تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818775266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت شرکت در مسابقات وبلاگ نویسی نماز کشور، پایان اسفند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهلت شرکت در مسابقات وبلاگ نویسی نماز کشور، پایان اسفند است شهرکرد- ایرنا- دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات کشوری وبلاگ نویسی نماز و دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، مهلت ثبت نام وبلاگ نویسان برای شرکت در مسابقات وبلاگ نویسی نماز را تا پایان اسفند سالجاری اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلامˈمحمد کریمیˈ روز پنجشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سومین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز کشور افزود: از آغاز فراخوان ثبت نام این مسابقات تاکنون 520 وبلاگ برای شرکت در مسابقه فرهنگی مذهبی ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: ثبت نام از وبلاگ نویسان فعال در زمینه نماز تا پایان اسفند انجام می شود و وبلاگ های شرکت کننده در این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی مورد ارزیابی داوران قرار می گیرند.
حجت السلام کریمی ادامه داد: بررسی مقدماتی محتوای وبلاگ های شرکت کننده در این مسابقات از پنج فروردین سال آتی آغاز می شود و تا 25 فروردین ادامه می یابد و آثار راه یافته به مرحله نهایی از تا 15 اردیبهشت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: به وبلاگ نویسان 20 وبلاگ برتر این مسابقات کمک هزینه عمره، وبلاگ نویسان رده 20 تا 40 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 50 وبلاگ نویس رده چهلم به بالا کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهداء می شود.
حجت الاسلام کریمی ادامه داد: برای تمام شرکت کنندگان در این مسابقه فرهنگی، مذهبی بسته ها و هدایای فرهنگی اهداء می شود.
وی همچنین تجلیل از رسانه های فعال در زمینه اخبار نماز را از دیگر برنامه های این مسابقات فرهنگی مدهبی عنوان کرد.
ˈحسین گنجیˈ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست بر اطلاع رسانی اثربخش با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای به جامعه هدف این مسابقات تاکید کرد.
سومین دوره مسابقات سراسری وبلاگ نویسی نماز کشور در نیمه دوم اردیبهشت سال آتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن