تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مناسبی به توطئه های دشمنان بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مناسبی به توطئه های دشمنان بود شاهرود - ایرنا - رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود گفت : مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ، پاسخ فرهنگی مناسبی به توطئه های دشمنان دادند.


ˈ سیدابراهیم موسویˈ روز چهارشنبه با تقدیر از حضور کتابداران در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار ایرنا افزود : این جامعه فرهنگی با گامهای موثر در توسعه فرهنگ مطالعه و تبعیت از رهبری ،ساماندهی این مهم را اولویت کاری خود قرار داده اند.
وی تاکید کرد : این قشر فرهنگی شهرستان شاهرود با این اقدام موثر در راهپیمایی 22 بهمن ،حماسه سیاسی بی نظیری را امسال در کنار ملت فهیم ایران رقم زدند.
وی با بیان اینکه حضور گسترده و یکپارچه ملت ایران در 22 بهمن امسال ،نشانه شعور و بصیرت سیاسی بالای این ملت است ،گفت : به زیبایی تمام یک بار دیگر عظمت و اقتدار این ملت بزرگ به جهانیان نشان داده شد.
وی نفوذ بیشتر فرهنگ مطالعه به درون خانه ها را از برنامه های جاری این اداره دانست و این امر را در فزون بخشی قسمتی از آگاهی های مردمی موثر خواند.
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد : برگزاری ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایان و پذیرایی از مردم از جمله برنامه های این اداره در 22بهمن امسال بود.
موسوی بیان کرد : در شهرستان شاهرود 14باب کتابخانه عمومی ، دو باب کتابخانه مشارکتی و یک باب کتابخانه مستقل برای بیش از 14هزار نفر عضو فعال ،دایر است.ک/3
7358/1496/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن