تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت فقیه، مردم و ایمان به خدا ارکان اساسی انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92 ، حماسه وحدت و امید/ ولایت فقیه، مردم و ایمان به خدا ارکان اساسی انقلاب هستند پلدختر – ایرنا - نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه رکن اساسی انقلاب اسلامی ولایت فقیه ، مردم و ایمان و توکل به خداست.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈعلی کاییدیˈ روز سه شنبه در مراسم یوم الله 22 بهمن در جمع مردم پلدختر ، افزود: این انقلاب با همین شاخصه ها با همه انقلاب هایی که در دنیا رخ داده، متفاوت است و این انقلاب ،انقلابی از جنس انقلاب انبیا الهی و حکومت اسلامی می باشد.
وی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های مسوولان آمریکایی دادند، افزود: اگر آمریکا می گوید که همه گزینه ها روی میز است، گزینه حضور مردم و پشتیبانی آنها از انقلاب در 22 بهمن ماه همه گزینه های آمریکا را خنثی کرد و خط بطلانی بر روی آنها کشید.
کاییدی با بیان این که امروز ملت ایران اسلامی با راهپیمایی تاریخی و باشکوه خود نشان دادند که همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری قاطعانه به راه خود ادامه خواهند داد و از پشتیبانی از ارزش های انقلاب و اسلام کوتاه نمی آیند، تصریح کرد: استکبار جهانی در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی مستاصل و درمانده شده است.
وی با بیان اینکه ایران در زمان حکومت رژیم پهلوی هیچ گونه استقلالی نداشت گفت: آمریکا و استکبار جهانی در گذشته برای ایران تصمیم گیری می کردند و آنها نمی خواستند ملت ایران آقای خود باشد و مردم سرنوشت خود را تعیین کنند.
وی با بیان اینکه ملتی که استقلال نداشته باشد نمی تواند آزادی داشته باشد، عنوان کرد: تا اینکه امام خمینی (ره) مردی از سلاله پاک پیامبر آمد و استقلال و آزادی را به منصه ظهور رساند و مردم به صحنه آمدند و با توکل به خدا یک حکومت دینی تشکیل دادند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و قدرتهای استکباری بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال منافع خود هستند، عنوان کرد: آنها می خواستند مصر دیگری را در ایران به وجود آورند که حضور مردم توطئه های دشمنان را خنثی کرد و نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی گفت: هنگامی که اوباما و جان کری می گویند اگر ما می توانستیم پیچ و مهره های تاسیسات هسته ای ایران را از بین می بردیم این امر نشان از اقتدار ملت ایران دارد و آنها این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
وی گفت: باید پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرد و اتحاد خود را حفظ کنیم زیرا دشمنان در صدد تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان هستند و در این راستا همه باید به دولت کمک کنیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به دولت فرصت بدهیم.
7272/1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن