تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803166838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای شکننده مجلس نمایندگان آمریکا به افزایش سقف بدهی دولت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رای شکننده مجلس نمایندگان آمریکا به افزایش سقف بدهی دولت تهران - ایرنا- مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه شب با رای مثبت شکننده ای لایحه افزایش بدهی های دولت فدرال را تصویب کرد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن، مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوری خواهان در آن اکثریت دارند با 220رای موافق در برابر 201 رای مخالف این لایحه را تصویب کرد که بیشتر رای دهندگان به آن را دمکرات ها تشکیل می دادند.
193 نفر از نمایندگان دمکرات و 28نماینده جمهوری خواه به این لایحه رای مثبت دادند.
این رای بعد از آن داده شد که جمهوری خواهان آخرین طرح ˈجان بینرˈ رییس جمهوری خواه این مجلس را برای دریافت امتیازی از دولت در ازای افزایش سقف بدهی 17 تریلیون و 200 میلیارد دلاری آمریکا رد کردند.
بر این اساس موضوع اختلاف بر انگیز سقف بدهی های دولت آمریکا تا بعد از انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر سال 2014( آبان/آذر1393) حل شده است و جمهوری خواهان می توانند در مبارزات انتخاباتی خود بر انتقاد شدید از قانون بهداشت و درمان اوباما تمرکز کنند.
جی کارنی سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: کاخ سفید این تصمیم مجلس نمایندگان را گامی مثبت در رهایی از بن بست سیاسی غیر ضرور با تبعات بسیار بر اقتصاد می داند.
باوجود این، بینر بعد از تصویب این لایحه در جمع خبرنگاران گفت: ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا نمی خواهد مشکل کهنه کسری بودجه را حل کند به همین دلیل ما به هم حزبی های او اجازه می دهیم سقف بدهی را تا جایی که او می خواهد افزایش دهند.
قرار است مجلس سنا بررسی این لایحه را نیز از امروز آغاز کند. سناتور جمهوری خواه ˈ تد کروزˈ شامگاه سه شنبه گفت این لایحه برای تصویب به 60 رای نیاز دارد که بر این اساس باید پنج سناتور جمهوری خواه نیز علاوه بر 55 نماینده دمکرات به آن رای مثبت بدهند.
ˈویپ جان کورنینˈ دیگر سناتور جمهوری خواه نیز گفت: احتمالا پنج نامزد جمهوری خواه به این لایحه رای مثبت ندهند. بازارهای مالی در سراسر جهان منتظر تصویب این لایحه در مجلس سنا پیش از 27 فوریه (8 اسفند) بودند که وزارت دارایی آمریکا پیش از این زمان لازم برای استقراض های بیشتر اعلام کرده بود.
در صورتی که سقف بدهی های دولت آمریکا افزایش نیابد این دولت به سرعت از عهده پرداخت بعضی تعهدات خود بر نخواهد آمد و باید بخشی از برنامه ها را تعطیل کند.
جمهوری خواهان برای افزایش سقف بدهی معمولا امتیازاتی در بودجه درخواست می کردند و در سال 2011 بن بست سیاسی به کاهش دو تریلیون و 100 میلیارد دلاری کاهش هزینه های دولت در یک دهه آتی منجر شد. درگیری ها بر سر سقف بدهی همچنین باعث شده رتبه اعتباری آمریکا کاهش یابد. اختلاف نظر جمهوری خواهان و دمکرات ها همچنین در ماه اکتبر(مهر/آبان) سال گذشته میلادی تعطیلی 16روزه دولت آمریکا را در پی داشت.
اگر این لایحه با امضای اوباما به قانون تبدیل شود، دولت این کشور می تواند برای پرداخت تعهدات بودجه ای خود به استقراض ادامه دهد. دولت آمریکا در سال مالی 2014 حدود 514 میلیارد دلار کسری بودجه دارد.
جمهوری خواهان که در مجلس نمایندگان از اکثریت برخورداراند، روز دوشنبه طرحی را ارائه کردند که بر اساس آن افزایش سقف بدهی ها در ازای از سرگیری پرداخت مستمری نظامیان از کارافتاده در سن اشتغال، میسر بود اما این لایحه در مجلس نمایندگان تصویب نشد.
اروپام**9157 ** 1064
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن