تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرند شهری به وسعت تحقق آرزوهای مستاجران و خانه به دوشان پایتخت!


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پرند شهری به وسعت تحقق آرزوهای مستاجران و خانه به دوشان پایتخت! شهرری - ایرنا - آیا شهر جدید پرند در نزدیکی تهران به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور آرزوی هزاران مستاجر را برآورده نموده است؟


پرند شهری به وسعت تحقق آرزوهای مستاجران و خانه بدوشان پایتخت چقدر با واقعیات و امکانات جامعه شهری بویژه با معماری اسلامی هم خوانی داشته است؟
مسکن مهر یادگاری از دولت های نهم و دهم با هدف کاهش و مقابله با افسارگسیختگی قیمت های مسکن و همچنین تحقق یکی از وعده های داده شده دولت قبلی به مردم بود که علاوه بر این که گره ای را باز نکرد، بلکه زمینه بروز برخی از مشکلات جدید را برای خانواده ها به وجود آورد.
علی بهرامی یکی از ساکنین فاز پنج پرند که از نداشتن سرویس ایاب و ذهاب منظم شکایت دارد، در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تاکسی هایی که برای تردد بین تهران و پرند هستند، بطور منظم در ایستگاههای خود قرار ندارند و ساکنین این شهرک که اغلب از قشر کارگر و کارمند هستند مجبورند برای رسیدن به محل کار خود با وسایط نقلیه شخصی که قیمتهایی گزافی دریافت می کنند، تردد کنند.
گفتنی است در خط پرند - تهران بیش از 50 دستگاه ون وجود دارد که در بعضی ساعات روز بخصوص صبح ها هیچ یک از آنها را در ایستگاه خود نیستند و این امر باعث مشکلات عدیده ای برای مردم این شهرک شده است.
این در حالی است که دولت دهم این شهرک را پایتخت مسکن مهر در کشور معرفی کرده و تا به حال بیش از 12هزار واحد مسکن مهر در این منطقه تحویل داده شده است و هزاران واحد نیز در دست ساخت است و علیرغم دریافت هزینه ساخت از مردم هنوز به وعده های خود مبنی بر تحویل مسکن عمل نکرده اند.
عباس میرزایی یکی از ساکنین فاز چهار پرند در خصوص نبود امکانات رفاهی و درمانی به خبرنگار ایرنا گفت: در این شهر تنها یک درمانگاه وجود دارد و تا قبل از این جواب مردم این شهر را می داد ولی در حال حاضر با ورود جمعیتی بالغ بر صد هزار نفر به شهر پرند دیگر این درمانگاه شبانه روزی نمی تواند پاسخگو باشد.
وی افزود: اگر در این شهر برای فردی اتفاقی بیفتد که نیاز به بیمارستان داشته باشد باید وی را به شهرستانهای همجوار ببرند و در این فاصله می تواند مشکل ساز باشد.
میرزایی ادامه داد: امکانات رفاهی شهر فقط یک پارک است به نام فدک و در بقیه نقاط شهر، شهرداری چیزی برای مردم مهیا نکرده است وهمچنین نبود مراکز خرید باعث شده تا از فروشگاههای کوچک موجود خرید خود را انجام دهیم که این هم مشکلاتی را به همراه دارد.
گفتنی است تنها درمانگاه شهر پرند، نمی تواند مشکلات ساکنین شهر را تامین نماید و ساخت بیمارستان شهر بعد از اتمام کار دولت دهم با رکود مواجه شد و ساختمان نیمه کاره آن نگاه مردم منتظر را به خود جلب کرده است.
البته باید انصاف را رعایت کرد زیرا شهرداری شهر کارهای خوبی برای مردم پرند انجام می دهد ولی جوابگوی مردم پرند نیست زیرا فضاهای نامناسب بسیاری در گوشه و کنار شهر نابسامانی های زیادی را بوجود آورده و وجود دست فروشان، دوره گردها و تبلیغات نامناسب شهری در همه جای شهر دیده می شود.
* آتش سوزی اخیر خیابان جمهوری زنگ خطر برای مسکن مهر پرند است
عضو شورای اسلامی شهر پرند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، حادثه اخیر آتش سوزی خیابان جمهوری را زنگ خطر برای ساختمانهای بلند مرتبه مسکن مهر در پرند دانست.
ˈحبیب اختریˈ افزود: حادثه آتش سوزی اخیر در خیابان جمهوری بسیار تاسف بار بود اما همان حادثه زنگ خطر و هشداری برای ساختمانهای بلند مرتبه مسکن مهر در شهر پرند است.
وی با اشاره به اینکه پایتخت مسکن مهر کشور در شهر جدید پرند از توابع شهرستان رباط کریم واقع شده، افزود: از زمان ساخت واحدها، مهندسین ناظر نظارت چندانی بر روی پروژه ها نداشته اند.
این مسئول عنوان کرد: در جریان ساخت پروژه های پرتراکم ضوابط ایمنی آن در دستور کار قرار نگرفته است.
اختری با اشاره به حجم ساختمانهای بلند مرتبه در پروژه های کزو نیز افزود: اگر روزی حادثه آتش سوزی در طبقات بالای پروژه های کزو رخ دهد بدلیل عدم رعایت ضوابط ایمنی و نیز نبود نردبان مخصوص، کاری از دست عوامل آتش نشانی ها بر نخواهد آمد.
وی ضمن تاکید بر تجهیز فوری آتش نشانی شهرداری پرند و شرکت عمران به نردبان مخصوص اطفای حریق گفت: با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند، مسئولین استانداری باید سریعا نسبت به اختصاص دو دستگاه نردبان پیشرفته به شهر پرند اقدام کنند تا در مواقع حادثه از تلفات انسانی جلوگیری شود.
عضو شورای اسلامی شهر پرند، قیمت خرید نردبان آتش نشانی را خارج از توان شهرداری پرند که تازه تاسیس است، دانست و خواستار توجه مسئولان استانی به این مهم شد.
1914/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن