تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه های دشمنان است همدان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان همدان و فامنین درمجلس شواری اسلامی گفت: راه خنثی کردن توطئه های رژیم صهیونیسیتی و آمریکا حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که مردم فهیم ایران اسلامی امروز به خوبی آن را عملی کردند.


ˈامیرخجستهˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راهپیمایی امروز مردم با خلق حماسه ای دیگر اعلام کردند که این حضور پاسخی به گزینه روی میز دشمنان است و از این طریق سیاست های خبیثانه ، توطئه ها و ترفند آنان را از بین خواهند برد.
وی ادامه داد: این حضور از اعتقاد مردم سرچشمه می گیرد و یک اقدام عاشورایی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی و 22 بهمن برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.
نماینده مردم همدان در خانه ملت افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ سخنان بی تدبیرانه و کوردلانه اخیر مسوولان امریکایی را دادند .
خجسته تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد و همچنان بر همان اساس به مذاکره ادامه خواهد داد و بر اساس نرمش قهرمانانه و حفظ حقوق مردم به پیش خواهد رفت.
وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی تنها مذاکراتی را خواهد پذیرفت که بر اساس قاعده برد –برد استوار باشد، ادامه داد: اگر غربی ها بخواهند در جریان مذاکرات زیاده خواهی کنند مردم و در رأس همه، رهبری انقلاب در مقابل آنان خواهند ایستاد.
خجسته گفت: هر فردی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بر دو اصل حفظ وحدت ملی و تبعیت از مقام معظم رهبری تأکید داشته باشد و هیچ کس جلوتر و عقب تر از معظم له پیش نرود.
7532/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن