تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو رشتی جایزه جلوه‌های ویژه را دادند/ آقای وزیر فکری به حال اجاره‌نشین‌ها کنید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
دو رشتی جایزه جلوه‌های ویژه را دادند/ آقای وزیر فکری به حال اجاره‌نشین‌ها کنید
برنده دیپلم افتخار بخش چهره‌پردازی هنگام دریافت جایزه‌اش گفت: آقای وزیر 80 درصد این مردمی که اینجا هستند خانه ندارند و اجاره‌نشین اند، لطفا فکری بکنید.



به گزارش خبرنگار مهر، برای دریافت جوایز بخش سیمرغ جلوه های ویژه بصری و میدانی هومن سیدی، فرهاد توحیدی را که از اعضای هیات داوران بود همراهی کرد. هومن سیدی زمانی که روی سن آمد از مخاطبان خواست که تشویق بیشتری کنند و با شوخی گفت:  این اولین بار است که دو رشتی روی سن می‌آیند. سید هادی اسلامی برگزیده بهترین جلوه های ویژه بصری برای دریافت جایزه خود روی سن آمد و گفت: من از خانواده ام و مهدی زواری تشکر می کنم. از مهدی زواری ناظر فنی پروژه «چ» تشکر می کنم و همچنین از کسی که به جوانان ایرانی اطمینان کرد یعنی ابراهیم حاتمی کیا. جوایز بهترین طراحی چهره پردازی توسط رامبد جوان و محمد داوودی اهدا شد. حضور رامبد جوان با استقبال مخاطبان همراه بود. جوان وقتی روی سن آمد گفت: آقا کاغذ جایزه نیست، هیچ کس از این جا خارج نشود. وی هومن سیدی را صدا کرد و او از پشت گردنش کاغذ را بیرون کشید. محسن دارسنج پس از دریافت جایزه خود در بخش چهره‌پردازی فیلم «همه چیز برای فروش» گفت: من زیاد حرف نمی توانم بزنم چون هول می شوم. جایزه خود را به محسن امیریوسفی برای فیلم «آشغال های دوست داشتنی» و امیر ثقفی اهدا می کنم. آقای وزیر 80 درصد این مردمی که اینجا هستند خانه ندارند اجاره نشین اند، لطفا فکری بکنید. کاغذ جایزه دوم رامبد جوان هم پیدا نشد و رضا عطاران روی صحنه آمد تا وی را کمک کند. او کاغذ دوم را در درون کلاهش گذاشته بود و رامبد جوان از کلاه عطاران برداشت. البته حضور عطاران نیز با استقبال بسیاری رو به رو شد. محسن موسوی نیز پس از دریافت جایزه اش در بخش چهره پردازی برای فیلم «رستاخیز» فقط از عبدالله اسکندری تشکر کرد. هر کدام از این داوران که جایزه را اهدا می کردند در گوشه ای از سن روی صندلی نشستند و همچنان نیز حضور دارند.  


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن