تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821081666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسایش و امنیت کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید آسایش و امنیت کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است سقز - ایرنا - امام جمعه سقز گفت: آسایش و امنیت کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می شود.


به گزارش ایرنا، حاج ماموستا عبدالرحمان حسین زاده در ایین راهپیمایی 22 بهمن سقز، با تشریح بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمران و آبادانی کشور بویژه در کردستان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی و قرآنی برشمرد.
وی با بیان اینکه حرکت حول محور وحدت و پیروی از رهبری رمز اصلی و ماندگار برای انقلاب اسلامی است گفت: مسلمانان باید اتحاد و همدلی را حفظ کنند.
امام جمعه سقز گفت: انقلاب اسلامی در ردیف انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد و عظمت و شکوهی که با انقلاب اسلامی همراه و عجین گردیده پیام بلند آن است پیام و اندیشه ای که تحول اساسی و ریشه ای در جهان معاصر به وجود آورده و سبب بیداری ملت ها شده و زمینه را برای بازگشت به خویشتن فراهم ساخته است.
به گفته وی هدف از فرستادن پیامبران، هدایت مردم به راه راست و یکتا پرستی، بیرون آوردن آنها از تاریکی و ظلمات، برقراری عدالت و یادآوری روزهای خدا بوده که حضرت موسی علیه طاغوت زمان خود فرعون قیام و حضرت امام خمینی(ره) نیز علیه نظام طاغوتی و ستم شاهی قیام نمود.
ماموستا حسین زاده افزود: یادآوری روزهای بزرگ و مهم اعم از روزهای پیروزی یا روزهای سخت و طاقت فرسا، نقش موثری در بیداری و هوشیاری ملتها دارد و حضرت امام خمینی(ره) نیز به همین خاطر روزهای مهم انقلاب اسلامی را «یوم الله» نامیدند تا به پیروان خویش خاطر نشان سازند همه عظمت و شکوهی که انقلاب اسلامی در جهان به دست آورده از الطاف الهی است.
وی برگزاری این اجتماع های باشکوه در سراسر میهن اسلامی را باعث یادآوری نعمت هایی برشمرد که به سبب جان فشانی و رشادت های شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه به ثمر نشسته و گفت: یادآوری یوم الله 22 بهمن، یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که ˈخون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.ˈ
امام جمعه سقز با بیان اینکه روز 22 بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی، استقلال و آزادی بود افزود: هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله » که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.
ماموستا حسین زاده با یادآوری این موضوع که مردم شهرستان سقز همیشه حضوری پرشور در ایام ا... داشته اند و امسال نیز حضوری پرشور دارند گفت: اجتماع هر ساله مردم در سراسر ایران اسلامی، نشانه شکرگذاری نعمت آسایش و امنیت و این حضور گسترده شما مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاری بر چشم دشمنان است.
در این مراسم همچنین قطعنامه سراسری 10 ماده ای قرائت و با فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مورد تایید راهپیمایی کنندگان قرار گرفت.ک/2
533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن