تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802890649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تولیت آستان قدس رضوی: مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند مشهد - ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت: مردم ایران بار دیگر مانند گذشته امید دشمنان را برای فروپاشی حکومت اسلامی به یاس تبدیل می کنند.


آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ در پیام خود که رونوشت آن روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی نمابر شد، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور مقطعی مهم در تاریخ است که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام خمینی (قدس سره) و مقاومت و جانفشانی آحاد ملت بزرگ ایران، توانمندی حکومت دینی را برای مدیریت جامعه در معرض دید جهانیان قرار داد.
وی اظهار امیدواری کرد که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت عدالت گستر حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.
وی گفت: انقلاب مقدس اسلامی به برکت رهبری های داهیانه و حکیمانه خلف صالح امام راحل، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدّ ظله العالی و حضور همیشگی امت انقلابی در همه صحنه ها، همواره در حال بالندگی بوده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان بیان کرد: این انقلاب منشأ بیداری در جهان اسلام و خیزش ملت های آزادی خواه و خسته از جور و ستم سلطه گران و مایه تحقیر زورگویان و زرمداران در عرصه جهانی شده و منافع قدرت های مستکبر را به خطر انداخته و طبیعی است که امپریالیسم جهانی و صهیونیسم خبیث از آن عصبانی باشند.
آیت الله واعظ طبسی افزود: خشم روزافزون سلطه گران و ناتوانی و درماندگی آنان در مقابله با این نظام الهی، مانع تراشی برای پیشرفت جمهوری اسلامی به بهانه های واهی و نخ نما و سخن گفتن از گزینه های روی میز که هیچ گاه در صحنه عمل جرأت بکارگیری آن را نداشته و ندارند را مشاهده می کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حمایت از افراطیون تکفیری و فتنه انگیزی در سوریه و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی، همه و همه نشانه ثمر دادن انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه است.
وی اظهار داشت: بی تردید اسلام، ولایت و حضور مردم و یاد و خاطره رشادت های شهدای والامقام سال های دفاع مقدس، گزینه های همیشگی جبهه حق هستند و هرجا لازم باشد، مردم قهرمان و ولایت مدار در صحنه عمل، قدرت امت اسلامی را به رخ زورگویان خواهند کشید و بینی آنان را به خاک خواهند مالید.
وی گفت: اینک و در سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از عموم برادران و خواهران مسلمان و انقلابی ایران اسلامی به ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می نمایم.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ضروری است آحاد ملت ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن، ضمن بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه و امامت جامعه اسلامی، بار دیگر همچون همیشه امید دشمنان را مبدل به یأس نموده و دل دوستان را شاد کنند.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن