تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان تا 25 اسفندماه انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان تا 25 اسفندماه انجام می شود خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کار ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه استان لرستان از شش بهمن آغاز و تا 25 اسفندماه امسال ادامه دارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ روز جمعه با اعلام این خبر افزود: علاقه مندان به شرکت دراین آزمون و تحصیل در رشته های علوم دینی، برای ثبت در آزمون باید از طریق سایت اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه استان لرستان اقدام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به زمان برگزاری آزمون حوزه های علمیه استان لرستان، اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان 29 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.
وی با بیان اینکه شرط تحصیل در حوزه های علمیه قبولی در این آزمون است، تصریح کرد: همچنین برای فرزندان شهدا، جانبازان، حافظان قرآن و نهج البلاغه امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد بیان داشت: فضای ایجاد شده برای تحصیل جوانان و نوجوانان علاقه مند به مباحث دینی و حوزه های علمیه، یکی از برکات ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی است.
حجت الاسلام میرعمادی گفت: در مجموع 13 حوزه علمیه در سطح استان لرستان آماده پذیرش علاقه مندان به تحصیل در علوم دینی هستند.
1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن