تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در مشهد پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در مشهد پایان یافت مشهد-ایرنا- نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم، تفسیر و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور که از 23 بهمن ماه جاری در مشهد آغاز شده بود، روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا،در پایان این دوره از رقابتها در بخش قرائت تحقیق کارکنان و همسران بخش خواهران ˈمنیژه انصاریˈ ، ˈفروزان شمسˈ و عزت گلبهارˈ به ترتیب از منطقه شاهرود، اراک و اهواز اول تا سوم شدند.
در بخش آقایان این رشته هم ˈحمید شادبخشˈ ، ˈحسین تیراندازˈ و ˈسید علی قادریˈ از تهران ، آبادان و پخش فرآورده های اردبیل مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته ترتیل مقطع دبیرستان ˈمحمد علیپورزادهˈ ، ˈمهدی اردستˈ و ˈسید مصطفی آقایانˈ از آبادان، بوشهر و خطوط لوله شمال شرق، و در مقطع تحصیلی راهنمایی ˈمعصومه عساکرهˈ و ˈسبحان قارزیˈ از اهواز و سبزوار حائز رتبه های برتر شدند.
همچنین در مقطع تحصیل راهنمایی و در رشته ترتیل ˈزهرا بچاریˈ از آبادان مقام نخست را به دست آورد و ˈآنیتا خیراندیشˈ و ˈزهرا جعفرپورˈ از شیراز و اصفهان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
ˈعلی پریشانیˈ، ˈعلی هاتفیˈ و ˈدانیال ایزدیˈ در بخش برادران هم از اصفهان ، تبریز و بوشهر اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ یک جزء مقطع تحصیلی راهنمایی و دانشجویان، همسران و کارکنان ˈحسین کلثومیˈ از آبادان ، ˈعلیرضا باقریانˈ و ˈامین حسین پورˈ از تهران و خطوط لوله شمال، ˈابوذر سلیمانیˈ ازایلام و ˈمجید ذوالفقاریˈ و ˈمحمد صادق دریانوردˈ از اصفهان و بندرعباس به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
ˈفربا سرچمیˈ از پالایش تبریز و ˈاکرم حسینیˈ و ˈالهام علیزادهˈ هر دو در بخش خواهران این رشته مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ چهار جزء کارکنان ˈسید مهدی جاویدانˈ ، از آبادان و در بخش راهنمایی و دبیرستان ˈمحمد رضا حریریˈ و ˈبهاره امیریˈ از زنجان و اصفهان، ˈمحمد آذرگویهˈ پالایش بندرعباس، ˈعلی صفاییˈ و ˈپوریا کمالیˈ از ملی مهندسی و پالایش کرمانشاه عناوین برتر را کسب کردند.
ˈسمانه سادات صالحی نیاˈ ، ˈنرگس واعظیˈ و ˈعاطفه امیریˈ از آبادان، پخش تربیت و خطوط لوله اصفهان در بخش خواهران این رشته اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ هفت جزء ˈمعین نجفیˈ و ˈالهام سادات حسینی فرˈ هر دو از اراک، ˈمحبوبه اکبریˈ و ˈالهام ملاییˈ از اصفهان و زنجان ، در حفظ 15 جز ˈخدیجه محمدی امینˈ از بندرعباس و ˈزهرا برجیانˈ از اصفهان رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته تفسیر هم ˈنیما خدابخشیˈ، ˈکسری حاتم پورˈ، ˈحجت ضیائیˈ ، ˈزینب انگزیˈ ، ˈمریم طورانˈ و ˈطاهره اسدیˈ، در رشته نهج البلاغه ˈقاسم معزیˈ ، ˈسید رامتین محمدیˈ ، الهه مجتباییˈ ، ˈفاطمه مهرآورانˈ و ˈنگین ابوالحسنیˈ به رتبه های برتر دست یافتند.
نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم، تفسیر و نهج البلاغه کارکنان واحدها و مناطق تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور و همسران و فرزندان آنان با حضور 250 نفر از در بخشهای کتبی و شفاهی از 23 تا 25 بهمن ماه جاری در مشهد برگزار شد.
شرکت کنندگان علاوه بر بخشهای کتبی تفسیر و نهج البلاغه در بخش شفاهی و در رشته های ترتیل، تحقیق و حفظ یک ، سه ، پنج، هفت ، 15 و 20 جزء قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.
مرحله مقدماتی این دوره از رقابتها با حضور سه هزار و 500 نفر از سطح واحدها و مناطق زیر مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اوایل سال جاری برگزار شد که 250 نفر از آنان به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن