تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی خرید و فروش مسکن مهر به ادامه اجرای طرح ها سرعت بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزادی خرید و فروش مسکن مهر به ادامه اجرای طرح ها سرعت بخشید همدان -ایرنا -مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهر سازی همدان گفت :آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر موجب شتاب بخشی به روند اجرای طرح های مسکن مهر در این استان شده است.


ˈحسین جلالیانˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:برخی متقاضیان مسکن مهر بخشی از هزینه تکمیل واحد خود را پرداخت کرده و توان پرداخت مابقی هزینه ها را نداشتند و همین امر موجب کندی یا تعطیلی طرح های مسکن مهر شده بود.
وی اضافه کرد:با آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر ،این زمینه فراهم شد تا افرادی که توان مالی پایینی دارند بتوانند واحد نیمه کاره خود را به متقاضی دیگری واگذار کنند.
به گفته وی ،برخی از دارندگان مسکن مهر نیز که قصد خرید خانه در موقعیت های بهتری دارند هم اکنون با آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر می توانند ایده خود راعملی کنند.
وی همچنین گفت:پیشتر از این برخی افراد به علل مختلف از جمله ضعف مالی و اطمینان نداشتن از سرانجام مسکن مهر از ثبت نام در این طرح امتناع کردند اما با آزاد شدن نقل و انتقال در صورت تمایل می توانند مسکن مورد نیاز خود را تامین کنند.
مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت : 23 هزار 578 واحد مسکن مهر در این استان از ابتدای اجرای طرح تاکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
به گفته وی، با احتساب هفت هزار و 161 واحد مسکن احداث شده در بافت فرسوده می توان گفت ،از سال 89 تاکنون در مجموع 30 هزار و 739 واحد به بهره برداری رسیده است.
7525/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن