تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب جوانان منجر به پویایی مساجد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قزوین جذب جوانان منجر به پویایی مساجد می شود قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه مساجد در کشور از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است ،گفت:جذب جوانان منجر به پویایی مساجد می شود.


به گزارش ایرنا ،بنقل از روز دوشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین ، آیت اله ˈ هادی باریک بین ˈ در مراسم تجلیل از سه دهه خدمت صادقانه قدیمی ترین امام جماعت مسجد ولایت قزوین افزود: امامان جماعت باید در جذب و تشویق بیشتر جوانان به مسجد تلاش کرده و مساجد را به یک پایگاه معنوی و فرهنگی تبدیل کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان باید نوجوانان و جوانان بیشتر در مساجد حضور پیدا کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی بر اقامه نماز اول وقت در مساجد تاکید و اظهار داشت : باید خانواده ها ، نوجوانان و جوانان را به اقامه نماز اول وقت در مساجد همراه با جماعت تشویق و ترغیب کنند.
آیت اله باریک بین به اهمیت نماز اول وقت اشاره و خاطر نشان کرد: این سنت الهی رسول گرامی باید احیا شود و همه ما وظیفه داریم نمازهایمان را در مساجد و همراه با جماعت اقامه کنیم که ثواب فراوانی را در برخواهد داشت .
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به فعالیت های صورت گرفته در مسجد ولایت اشاره کرد و افزود:با مدیریت واعضای هیات امنای این مسجد و حصور موثر نوجوانان و جوانان در مسجد ولایت شاهد ثمرات ارزشمندی در استان شده ایم که باید دیگر مساجد استان نیز این فعالیت را داشته باشند.
آیت اله باریک بین ضمن قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین میر فتاحی امام جماعت مسجد ولایت قزوین گفت : ایشان یکی از روحانیون فاضل شهر قزوین محسوب می شود که در این 30سال توانستند کلاس های تفسیر قرآن و اخلاق و احکام اسلامی را بیان کرده و نمازگزاران و افراد زیادی بهره بگیرند.
وی در پایان یادآور شد: بعد از انتصاب استاندار بومی شهر قزوین که خود دارای تجارب ارزشمندی در زمینه احیای مساجد در استان دارند توانسته در این چند ماه اخیر در رابطه با ساخت و احیای مساجد در استان گام های خوبی بردارند که جای تقدیر است .
7390/ 1644
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن