تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تغذیه مصنوعی و تعادل بخشی آب های زیرزمینی گلستان درحال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح تغذیه مصنوعی و تعادل بخشی آب های زیرزمینی گلستان درحال اجرا است گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تشریح مراحل اجرایی پروژه های تغذیه مصنوعی و تعادل بخشی آب های زیرزمینی استان گفت: این طرح در دو بخش سازه ای و غیر سازه ای انجام می شود.


مهندس ˈایرج حیدریانˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، هدف از این پروژه ها را حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف و جبران کسری مخزن آب های زیرزمینی عنوان کرد.
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان اظهار کرد: مطالعه و احداث پروژه های تغذیه مصنوعی بعنوان بخش سازه ای ،از سال 1373 آغاز شده است.
وی، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را در سال های قبل 25 میلیارد ریال عنوان کرد و از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار برای سال های بعد از 92 خبر داد.
مهندس حیدریان با بیان اینکه پروژه تغذیه مصنوعی آب های زیرزمینی استان از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی برخوردار است، ادامه داد: پروژه تعادل بخشی بعنوان بخش غیر سازه ای این طرح، شامل جلوگیری از برداشت اضافه چاه های مجاز و انسداد چاه های غیر مجاز، ساخت تابلو و تهیه متعلقات جانبی کنتورهای هوشمند آب و برق است.
وی اضافه کرد: مطالعه و ایجاد تشکل های آب بران آب های زیر زمینی، تهیه و پخش برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی، شناسایی پایش و تعیین حریم کیفی منابع آب، تعیین سقف کف شکنی چاه ها در دشت های ممنوعه و بحرانی و تهیه بانک های اطلاعاتیGIS از دیگر بخش های پروژه تعادل بخشی می باشد.
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان افزود: پروژه تعادل بخشی آب های زیرزمینی از سال 1384 آغاز شده است.
وی اعتبار هزینه شده در سال 1392 برای این پروژه را 2 میلیارد ریال اعلام کرد که از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است.
استان گلستان برخلاف ظاهر سرسبز، بدلیل کمبود آب و خشکسالی بویژه در فصول گرم سال، در رنج بسیار است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن