم سینمایی ˈ ˈخط ویژه ˈˈ ساخته مصطفی کیایی به عنوان فیلم برگزیده این جشنواره انتخاب شد.
همچنین در این آیین ؛ تندیس جشنواره و لوح تقدیر به ˈ ˈناصر باکیده ˈ معاون امور استان های جشنواره بین المللی فیلم فجر ، ˈ ˈپژمان لشگری پور ˈˈ ناظر فنی فیلم چ و داوران جشنواره قدرت حسن کاویار ، کامران رضایی و کیوان شمشیر بیگی و مدیرعامل کارخانه کاشی کاژه به پاس زحمات شبانه روزی در جهت برگزاری این جشنواره اهدا شد.
پایان بخش برنامه های این آیین، اجرای دو ترانه از گروه موسیقی چکاوک بود که با استقبال بسیار تماشاگران مواجه شد.
در تکرار ترانه دوم این گروه با عنوان ˈ وطنم ˈ هنرمندان برجسته سینمای کشور نیز به روی سن رفتند و عشق خود به خاک پاک ایران را در جمع حاضران به نمایش گذاشتند.
سی و دومین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از 16 بهمن ماه امسال با اکران 20 فیلم در سینما آزادی این شهر آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه داشت.
در این مدت، در هر روز شش سانس و در مجموع 60 سانس فیلم برای علاقه مندان اکران شد.
20 هزار نفر از مردم کرمانشاه از این فیلم ها بازدید کردند که در مقایسه با رقم 13 هزار نفری جشنواره سال گذشته، 40 درصد رشد مشاهده می شود.
7450/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن