تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر ابزاری برای ایجاد گفت وگو میان ملت ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگردان تئاتری اهل لهستان: تئاتر ابزاری برای ایجاد گفت وگو میان ملت ها است تهران- ایرنا- کارگردان تئاتر اهل لهستان معتقداست تئاتر می تواند ابزاری برای ایجاد گفت وگو میان ملت ها و کشور ها باشد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، یاروسلاو فرد در نشست خبری که شنبه صبح در سالن کنفرانس خبری تئاتر شهر برگزار شد با اشاره به حضور خود در ایران و برگزاری چند کارگاه آموزشی با موضوع اندیشه و نگاه گروتوفسکی در روزهای اخیر افزود: اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده بسیار مهم است و برگزاری این کارگاه ها در روابط فرهنگی ایران و لهستان اثرگذار خواهد بود .
وی افزود: ˈ تئاتر فقط یک هنر نبوده بلکه ابزاری برای ایجاد گفت وگو است؛ ما برنامه های متعددی را در نظر داریم ما محور گفت وگوی ما در این جلسه گروتوفسکی است.ˈ
مدیر انستیتو بین المللی گروتوفسکی توضیح داد: سعی می کنم فارغ از نگاه گروتوفسکی به تئاتر، به سوالاتی که وی طرح کرده فکر کنم و درباره شیوه های این استاد تئاتر صحبت نمی کنم زیرا چیزی شبیه به شیوه های وی در این عرصه وجود ندارد.
فرد در ادامه با یادآوری اینکه شهر روکلو پایتخت فرهنگی اروپا است تاکید کرد: این شهر در سال 2016 میزبان جشنواره ای فرهنگی خواهد بود که من مسئول بخش تئاتر این رویداد هستم.
وی گفت: می خواهیم از همه گروه های فرهنگی تئاتری برای حضور در این جشنواره که بیشتر شبیه به یک المپیک تئاتر است دعوت کنیم و به حتم حضور گروه های تئاتری ایران در این رویداد در روابط دو کشور اثرگذار است.
ادامه دارد
فراهنگ(3)**1983**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن